Gå til innhold

Jeg venter ei lita jente ❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva venter dere andre? Har dere noen følelse på hva det blir? :) Vi var nesten sikker på at det var en gutt og stort sett pratet om gutt hele tiden. Det viste seg å være helt feil ;) Den lille jenta er foreløpig ventet 10. Juli :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita pie😊 Vi vet enda ikke hva som skjuler seg i magen, får forhåpentligvis vite på oul 9. Februar😊 Har egentlig ikke noen spesiell magefølelse heller😊

Skrevet

Gratulerer!! 😊 Her ventes en liten gutt i april. Har en gutt og en en jente fra før. 😊

Skrevet

Vi får ei lita jente i mai. Har gutt fra før. Magefølelsen har stemt med begge

Anonymous poster hash: 50383...dd8

Skrevet

Så koselig, gratulerer  :)

Jeg har samme termin som deg :) Vi hadde UL på torsdag, og de mente muligens det var en gutt, men kunne ikke si det sikkert. Jeg har følelsen av at det er jente.

Skrevet

Gratulerer med jente på vei 😊❤️ Her har vi en av hver fra før, vet ikke hva det blir denne gangen. Oul i februar, så da får vi se. Har hatt følelse av gutt lenge, men tror jeg plutselig det blir jente, så jeg er veldig spent😁

Skrevet

Jeg er så dårlig at jeg tror det er gutt denne gangen. Ingen plager forrige gang, da fikk jeg jente. Har oul sistr uka i februar, da får vi forhåpentligvis se

Skrevet

Tusen takk dere! ❤

Jordmora tvilte ikke når hun sa det ble jente, men fortsatt greit å vente til oul med å bekrefte det 😊 Jeg har oul 1. Februar ☺

Skrevet

Gratulerer så masse ☺ vi har termin på samme dag , bare jeg vet enda ikke hva vi har i vente ☺men vi tror det er en liten pjokk i magehuset ☺

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg føler på meg at det er en gutt, men forrige gang følte jeg jente og fikk gutt, så da er det kanskje jente nå, da? :P Tenker det blir enklest med en gutt til, så holder en knapp på det, men hadde også vært gøy med en av hver. :)

Skrevet

Da har vi vært å sett på innflyttern i magehuset .og jammen var det det vi trodde. Endelig en liten gutt å få i hus ☺

Skrevet

Da har vi vært å sett på innflyttern i magehuset .og jammen var det det vi trodde. Endelig en liten gutt å få i hus ☺

Gratulerer så mye med gutt i magen! :) Noen endringer på termin?😊

Skrevet

Gratulerer så mye med gutt i magen! :) Noen endringer på termin?😊

Takk ☺ ble flyttet 2 dager fram, så nå er termin 8 juli ☺

Skrevet

Jeg har også trodd det var gutt, eller kanskje mest fordi alle andre har trodd det. Det blir vertfall ei jente i juli 😊

Skrevet

Jeg har også trodd det var gutt, eller kanskje mest fordi alle andre har trodd det. Det blir vertfall ei jente i juli 😊

Gratulerer så koselig ☺

Skrevet

Ja, det er veldig hyggelig! Og endelig føles det litt mer "ekte". Lettere å forholde seg til et kjønn en bare "det".

Skrevet

Her viste det seg å være en liten gutt. Legen var såpass sikker at hun kunne vedde penger på det, pga godt synlig utstyr  :fnise:  Da stemte magefølelsen jeg har hatt siden testen viste positiv omtrent  :rolleyes:

Skrevet

Så koselig, gratulerer   :)

Jeg har samme termin som deg :) Vi hadde UL på torsdag, og de mente muligens det var en gutt, men kunne ikke si det sikkert. Jeg har følelsen av at det er jente.

Oppdatering - vi venter en gutt :) Var veldig tydelig på OUL, ingen tvil sa hun, og vi så det selv og. 

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd i dag (18+4). Fikk ikke vite kjønn, da barnet ikke ville snu seg sånn at det var mulig å sjekke. Alt var heldigvis i orden, og lille sparket og turnet. :)

Anonymous poster hash: 220ab...020

Skrevet

Jeg har hatt rett i magefølelsen 2 ganger før, og om jeg har rett denne gangen så blir det gutt som kommer i august :D

OUL om 3 uker :)

Anonymous poster hash: 2b1f5...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...