Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Hvilken farge har huden din der du ikke er blå...? Og hvorfor må de dekkes, forresten??? Anonymous poster hash: 0aac6...bfa
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Hvilken farge har huden din der du ikke er blå...?Og hvorfor må de dekkes, forresten??? Anonymous poster hash: 0aac6...bfa Huden min er rødlig. De må dekkes fordi jeg ikke vil se ut som jeg er banket,for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 11b5d...200
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Gultoner demper det blå. Anonymous poster hash: 6cd8d...b60
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Hvilken farge har huden din der du ikke er blå...?Og hvorfor må de dekkes, forresten??? Anonymous poster hash: 0aac6...bfa Huden min er rødlig. De må dekkes fordi jeg ikke vil se ut som jeg er banket,for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 11b5d...200 ... Og grønntoner demper det røde. Hvorfor spør du om blåmerker når det er rødlighet du vil dekke? Anonymous poster hash: 6cd8d...b60
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Hvilken farge har huden din der du ikke er blå...?Og hvorfor må de dekkes, forresten??? Anonymous poster hash: 0aac6...bfa Huden min er rødlig. De må dekkes fordi jeg ikke vil se ut som jeg er banket,for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 11b5d...200 ... Og grønntoner demper det røde. Hvorfor spør du om blåmerker når det er rødlighet du vil dekke? Anonymous poster hash: 6cd8d...b60 Fordi en spurte hvilken hudfarge jeg hadde ellers. Takk for svar! Tips til gode merker? Anonymous poster hash: 11b5d...200
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Kan noen please hjelpe meg med tips? Hvilke farge bør foundation/dekkstift ha? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Hvilken farge har huden din der du ikke er blå...?Og hvorfor må de dekkes, forresten??? Anonymous poster hash: 0aac6...bfa Huden min er rødlig. De må dekkes fordi jeg ikke vil se ut som jeg er banket,for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 11b5d...200 ... Og grønntoner demper det røde. Hvorfor spør du om blåmerker når det er rødlighet du vil dekke? Anonymous poster hash: 6cd8d...b60 Fordi en spurte hvilken hudfarge jeg hadde ellers. Takk for svar! Tips til gode merker? Anonymous poster hash: 11b5d...200 Avene har en god krem som demper det røde. Kjøpes på apotek. Har glemt hva kremen heter nøyaktig, men det vet de som jobber der. Anonymous poster hash: 6cd8d...b60
Mille Alexandra Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 https://m.youtube.com/watch?v=cY3jfrLg7Ew
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 https://m.youtube.com/watch?v=cY3jfrLg7Ew Takk!..kanskje jeg skal prøve gul klovnesminke under foundation 😊 Anonymous poster hash: 11b5d...200
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 Jeg ville trodd en person som prøvde å skjule blåmerker var banket. En person som ikke bryr seg, har gjerne en god forklaring. Man ser jo fort om man bortforklarer eller lyver når man forklarer slikt. Anonymous poster hash: f3675...822
LME1001 Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Har du dermaruller? Sånn nålerulle? Den utretter mirakler på blåmerker. De blir kraftig reduserte fra en gangs bruk, og hvis du rekker rulle huden noen ganger i dag er de borte i morgen. Jeg lover!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Jeg ville trodd en person som prøvde å skjule blåmerker var banket. En person som ikke bryr seg, har gjerne en god forklaring. Man ser jo fort om man bortforklarer eller lyver når man forklarer slikt. Anonymous poster hash: f3675...822 Hallo, man KAN faktisk få blåmerker av andre ting enn juling altså! Anonymous poster hash: ed330...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå