Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 3 å bor i en leilighet på 90 kvm, 3 soverom. De fleste spør om vi tenker på å finne oss noe størra, vi MÅ jo ha større plass når vi blir en til. Men det har seg slik at vi trives i vår lille hule, å har det veldig fint her. Barna har hvert sitt soverom, babyen kommer til å sove sammen med oss i starten. Så ser ikke det som noe stress å måtte flytte med en gang. Men etter hvert så forstår jeg at vi trenger større plass. Er litt nysgjerrig på hvordan deres bosituasjon er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i hus på ca 140kvm. Egentlig tre soverom, men det ene er langt unna vårt, så barna kommer til å dele rom når minste ikke skal sove med oss lenger😊 venter nr 2☺ første er 2 år når neste kommer.

Skrevet

Her bor min mann, vår sønn på 8 mnd og jeg på en 63 ish kvm i 4. Etasje leilighet. To soverom. Jeg vil gjerne flytte innen september i år. Orker ikke tanken på to små barn opp og ned de trappene. Det er min største bekymring. Og ikke minst parkeringsplass. Skulle likt å ha en større stue og et soverom til 😊

Skrevet

Vi venter nr 3 og bor også i leilighet. Litt usikker på akkurat hvor stor, men over 100kvm får jeg beskjed om og 3 soverom. Vi stresser med å få startet på å bygge huset vårt :P Det går fint å bo her i starten når minsten skal sove på vårt rom, men vi gleeeder oss til å få mer plass.. Det er mye lyd i en liten leilighet med 5 personer :P

Anonymous poster hash: 68f34...a23
Skrevet

Vi venter nr 3 og bor også i leilighet. Litt usikker på akkurat hvor stor, men over 100kvm får jeg beskjed om og 3 soverom. Vi stresser med å få startet på å bygge huset vårt :P Det går fint å bo her i starten når minsten skal sove på vårt rom, men vi gleeeder oss til å få mer plass.. Det er mye lyd i en liten leilighet med 5 personer :P

Ja støy blir det! Hvor nange år er barna dine ? ;)

Skrevet

Ikke nødvendigvis så veldig mye bedre med stor plass. Vi har hus på ca 300 kvm, en ettåring og en på vei, et stort soverom som er vårt, og 2 øvrige soverom i en annen etasje. Fryktelig upraktisk med to små etterhvert 😆 Men veldig bra når de blir eldre da!

Anonymous poster hash: c5fe8...9e7

Skrevet

Vi bor i et relativt dyrt strøk i byen. Jeg har vært alene med 2 barn de siste 4 årene, og vi har bodd i en leil på 70kvm med to soverom. Min samboer flyttet inn i fjor, og nå som vi venter nr 3 må vi nok flytte ja😆 i og med at vi ikke vil bytte skolekrets, så må vi forholde oss til stive kvm priser. Så vi får se hva som dukker opp 😊

Skrevet

Vi bor i et gammelt hus med ei bittelita stue, så mannen er i full sving å planlegge utbygg allerede, sjøl om det er 6 mnd til termin (skal sies at det lå i kortene fra før) - det er oss to, datter på 5, to katter og ei bikkje på ca 100 kvm. 2 soverom, men ei loftstue som blir 2 soverom + vi bygger ut kjøkken og stue

Skrevet

Anonym bruker, on 08 Jan 2016 - 19:56, said:

Ja støy blir det! Hvor nange år er barna dine ? ;)

Eldste er 4.5 år og yngste 15 mnd. Begge gutter. Så det er mye hoyiong og biler og brannbiler :P

Skrevet

Vi bor i 85 kvd leilighet med 3 soverom og venter nr 4:) funker som bare det:)

Skrevet

Vi bor på gård.. Har mye plass rundt oss.. Har idag 4 soverom men muligheter for å bygge ut.

Venter nr.4.

Skrevet

Jeg fortalte gubben om graviditeten i går, og han sa vi har ikke mulighet til å flytte i år. Så løsningen er å ha enda en sprinkelseng på vårt soverom :) Han ble jo så glad av å få vite om neste lillemann/dame. Så våre under 70kvm får bli 4 pers i ett års tid før vi kanskje får flyttet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...