Gå til innhold

Jeg venter ei lita jente ❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med jente på vei 😊❤️ Her har vi en av hver fra før, vet ikke hva det blir denne gangen. Oul i februar, så da får vi se. Har hatt følelse av gutt lenge, men tror jeg plutselig det blir jente, så jeg er veldig spent😁

• 4 uker senere...

Jeg føler på meg at det er en gutt, men forrige gang følte jeg jente og fikk gutt, så da er det kanskje jente nå, da? :P Tenker det blir enklest med en gutt til, så holder en knapp på det, men hadde også vært gøy med en av hver. :)

Annonse

Da har vi vært å sett på innflyttern i magehuset .og jammen var det det vi trodde. Endelig en liten gutt å få i hus ☺

Gratulerer så mye med gutt i magen! :) Noen endringer på termin?😊

Takk ☺ ble flyttet 2 dager fram, så nå er termin 8 juli ☺

Så koselig, gratulerer   :)

Jeg har samme termin som deg :) Vi hadde UL på torsdag, og de mente muligens det var en gutt, men kunne ikke si det sikkert. Jeg har følelsen av at det er jente.

Oppdatering - vi venter en gutt :) Var veldig tydelig på OUL, ingen tvil sa hun, og vi så det selv og. 

Da har jeg vært på ultralyd i dag (18+4). Fikk ikke vite kjønn, da barnet ikke ville snu seg sånn at det var mulig å sjekke. Alt var heldigvis i orden, og lille sparket og turnet. :)

Anonymous poster hash: 220ab...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...