Gå til innhold

Hva ser dere på som en stor operasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle operasjoner som er utfall av ulykker, og generelt invasive inngrep.Anonymous poster hash: b2c98...90f

Hvilke operasjoner er ikke invasive? Anonymous poster hash: fe3ef...832

Eh...minimalt invasive operasjoner..? Regner med det sier seg selv.Anonymous poster hash: ee887...21c

Det betyr bare at de er mindre invasive. Dvs fortsatt invasiv.

Anonymous poster hash: fe3ef...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjerte,hjerne og slikt er stort

Skrevet

Jeg opererte ankelen for noen år siden og da var jeg inneliggende i 7 dager etterpå med smertepumpe og morfin iv. Selve operasjonen tok 3 timer. Det var en komplisert affære der de fjernet sener og erstattet det med metall.

Hadde også akutt-ks med komplikasjoner, vil si det var en stor operasjon, var da inneliggende i tilsammen 10 dager.

Anonymous poster hash: cd928...589

Skrevet

Klart operasjon av en fot kan være omfattende, men den er en ubetydelig del av kroppen. Man kan leve uten en legg. Det kan man ikke uten hjerne, hjerte, lunge, lever og andre innvendige organer.

Jeg synes bare operasjoner med livsviktige organer er store.

Selv har jeg ikke operert noe stort, men holdt på å dø pga komplikasjoner en gang etter en operasjon. Det er masse som kan gå galt, men verst når det går utover livsviktige organer.

Anonymous poster hash: 5dfff...3eb

Skrevet

Alle operasjoner som er utfall av ulykker, og generelt invasive inngrep.Anonymous poster hash: b2c98...90f

Eh...minimalt invasive operasjoner..? Regner med det sier seg selv.Anonymous poster hash: ee887...21c
Det betyr bare at de er mindre invasive. Dvs fortsatt invasiv.

Har ikke skrever noen steder at noen operasjoner ikke er invasive. Men de har betydelig redusert risiko. Stor forskjell.Du får lese bedre.

Anonymous poster hash: ee887...21c

Skrevet

Det betyr bare at de er mindre invasive. Dvs fortsatt invasiv.Anonymous poster hash: fe3ef...832

Har ikke skrever noen steder at noen operasjoner ikke er invasive. Men de har betydelig redusert risiko. Stor forskjell.Du får lese bedre.Anonymous poster hash: ee887...21c

Da må du skrive klarere. Jeg spurte hvilke operasjoner som ikke er invasive. Du svarte med å skrive minimalt invasive inngrep. Da sier du med andre ord at minimalt invasive inngrep ikke er invasive. Hvis du mente noe annet, må du skrive det. Risiko er det ingen som har snakket om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...