Gå til innhold

Nå har jeg sett så mange filmer hvor damene sover med håret i hårnett eller en slags lue, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så vanlig da?

Trodde de fleste bare la seg med "håret på" jeg?? Er det jeg som er helt utenfor? Til mitt forsvar har jeg vokst som eneste jente i familien.

Anonymous poster hash: bea7f...f9e

Fortsetter under...

Skrevet

Er det så vanlig da?

Trodde de fleste bare la seg med "håret på" jeg?? Er det jeg som er helt utenfor? Til mitt forsvar har jeg vokst som eneste jente i familien.

Anonymous poster hash: bea7f...f9e

Kommer litt an på.

Hvis du mener gamle Hollywoodfilmer, så viser de kanskje hva damer gjorde på 50-tallet. Da dusjet man ikke daglig, men gjorde klutvask (!) i stedet og fikk håret vasket ca en gang i uka. Så for å holde frisyren fin, gjaldt det å stelle den opp med tørrshampoo, leggevann og hårspray, og ikke rote den til om natta.

Hvis det et nyere filmer kan det være på grunn av krusete hår. Mange svarte kvinner ønsker å ha glatt hår, men når det fra naturens side er krusete, må man følge det nøye opp. Bruke "relaxer" (en type balsam), gre med kam og glatte med rettetang, og sove med en trang lueaktig sak som holder stramt fatt. Ellers krøller det seg igjen.

Anonymous poster hash: 94bd0...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...