Gå til innhold

Hoven og øm testikkel... :-( noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sønn eller mann som har opplevd det? Hvor lenge bør/kan jeg vente før jeg kontakter lege? Gutten min er 16 år, og kom til meg med dette nå, sier det har blitt verre og verre over tre dager nå. Burde jeg ta han med til legevakten med en gang? Hva kan det være :(

Anonymous poster hash: 30f8e...b79

Fortsetter under...

Skrevet

Bommet på tastaturet, han er 17 år.

Skrevet

En jeg vet om som hadde det hadde klamydia. Greit å få det sjekket. Kan være andre ting også.

Anonymous poster hash: 26d9b...e0d

Skrevet

En jeg vet om som hadde det hadde klamydia. Greit å få det sjekket. Kan være andre ting også.

Anonymous poster hash: 26d9b...e0d

Nå vet man aldri sikkert, men han har ikke sex, han er veldig åpen om sånne ting, og jenter er ikke akkurat en av hobbyene for å si det slik. Men greit å vite, takk for svar.

Skrevet

Du skal få ham til lege. Ikke på mandag men så fort du kan. Han kan ha en vridning for eksempel, og da er det viktig å få ordnet det

Skrevet

Sjekk det !

Det trenger ikke å være alvorlig ,men en kompis fikk testikkelkreft som tenåring.

Han er evig takknemli for at han kom seg til legen i rett tid .

Anonymous poster hash: 544d7...6dd

Annonse

Skrevet

Kan være alt mulig, men mannen min har vært plaget med bitestikkelen og det gjør grisevondt. Få ham til legen. 

Anonymous poster hash: f5b74...2b2
Skrevet

Kan vi drøye med legen til i morgen eller burde vi dra på legevakta nå? :-( jeg får ikke sove nå..

Skrevet

Lurt å sjekke fort. Er det en vridd testikkel må det opereres raskt.

Anonymous poster hash: b7d34...b6b

Skrevet

Hvis det er så han får sove, og han har hatt det et par dager kan du sikkert vente til i morgen. Men dra i morgen etter en ikke alt for sen frokost 😊og det sier jeg bare fordi du ikke vil sitte i kø hele natten og halve dagen. Sov godt og lykke til.

Skrevet

Lurt å sjekke fort. Er det en vridd testikkel må det opereres raskt.

Anonymous poster hash: b7d34...b6b

Han har hatt det noen dager alt, sier hi, så raskt er for sent uansett.
Skrevet

Hvis det er så han får sove, og han har hatt det et par dager kan du sikkert vente til i morgen. Men dra i morgen etter en ikke alt for sen frokost 😊og det sier jeg bare fordi du ikke vil sitte i kø hele natten og halve dagen. Sov godt og lykke til.

Tusen takk! Har bestilt time hos legevakta nå til i morgen tidlig! Da er det bare å vente.. :(

Skrevet

Hvis det er så han får sove, og han har hatt det et par dager kan du sikkert vente til i morgen. Men dra i morgen etter en ikke alt for sen frokost og det sier jeg bare fordi du ikke vil sitte i kø hele natten og halve dagen. Sov godt og lykke til.

Tusen takk! Har bestilt time hos legevakta nå til i morgen tidlig! Da er det bare å vente.. :(Anonymous poster hash: 30f8e...b79

Lykke til

Pust med magen ,- og tenk at det helst vil gå bra

Annonse

Skrevet

Hvis det er så han får sove, og han har hatt det et par dager kan du sikkert vente til i morgen. Men dra i morgen etter en ikke alt for sen frokost og det sier jeg bare fordi du ikke vil sitte i kø hele natten og halve dagen. Sov godt og lykke til.

Tusen takk! Har bestilt time hos legevakta nå til i morgen tidlig! Da er det bare å vente.. :(Anonymous poster hash: 30f8e...b79
Lykke til

Pust med magen ,- og tenk at det helst vil gå bra

Så mange flotte damer her inne ❤️ Takk

Skrevet

Auda! Godt at han har time. Men har han hatt MYE sex i det siste? En jeg kjenner hadde hatt MYE sex med kjæresten sin da de var i den alderen der, så mye at pungen ble blå, hoven og øm. Han måtte rett og slett ha en sexpause

Anonymous poster hash: ced42...9cb

Skrevet

Auda! Godt at han har time. Men har han hatt MYE sex i det siste? En jeg kjenner hadde hatt MYE sex med kjæresten sin da de var i den alderen der, så mye at pungen ble blå, hoven og øm. Han måtte rett og slett ha en sexpause

Huff da.. Den var lei..

Nei jeg kan NESTEN garantere at han ikke har sex, han er ikke helt kommet der enda.. vil ikke utdype mer siden dette nå vil ligge på nett for alltid...

Skrevet

Han er ikke forkjøla eller brygger på influensa da?

Mannen min har vært syk med influensa i kroppen siden jul, å når det slo ut hadde han veldig ømme og vonde testikler.

God bedring!

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 0207f...3fc

Skrevet

Oppdatering:

Viste seg å være betennelse i bitetestikkelen...? Fikk 14 dagers kur... Veldig normalt fikk vi vite... Da får vi tro på det og håpe det ordner seg.. :-/

Skrevet

Så bra at det ikke var noe alvorlig! Og det gleder meg å lese at han så godt forhold til deg at han tør å komme til deg med slikt:)

Anonymous poster hash: dc289...d46

Skrevet

Oppdatering:

Viste seg å være betennelse i bitetestikkelen...? Fikk 14 dagers kur... Veldig normalt fikk vi vite... Da får vi tro på det og håpe det ordner seg.. :-/

Bitetestikkel?! Bite-testikkel eller bi-testikkel? Trur du har par bokstaver for mye i ordet...

Gos bedring til sønnen.

Skrevet

Oppdatering:

Bitetestikkel?! Bite-testikkel eller bi-testikkel? Trur du har par bokstaver for mye i ordet...

Gos bedring til sønnen.

Bitestikkel, skrev ordet i to deler pga iPhone som skal rette på alt hele tiden, beklager :-)

Skrevet

Så bra at det ikke var noe alvorlig! Og det gleder meg å lese at han så godt forhold til deg at han tør å komme til deg med slikt:)

Anonymous poster hash: dc289...d46

❤️ Skulle ønske han kom før det hadde gått tre dager, men du har vel rett.. Han er en god gutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...