Gjest Antarctica Skrevet 8. januar 2016 #51 Skrevet 8. januar 2016 Wow.. Kommentaren fra jobb idag var vel på sin plass ser jeg. Hvordan frisyre har dere andre til hverdags da? Topp/dult på toppen av hodet er det innafor da? Hi Anonymous poster hash: d7bd0...3d1 Hvordan frisyre? HVILKEN frisyre. Anonymous poster hash: d1ac5...047 HVEM frisyre!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #52 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg lurer på hvem av dere da som er den voksne - den som ler av andre eller den som velger frisyre selv. Anonymous poster hash: 24ab3...182
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #53 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg lurer på hvem av dere da som er den voksne - den som ler av andre eller den som velger frisyre selv. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Har ikke skrytt av å være voksen. Jeg synes fletter på voksne er teit. Og jeg hverken snakker om de eller viser jeg synes det er teit. Her inne må det være lov å si hva jeg mener når noen spør konkret. Eller? Voksne folk som har fletter er etter min mening desperat etter å se yngre ut. Anonymous poster hash: e96b7...25c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #54 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg lurer på hvem av dere da som er den voksne - den som ler av andre eller den som velger frisyre selv. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Har ikke skrytt av å være voksen. Jeg synes fletter på voksne er teit. Og jeg hverken snakker om de eller viser jeg synes det er teit. Her inne må det være lov å si hva jeg mener når noen spør konkret. Eller? Voksne folk som har fletter er etter min mening desperat etter å se yngre ut. Anonymous poster hash: e96b7...25c Folk som ler av andre er i hvert fall patetiske. "Se, du ser ikke ut som meg, da er du rar, dum og latterlig. Hi hi hi" - virkelig voksen du. Anonymous poster hash: 24ab3...182
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #55 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg lurer på hvem av dere da som er den voksne - den som ler av andre eller den som velger frisyre selv. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Har ikke skrytt av å være voksen. Jeg synes fletter på voksne er teit. Og jeg hverken snakker om de eller viser jeg synes det er teit. Her inne må det være lov å si hva jeg mener når noen spør konkret.Eller? Voksne folk som har fletter er etter min mening desperat etter å se yngre ut. Anonymous poster hash: e96b7...25c Folk som ler av andre er i hvert fall patetiske. "Se, du ser ikke ut som meg, da er du rar, dum og latterlig. Hi hi hi" - virkelig voksen du. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Og du fremstår som voksen med, hi, hi, hi? Og for all del, bruk gjerne musefletter. Må jo trekke den konklusjon når du reagerer slik. Og jeg fortsetter å flire av deg. Anonymous poster hash: e96b7...25c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #56 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år.. Anonymous poster hash: b7b86...b6f Jah... Hun som spiller Abby i NCIS er over 50 og ser helt badass ut med fletter. Ingen klager på henne akkurat... Men her på DiB er det opplest og vedtatt at damer over 30 skal klippe håret kort i en kjerringfrisyre og gå med det. Hun er 46 Anonymous poster hash: d2dd2...12b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. januar 2016 #57 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter for meg er ikke fletter. Det er en "hestehale" delt i to, altså på hver side av hodet. Rotfletter synes jeg er greit.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #58 Skrevet 8. januar 2016 Synes slike fletter på voksne er teit. Ler i smug bak ryggen din. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg lurer på hvem av dere da som er den voksne - den som ler av andre eller den som velger frisyre selv. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Har ikke skrytt av å være voksen. Jeg synes fletter på voksne er teit. Og jeg hverken snakker om de eller viser jeg synes det er teit. Her inne må det være lov å si hva jeg mener når noen spør konkret.Eller? Voksne folk som har fletter er etter min mening desperat etter å se yngre ut. Anonymous poster hash: e96b7...25c Folk som ler av andre er i hvert fall patetiske. "Se, du ser ikke ut som meg, da er du rar, dum og latterlig. Hi hi hi" - virkelig voksen du. Anonymous poster hash: 24ab3...182 Og du fremstår som voksen med, hi, hi, hi? Og for all del, bruk gjerne musefletter. Må jo trekke den konklusjon når du reagerer slik. Og jeg fortsetter å flire av deg. Anonymous poster hash: e96b7...25c Jeg bruker ikke musefletter, har ikke langt nok hår til det Du trekker konklusjoner og flirer - håper ikke at du jobber med mennesker daglig. Anonymous poster hash: 24ab3...182
Luksusdyret Skrevet 8. januar 2016 #59 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år.. Anonymous poster hash: b7b86...b6f Jah... Hun som spiller Abby i NCIS er over 50 og ser helt badass ut med fletter. Ingen klager på henne akkurat... Men her på DiB er det opplest og vedtatt at damer over 30 skal klippe håret kort i en kjerringfrisyre og gå med det. Hun er 46 Anonymous poster hash: d2dd2...12b Beklager, bommet på alderen, men altså poenget var at hun var langt over 30 og kler disse flettene helt rått.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #60 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år.. Anonymous poster hash: b7b86...b6f Jah... Hun som spiller Abby i NCIS er over 50 og ser helt badass ut med fletter. Ingen klager på henne akkurat... Men her på DiB er det opplest og vedtatt at damer over 30 skal klippe håret kort i en kjerringfrisyre og gå med det. Hun er 46 Anonymous poster hash: d2dd2...12b Beklager, bommet på alderen, men altså poenget var at hun var langt over 30 og kler disse flettene helt rått. Er enig i det, hadde aldri trodd hun var 46 Anonymous poster hash: d2dd2...12b
Fandens Oldemor Skrevet 8. januar 2016 #61 Skrevet 8. januar 2016 Pussig at dette kommer opp nå, for jeg så en voksen dame med musefletter her om dagen og la virkelig merke til det. Det slo meg rett og slett hvor uvanlig det er å se andre enn barn med den frisyren, og jeg husker at jeg syntes det var litt disturbing. Lurte på hva slags issues hun hadde som ønsket å fremstå som en småpike. Det er jo litt rart, for det er tross alt bare to enkle fletter. Det er vel heller du som har issues hvis du synes en frisyre er ekkelt og det ligger noe psykologisk bak. Skal du analysere hvilke farger folk går med også, og si at de som går i blått sikkert er deprimerte og suicidale, mens de som går i grønt er rolige og avbalanserte? Hyggelig at du bare glatt overser at jeg tar selvkritikk på dette og sier det er rart at jeg reagerer som jeg gjør på musefletter. Det er en "utdanningssaker" etter studiene; å analysere folks antatte motiv for å handle på visse måter. Jeg lager ofte en kort liten historie oppi hodet om interessante folk jeg ser, før jeg legger historien bort igjen i samme farta. Det er ikke noe vondt ment i disse observasjonene, det er jo bare oppspinn. Og du, jeg sa ikke "ekkelt".
Blomstogbier Skrevet 8. januar 2016 #62 Skrevet 8. januar 2016 Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år..Anonymous poster hash: b7b86...b6f Virkelig? Hvorfor? Anonymous poster hash: d7bd0...3d1 Enkelte ting er forbeholdt små barn.Anonymous poster hash: b7b86...b6f Det er det faktisk ikke du som bestemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå