Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har det på begge bena, verre på det ene. Men det er ikke stortåleddet som er mest smertefullt, det er i foten ved de ytterste tærna, litt innenfor tærne. Er det vanlig? Blir sånn om jeg går mye med sko. Hjelper å få skoene av. Bruker ikke hæler eller smale sko.. Kan jo ikke gå noe før jeg får intense smerter... Anonymous poster hash: 23656...b2c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 kjøp deg en tåskiller til stortåa, dette vil avlaste litt. Anonymous poster hash: 74426...50b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 kjøp deg en tåskiller til stortåa, dette vil avlaste litt. Anonymous poster hash: 74426...50b Du har ikke en link eller bilde? Vet ikke hva det er? Anonymous poster hash: 23656...b2c
Ikkesåallerværst Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 (endret) Jeg har det på begge bena, verre på det ene. Men det er ikke stortåleddet som er mest smertefullt, det er i foten ved de ytterste tærna, litt innenfor tærne. Er det vanlig? Blir sånn om jeg går mye med sko. Hjelper å få skoene av. Bruker ikke hæler eller smale sko.. Kan jo ikke gå noe før jeg får intense smerter... Anonymous poster hash: 23656...b2c Jeg får også vondt i tærne i midten og de dovner bort. Hjelper å ha sko av god kvalitet med myk såle. Jeg har også tidvis smerter i selve stortåa. Endret 8. januar 2016 av Ikkesåallerværst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå