Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #26 Skrevet 7. januar 2016 Wow.. Kommentaren fra jobb idag var vel på sin plass ser jeg. Hvordan frisyre har dere andre til hverdags da? Topp/dult på toppen av hodet er det innafor da? Hi Anonymous poster hash: d7bd0...3d1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #27 Skrevet 7. januar 2016 Ja, jeg kjenner en dame på ca 40 som alltid har to tykke fletter. Synes hun kler det. Anonymous poster hash: dd39f...6b9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #28 Skrevet 7. januar 2016 Ikke bry deg. Alle må få lov til å ha håret som de ønsker. Jeg synes selv det kan være fint og bruker det av og til, men ikke på jobb. Er over 40 år :) Anonymous poster hash: eb50e...5c8
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #29 Skrevet 7. januar 2016 Fletter er ok. Musefletter passer vel kanskje ikke helt på voksne... Anonymous poster hash: e76a7...826
soleia Skrevet 7. januar 2016 #30 Skrevet 7. januar 2016 Eg flettar håret, men i ei flette midt bak. Synes det kan vere søtt med to fletter på vaksne damer, men det er vel fordi det er litt småjentete.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #31 Skrevet 7. januar 2016 Tipper at dette er han som har dilla på musefletter som spør om dette overalt på nettet. Så sitter han og runker i en sokk, mens han ser for seg voksne damer med musefletter. Anonymous poster hash: 45b24...611
Gjest Antarctica Skrevet 8. januar 2016 #32 Skrevet 8. januar 2016 Tipper at dette er han som har dilla på musefletter som spør om dette overalt på nettet. Så sitter han og runker i en sokk, mens han ser for seg voksne damer med musefletter. Anonymous poster hash: 45b24...611 Herlig! Jeg er et sexsymbol!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #33 Skrevet 8. januar 2016 Jeg fletter ofte håret i fransk flette eller enda bedre, nederlandsk flette, som regel to fletter da. Alltid når jeg trener og noen ganger ellers Men musefletter er forbeholdt småjenter, ja. Anonymous poster hash: d6855...a39
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #34 Skrevet 8. januar 2016 For meg er det dere kaller musefletter en hestehale på hver side av hode. En flette på hver side av hodet er nettopp det - fletter. Selv kan jeg gå med både fletter og lave musefletter. Er 26. Anonymous poster hash: 31085...679 Samme tenker jeg. Musefletter er som en hestehale på hver side av hodet! Fletter er fletter, musefletter er noe helt annet Jeg vet om to damer som begge har bikket 50 som er utrolig flotte med to fletter. Begge ser langt yngre ut enn deres biologiske alder, de er slanke og typete begge to - men veldig ulik stil på dem. Den ene er typisk fjelljente, den andre er mer "rikmannsfrue". Begge er veldig flotte. Jeg synes ikke det er alle som kler fletter som voksne, men mange gjør det likevel. Og de som kler det kan bruke fletter uten at det får dem til å se barnlige ut, nesten tvert om. Anonymous poster hash: 01d3a...da3
Fandens Oldemor Skrevet 8. januar 2016 #35 Skrevet 8. januar 2016 Pussig at dette kommer opp nå, for jeg så en voksen dame med musefletter her om dagen og la virkelig merke til det. Det slo meg rett og slett hvor uvanlig det er å se andre enn barn med den frisyren, og jeg husker at jeg syntes det var litt disturbing. Lurte på hva slags issues hun hadde som ønsket å fremstå som en småpike. Det er jo litt rart, for det er tross alt bare to enkle fletter.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #36 Skrevet 8. januar 2016 Museflette er jo to utstående hestehaler, ikke flette. Og syns ikke det passer på voksne.. Selv gikk jeg ofte med to pariserfletter(utstående) da jeg var litt yngre. Sist gang rundt 35. Har hatt lyst i ettertid men synes jeg er blitt for gammel. Er 40. Anonymous poster hash: f8066...e4b
amandine Skrevet 8. januar 2016 #37 Skrevet 8. januar 2016 Har utrolig tykt hår da så tykke fletter på hver side, hvis det spiller noen rolle. Ikke tynne spaghettistropper som henger å dingler Hi Anonymous poster hash: d7bd0...3d1 Du ser sikkert nydelig ut! Noen kaller vanlige sånne fletter musefletter, mens for andre er musefletter to sånne hvor strikken er helt inntil hodet og håret henger løst ut fra strikkene. Siste er vel mest vanlig på småtroll. Jeg synes vanlige flettede fletter er fint! Og det er deilig å få håret bort fra fjeset. Sett deg med YouTube en kveld og lær deg noen nye, da vel! Det har jeg måttet gjøre for tenåringen er kravstor😊
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #38 Skrevet 8. januar 2016 Wow.. Kommentaren fra jobb idag var vel på sin plass ser jeg. Hvordan frisyre har dere andre til hverdags da? Topp/dult på toppen av hodet er det innafor da? Hi Anonymous poster hash: d7bd0...3d1 Hvordan frisyre? HVILKEN frisyre. Anonymous poster hash: d1ac5...047
millemille Skrevet 8. januar 2016 #39 Skrevet 8. januar 2016 Ja. Det er en dame på jobb som har det hver dag. To fletter. Hun er 50+.
TinaK 1990 Skrevet 8. januar 2016 #40 Skrevet 8. januar 2016 Lurer på om dette er typisk norsk å diskutere?? Kjenner smaken av jantelov. Man skal liksom ikke skikkelig seg ut, tro du er noe etc. Nei...jeg bruker ikke fletter selv
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #41 Skrevet 8. januar 2016 Er 36 år og fletter diverse fletter, men holder meg unna musefletter... Det blir for barn synes jeg 🤔 Anonymous poster hash: 70ba4...17b
Luksusdyret Skrevet 8. januar 2016 #42 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år.. Anonymous poster hash: b7b86...b6f Jah... Hun som spiller Abby i NCIS er over 50 og ser helt badass ut med fletter. Ingen klager på henne akkurat... Men her på DiB er det opplest og vedtatt at damer over 30 skal klippe håret kort i en kjerringfrisyre og gå med det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #43 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på hver side av hodet hører til småjenter. Men helt ok og kjempefint med andre type fletter. Finnes jo uendelige muligheter. Anonymous poster hash: e91a7...924
Luksusdyret Skrevet 8. januar 2016 #44 Skrevet 8. januar 2016 Pussig at dette kommer opp nå, for jeg så en voksen dame med musefletter her om dagen og la virkelig merke til det. Det slo meg rett og slett hvor uvanlig det er å se andre enn barn med den frisyren, og jeg husker at jeg syntes det var litt disturbing. Lurte på hva slags issues hun hadde som ønsket å fremstå som en småpike. Det er jo litt rart, for det er tross alt bare to enkle fletter. Det er vel heller du som har issues hvis du synes en frisyre er ekkelt og det ligger noe psykologisk bak. Skal du analysere hvilke farger folk går med også, og si at de som går i blått sikkert er deprimerte og suicidale, mens de som går i grønt er rolige og avbalanserte?
Luksusdyret Skrevet 8. januar 2016 #45 Skrevet 8. januar 2016 Lurer på om dette er typisk norsk å diskutere?? Kjenner smaken av jantelov. Man skal liksom ikke skikkelig seg ut, tro du er noe etc. Nei...jeg bruker ikke fletter selv Jepp, husker da jeg kom til Norge og havnet i en sladrebygd der jeg ble kalt horete for å gå med skjørt over knehøyden og høye hæler til hverdags. Man skal liksom gå rundt med joggis og collegegenser for å bli godtatt der
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #46 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter/pippifletter passer best til småbarn. Fletter er fint. Det finnes både bøker og youtube-videoer om hvordan lære å flette ulike fletter. Anonymous poster hash: d2ed5...b4e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #47 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #48 Skrevet 8. januar 2016 Nabodama går med to slike fletter, jeg synes hun er søt. Hun er sikkert 50 år gammel, jobber som snekker så går i typiske jobbeklær, også har hun en flette ned på hver side. Hun kler det på en snodig måte, men det er virkelig ikke alle voksne som kan gå med slike barnefletter altså Til deg HI som leter etter andre måter å sette opp håret på, ta en titt på youtube, det er utallige videoer. Masse fine "voksenfletter" også. https://www.youtube.com/results?search_query=braids+hairstyles https://www.youtube.com/results?search_query=braid+headband Anonymous poster hash: 984bd...b95
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #49 Skrevet 8. januar 2016 Hahaha... Nå kom jeg til å tenke på min mor.. Hun svergettil disse museflettene. Jeg har fra jeg var 14-15 år mast om hun ikke kunne klippe håret litt opp, få en frisyre på det liksom. For håret hennes var så tynt og jeg mente det ville hjulpet. Svaret hennes: "NEI jeg kan ikke klippe det opp, jeg vil ha alt håret like langt sånn at jeg kan flere det" (fordi feltene ville bli så stygge om det stakk ut hår her og der..) Hun gikk med to museflettene her eneste dag. Hun er rektor forresten.. Jeg var så vant til det at jeg tenkte ikke noe på de der flettene. Da vi flyttet til en annen by og hun fikk en ny venninne som sa det samme, at hun hadde vært fin med en oppklippet frisyre, svarte hun det samme, at hun måtte kunne flette det. Men da svarte venninnen "hvorfor må du ha fletter da?" Og da gikk det opp for mamma at hun trenger jo faktisk ikke gå med museflettene hver dag. Hun var jo tross alt 52 år gammel så da gikk håret. Endelig Anonymous poster hash: b4825...630
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #50 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har tidvis flettede fletter på jobb. Bruker høreapparat og gidder ikke å svare på masse spørsmål, og flettene skjuler det litt. Anonymous poster hash: af923...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå