Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Er det noen her som har prøvd denne vognen, og kan anbefale den? Hvor lenge kan vognen brukes? kan den feks brukes som "sovevogn" når barnet blir eldre? Er dette et bedre alternativ enn "Emmaljunga edge duo"? Dette er bare få av tusen spørsmål jeg har om denne vognjungelen, så bare pøs ut med informasjon! Anonymous poster hash: 255f1...9e4
Iselilja Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Jeg kjenner ikke Emaljunga, så sammenligning kan jeg ikke uttale meg om, men er veldig fornøyd med Trailz. Har hatt mountain buggy tidligere. Likte den også, men Trailz er definitivt bedre i terrenget. Akkurat trillet tur i relativt dyp snø nå, og det gikk som en drøm. Vognen er overraskende romslig. God plass i den solide kurven under. Liker at barnet kan sitte begge veier, og at vognen har full sittestilling. Barnet sitter også høyt, så du får god kontakt. Setet er veldig stabilt og behagelig.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Knall fornøyd (Y) Tar liten plass i bilen. Super enkelt system på alt. Et klikk så er bag, sittedel eller bilstol satt på understellet. Poden på 8 mnd bruker nå kun sittedelen. Sover veldig godt i den. Den tror jeg kan brukes ganske lenge siden fotbrettet er justerbart (trekkes ut) Barna sitter veldig høyt og du får god kontakt. Bilstolen er kjempekjekk å klikke på understellet når babyen har sovnet og man skal ut en snartur fra bilen. God å kjøre på alt underlag. Det eneste jeg ble skuffet over var at det ikke er skikkelig trekk til sittedelen som man kan bruke på høst/vinter. Slik som på bagdelen. Jeg bestilte derimot et slik foret trekk (+ fullt vinterkit) fra en dame i Kroatia. Hun har spesialisert seg på Stokke. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn her hjemme. Bare søk på Stokke, på Etsy.com Anonymous poster hash: 37d56...b6b
Iselilja Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Knall fornøyd (Y) Tar liten plass i bilen. Super enkelt system på alt. Et klikk så er bag, sittedel eller bilstol satt på understellet. Poden på 8 mnd bruker nå kun sittedelen. Sover veldig godt i den. Den tror jeg kan brukes ganske lenge siden fotbrettet er justerbart (trekkes ut) Barna sitter veldig høyt og du får god kontakt. Bilstolen er kjempekjekk å klikke på understellet når babyen har sovnet og man skal ut en snartur fra bilen. God å kjøre på alt underlag. Det eneste jeg ble skuffet over var at det ikke er skikkelig trekk til sittedelen som man kan bruke på høst/vinter. Slik som på bagdelen. Jeg bestilte derimot et slik foret trekk (+ fullt vinterkit) fra en dame i Kroatia. Hun har spesialisert seg på Stokke. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn her hjemme. Bare søk på Stokke, på Etsy.com Anonymous poster hash: 37d56...b6b Takk for tips! Det skal jeg også sjekke ut. Ser at Stokke har egne vinterkits også, har bare ikke somlet meg til å kjøpe ennå. Hvilken pose bruker du? Vi har en Odenvälder etter storesøsken. Posen passer overhodet ikke til vognen. Den er lang og uformelig, og hullene til selen er på helt feil plass.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Knall fornøyd (Y) Tar liten plass i bilen. Super enkelt system på alt. Et klikk så er bag, sittedel eller bilstol satt på understellet. Poden på 8 mnd bruker nå kun sittedelen. Sover veldig godt i den. Den tror jeg kan brukes ganske lenge siden fotbrettet er justerbart (trekkes ut) Barna sitter veldig høyt og du får god kontakt. Bilstolen er kjempekjekk å klikke på understellet når babyen har sovnet og man skal ut en snartur fra bilen. God å kjøre på alt underlag. Det eneste jeg ble skuffet over var at det ikke er skikkelig trekk til sittedelen som man kan bruke på høst/vinter. Slik som på bagdelen. Jeg bestilte derimot et slik foret trekk (+ fullt vinterkit) fra en dame i Kroatia. Hun har spesialisert seg på Stokke. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn her hjemme. Bare søk på Stokke, på Etsy.com Anonymous poster hash: 37d56...b6b Takk for tips! Det skal jeg også sjekke ut. Ser at Stokke har egne vinterkits også, har bare ikke somlet meg til å kjøpe ennå. Hvilken pose bruker du? Vi har en Odenvälder etter storesøsken. Posen passer overhodet ikke til vognen. Den er lang og uformelig, og hullene til selen er på helt feil plass. Var det jeg fant ut også, at pose ikke passer oppi. Eller, noen passer sikkert, om man finner de riktige. Nå trenger vi ikke bruke pose faktisk! Ligger med ullundertøy og en hjemmestrikket dress. Har bare et helseteppe oppå. Har det godt og varmt Er -12 her. Den originale vinter-kiten har ikke denne typen front trekk, men et tynt vind-trekk etter som jeg har forstått det. Her ser du vinterkittet jeg har. Fronttrekket kan festes veldig høyt så det blir veldig lunt inne i vogna. Front kanten kan også brettes ned om babyen vil sitte å se ut Anonymous poster hash: 37d56...b6b
Iselilja Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Knall fornøyd (Y) Tar liten plass i bilen. Super enkelt system på alt. Et klikk så er bag, sittedel eller bilstol satt på understellet. Poden på 8 mnd bruker nå kun sittedelen. Sover veldig godt i den. Den tror jeg kan brukes ganske lenge siden fotbrettet er justerbart (trekkes ut) Barna sitter veldig høyt og du får god kontakt. Bilstolen er kjempekjekk å klikke på understellet når babyen har sovnet og man skal ut en snartur fra bilen. God å kjøre på alt underlag. Det eneste jeg ble skuffet over var at det ikke er skikkelig trekk til sittedelen som man kan bruke på høst/vinter. Slik som på bagdelen. Jeg bestilte derimot et slik foret trekk (+ fullt vinterkit) fra en dame i Kroatia. Hun har spesialisert seg på Stokke. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn her hjemme. Bare søk på Stokke, på Etsy.com Anonymous poster hash: 37d56...b6b Takk for tips! Det skal jeg også sjekke ut. Ser at Stokke har egne vinterkits også, har bare ikke somlet meg til å kjøpe ennå. Hvilken pose bruker du? Vi har en Odenvälder etter storesøsken. Posen passer overhodet ikke til vognen. Den er lang og uformelig, og hullene til selen er på helt feil plass. Var det jeg fant ut også, at pose ikke passer oppi. Eller, noen passer sikkert, om man finner de riktige. Nå trenger vi ikke bruke pose faktisk! Ligger med ullundertøy og en hjemmestrikket dress. Har bare et helseteppe oppå. Har det godt og varmt Er -12 her.Den originale vinter-kiten har ikke denne typen front trekk, men et tynt vind-trekk etter som jeg har forstått det. Her ser du vinterkittet jeg har. Fronttrekket kan festes veldig høyt så det blir veldig lunt inne i vogna. Front kanten kan også brettes ned om babyen vil sitte å se ut Anonymous poster hash: 37d56...b6b Den var fin! Er det butikken som heter BAJAJAteam du har handlet fra? God kvalitet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Det er jo to heeelt forskjellige vogner. Emmaljunga er stor, solid, tung, stabil, store hjul, kan kjøre på alle underlag. Stokke trailz er moderne, lett, praktisk, men ser veldig vinglete og ustødig ut (har ikke prøvd den). Så du må jo tenke på hva som er viktigst for deg. Anonymous poster hash: 8d7f7...bd5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Knall fornøyd (Y) Tar liten plass i bilen. Super enkelt system på alt. Et klikk så er bag, sittedel eller bilstol satt på understellet. Poden på 8 mnd bruker nå kun sittedelen. Sover veldig godt i den. Den tror jeg kan brukes ganske lenge siden fotbrettet er justerbart (trekkes ut) Barna sitter veldig høyt og du får god kontakt. Bilstolen er kjempekjekk å klikke på understellet når babyen har sovnet og man skal ut en snartur fra bilen. God å kjøre på alt underlag. Det eneste jeg ble skuffet over var at det ikke er skikkelig trekk til sittedelen som man kan bruke på høst/vinter. Slik som på bagdelen. Jeg bestilte derimot et slik foret trekk (+ fullt vinterkit) fra en dame i Kroatia. Hun har spesialisert seg på Stokke. Fantastisk gode produkter og til en langt rimeligere penge enn her hjemme. Bare søk på Stokke, på Etsy.com Anonymous poster hash: 37d56...b6b Takk for tips! Det skal jeg også sjekke ut. Ser at Stokke har egne vinterkits også, har bare ikke somlet meg til å kjøpe ennå. Hvilken pose bruker du? Vi har en Odenvälder etter storesøsken. Posen passer overhodet ikke til vognen. Den er lang og uformelig, og hullene til selen er på helt feil plass.Var det jeg fant ut også, at pose ikke passer oppi. Eller, noen passer sikkert, om man finner de riktige. Nå trenger vi ikke bruke pose faktisk! Ligger med ullundertøy og en hjemmestrikket dress. Har bare et helseteppe oppå. Har det godt og varmt Er -12 her.Den originale vinter-kiten har ikke denne typen front trekk, men et tynt vind-trekk etter som jeg har forstått det. Her ser du vinterkittet jeg har. Fronttrekket kan festes veldig høyt så det blir veldig lunt inne i vogna. Front kanten kan også brettes ned om babyen vil sitte å se ut Anonymous poster hash: 37d56...b6b Den var fin! Er det butikken som heter BAJAJAteam du har handlet fra? God kvalitet? Ja, stemmer det! Anonymous poster hash: 37d56...b6b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Det er jo to heeelt forskjellige vogner. Emmaljunga er stor, solid, tung, stabil, store hjul, kan kjøre på alle underlag. Stokke trailz er moderne, lett, praktisk, men ser veldig vinglete og ustødig ut (har ikke prøvd den). Så du må jo tenke på hva som er viktigst for deg. Anonymous poster hash: 8d7f7...bd5 [/acrony Trailz er like stabil som Emmaljunga city jeg hadde før hvertfall. Kjører mye i ulendt tereng og aldri merket ustabilitet. Er jo hele konseptet på trailz understellet Anonymous poster hash: 37d56...b6b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Ja, stemmer det! Den var fin! Er det butikken som heter BAJAJAteam du har handlet fra? God kvalitet? Anonymous poster hash: 37d56...b6b Og ja, meget god kvalitet! Anonymous poster hash: 37d56...b6b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Det er jo to heeelt forskjellige vogner. Emmaljunga er stor, solid, tung, stabil, store hjul, kan kjøre på alle underlag. Stokke trailz er moderne, lett, praktisk, men ser veldig vinglete og ustødig ut (har ikke prøvd den). Så du må jo tenke på hva som er viktigst for deg. Anonymous poster hash: 8d7f7...bd5 [/quote ]Trailz er svært stødig og stabil, langt fra vinglete. Anonymous poster hash: b4a79...fbc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Ut ifra det som blir sagt her virker Trailz som et veldig godt alternativ for meg. Jeg bor på et sted med mye oppoverbakker, noe som gjør at jeg vil være avhengig av en lett vogn. Syns også det at man ikke trenger ekstra adaptere for å sette på feks bilstolen er supert! Bare kom med fler erfaringer. Gjerne om Emmaljunga også Hi Anonymous poster hash: 7bd48...f11
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Har hørt at ryggen i bagdelen ikke går an å vippe opp, slik at barnet ikke kan sitte. Stemmer det? Noen som har gode/dårlige erfaringer med det? Tenker at det er en fordel å la barnet sitte når det begynner å bli litt eldre og nysgjerrig på omgivelsene rundt seg, men fortsatt er for liten til sportsdelen.. Anonymous poster hash: e7856...b13
Charleneam Skrevet 10. februar 2016 #14 Skrevet 10. februar 2016 Vi har brukt Trailz i 6 mnd nå, og er veldig fornøyde! Den er stabil og funker fint på både ulendt terreng og på by/sentervanking (pga svingbare dekk). I tillegg er den lett å pakke sammen (vi får faktisk plass til hele vogna i bagasjerommet på en liten Golf;)) og kan fint brukes til andre bilseter enn Stokkes egne. Vi har MaxiCosi, og kjøpte et par adaptere. Easy peasy Men en ting er jeg ikke helt fornøyd med. Synes det knirker så fælt i understellet når vi er ute å triller. Er det flere som har opplevd dette?(Vi har kun brukt vognbagen, så har ikke noen erfaring med sportsdelen ennå)
MiaMio30 Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Vil bare skyte inn her i tilfelle andre lurer. Vi har trailz og er super fornøyde, såå glad vi valgte den og ikke noe annet. Den er lett å slå sammen, kurven under tar MYE(super praktisk å handle. tar LETT to handleposer). Bagdelen er god og lun. Vi byttet til sportsdelen da jenta vår var 5 mnd(mener eg) og det gikk helt fint. kunne nok ha bytta tidligere og. Pågrunn av den ekstra "puten" blir hun støttet opp godt. Hun elsker å kunne titte rundt seg og hun sover godt i den. Veldig greit det bare er å vippe den bakover og frem etter hva man ønsker med en finger ;-) eneste er med sportsdelen er at når den er i ligge posisjon må vi skygge for solen på ett eller annet vis(paraply osv) ellers kommer solen rett i fleisen. Ellers tipp topp tommel opp!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Det er jo to heeelt forskjellige vogner. Emmaljunga er stor, solid, tung, stabil, store hjul, kan kjøre på alle underlag. Stokke trailz er moderne, lett, praktisk, men ser veldig vinglete og ustødig ut (har ikke prøvd den). Så du må jo tenke på hva som er viktigst for deg. Anonymous poster hash: 8d7f7...bd5 Jeg tror denne personen blandet sammen Stokke Trailz og Stokke Xplory. Stokke Trailz er stor, solid, tung, stabil, store hjul, kan kjøre på alle underlag. Anonymous poster hash: 75c9d...ca5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 Ut ifra det som blir sagt her virker Trailz som et veldig godt alternativ for meg. Jeg bor på et sted med mye oppoverbakker, noe som gjør at jeg vil være avhengig av en lett vogn. Syns også det at man ikke trenger ekstra adaptere for å sette på feks bilstolen er supert! Bare kom med fler erfaringer. Gjerne om Emmaljunga også Hi Anonymous poster hash: 7bd48...f11 Vi måtte kjøpe adaptere for å klikke Maxi-Cosi Cabriofix på Trailz-understellet. Kostet 369 kr hvis jeg ikke husker feil. Veldig enkelt og greit, altså. Anonymous poster hash: 75c9d...ca5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 Har hørt at ryggen i bagdelen ikke går an å vippe opp, slik at barnet ikke kan sitte. Stemmer det? Noen som har gode/dårlige erfaringer med det? Tenker at det er en fordel å la barnet sitte når det begynner å bli litt eldre og nysgjerrig på omgivelsene rundt seg, men fortsatt er for liten til sportsdelen.. Anonymous poster hash: e7856...b13 Det stemmer, men slik er mange moderne vogner. Vi bare byttet over til sportsdelen med en gang han var klar for å sitte. Da var han 7 mnd. Anonymous poster hash: 75c9d...ca5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 Vi har brukt Trailz i 6 mnd nå, og er veldig fornøyde! Den er stabil og funker fint på både ulendt terreng og på by/sentervanking (pga svingbare dekk). I tillegg er den lett å pakke sammen (vi får faktisk plass til hele vogna i bagasjerommet på en liten Golf;)) og kan fint brukes til andre bilseter enn Stokkes egne. Vi har MaxiCosi, og kjøpte et par adaptere. Easy peasy Men en ting er jeg ikke helt fornøyd med. Synes det knirker så fælt i understellet når vi er ute å triller. Er det flere som har opplevd dette? (Vi har kun brukt vognbagen, så har ikke noen erfaring med sportsdelen ennå) Silikonspray! Kjøpes på Jernia, Clas Ohlson, Jula o.l. Spray inni alle kriker og kroker. Anonymous poster hash: 75c9d...ca5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Vil bare skyte inn her i tilfelle andre lurer. Vi har trailz og er super fornøyde, såå glad vi valgte den og ikke noe annet. Den er lett å slå sammen, kurven under tar MYE(super praktisk å handle. tar LETT to handleposer). Bagdelen er god og lun. Vi byttet til sportsdelen da jenta vår var 5 mnd(mener eg) og det gikk helt fint. kunne nok ha bytta tidligere og. Pågrunn av den ekstra "puten" blir hun støttet opp godt. Hun elsker å kunne titte rundt seg og hun sover godt i den. Veldig greit det bare er å vippe den bakover og frem etter hva man ønsker med en finger ;-) eneste er med sportsdelen er at når den er i ligge posisjon må vi skygge for solen på ett eller annet vis(paraply osv) ellers kommer solen rett i fleisen. Ellers tipp topp tommel opp! Vi har Stokke-parasollen som man klipser på og den er uunnværlig nå om sommeren! Anonymous poster hash: 75c9d...ca5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #21 Skrevet 8. juli 2016 Vi har kjøpt denne vogna til vår lille som kommer i september ☺ gleder oss, og veldig gøy å lese så mangen gode erfaringer med den ☺ Anonymous poster hash: f1e0f...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå