Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Haha, sitter og ler litt her nå. Datteren min på 6 år har besøk av en venninne og leker oppe på rommet. Akkurat nå har de tydeligvis funnet ut at de skal snakke engelsk, problemet er bare at ingen av dem har et ordforråd på stort mer enn 20-30 engelske ord, så det blir mye "Asha hiem, doa kresvhe thia ..." osv. Også løper de bort til hverandre og hvisker hva det egentlig betydde, ganske søtt Anonymous poster hash: 357eb...e06
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Hehe så artig! Super søtt da 😄 Anonymous poster hash: b4dcf...5a3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Her i huset snakker gutten på snart 3 år stadig "engelsk". Masse tulleord, og om vi sier at han må snakke ordentlig så vi forstår han blir han kjempe fornærmet og sier; jeg snakker ikke tullespråk. Jeg snakker engelsk". Anonymous poster hash: 18ec7...675
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Artig! Vi reise på en lang tur da barnet var 5 og det ble selvsagt til at barnet hørte når vi snakket engelsk i mange situasjoner. Etter et par måneder begynte barnet selv å snakke med fremmede (som vi først hadde snakket med) på engelsk. Det var faktisk stort sett korrekt, men av og til ble det forengelsking av norske ord.... (og da blir ofte betydningen annerledes - hehe) Anonymous poster hash: a0a90...a4e
Gjest Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Her kommer det også endel engelske gloser fra 3 åringen. Men nå har det seg at han går i en engelskspråklig barnehage☺
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Vår 4 åring begynte å prøve seg på engelsk som 3-åring. Hun kan si hei, jeg heter *****, forskjellige småord og telle til ti. Bestefaren hennes er engelsk så hun har hørt ganske mye engelsk i løpet av livet Begynte å snakke engelsk da jeg var 5 Anonymous poster hash: 2134f...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå