Gå til innhold

Kjenner du voksne med fletter i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg sånne vanlige musefletter, en på hver side av hodet 🙈 Fikk kommentar på jobben idag, om det var datteren min som hadde bestemt hårfrisyre på meg.. Liker fletter jeg, praktisk og får håret unna ansiktet. Ærlige meninger og tanker ønskes :)

Anonymous poster hash: d7bd0...3d1

Fortsetter under...

Skrevet

Da mener jeg sånne vanlige musefletter, en på hver side av hodet Fikk kommentar på jobben idag, om det var datteren min som hadde bestemt hårfrisyre på meg.. Liker fletter jeg, praktisk og får håret unna ansiktet. Ærlige meninger og tanker ønskes :)

Hvor gammel er du?

Jeg synes egentlig det er litt kleint med musefletter på voksne mennesker, må innrømme det

Anonymous poster hash: d2dd2...12b

Skrevet

Haha, hadde faktisk en jentegjeng på besøk i dag som beskrev en lærer som tydeligvis kledde seg som en 5-åring, med musefletter i håret. Var det deg?

Anonymous poster hash: 5fa3a...bf9

Skrevet

Greit når du er på hytta, skitur etc. men jeg synes ikke det passer på jobb hvis du har passert 20 år.

Anonymous poster hash: e01b8...e60

Skrevet

Er selv 34 1/2 :P og lager pariserfletter på meg selv, får bare ros på jobben. Lager også flette-hårbånd og "krone". For meg har fletter Iingen alder.....

Anonymous poster hash: 165f2...6b7

Skrevet

Hehe nei er ikke lærer 😜 Jobber på kontor og er 26 år. Hi

Annonse

Skrevet

Haha, bruker det selv innimellom jeg. Som du sier er det veldig praktisk å få håret unna. Blir lei vanlig treerflette og fransk flette som er de eneste jeg kan :P

Anonymous poster hash: b76ee...a76

Skrevet

Er selv 34 1/2 :P og lager pariserfletter på meg selv, får bare ros på jobben. Lager også flette-hårbånd og "krone". For meg har fletter Iingen alder.....

Anonymous poster hash: 165f2...6b7

Er vel litt forskjell på pariserflette og musefletter?

Anonymous poster hash: d2dd2...12b

Skrevet

Ulike franske fletter, som del av oppsatt hår, ja. Det er det flere på kontoret som bruker.

Men en flette/museflette på hver side av hodet har jeg aldri sett på noen over 20 år, i hvert fall ikke i jobbsammenheng.

Anonymous poster hash: 5f7af...d40

Skrevet

Spørs hvem og hvor gammel tenker jeg.

Mange kler det uansett alder.

Anonymous poster hash: 3cbb9...520
Skrevet

Musefletter er forbeholdt barn/ungdom vil jeg si :) Tror ikke jeg har sett voksne med det, annet om det er nissedag før jul, der alle kler seg ut med musefletter, fregner på nesa, nikkers og ullgenser :D

Anonymous poster hash: 867c8...3ea
Skrevet

Ulike franske fletter, som del av oppsatt hår, ja. Det er det flere på kontoret som bruker.

Men en flette/museflette på hver side av hodet har jeg aldri sett på noen over 20 år, i hvert fall ikke i jobbsammenheng.

Anonymous poster hash: 5f7af...d40

Ja hadde jeg bare kunne flettet slike fine fletter så 😊 Bruker en på hver side eller en bak, får ikke til andre fletter. Men ser vist at jeg er helt ute å kjører :/ Hi

Skrevet

Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år..

Anonymous poster hash: b7b86...b6f

Annonse

Skrevet

Musefletter på voksne ser jo helt på tryne ut! Masse fine fletter, men musefletter er forbeholdt jenter under 9 år..

Virkelig? Hvorfor?

Skrevet

Men en flette/museflette på hver side av hodet har jeg aldri sett på noen over 20 år, i hvert fall ikke i jobbsammenheng. Anonymous poster hash: 5f7af...d40

Ja hadde jeg bare kunne flettet slike fine fletter så Bruker en på hver side eller en bak, får ikke til andre fletter. Men ser vist at jeg er helt ute å kjører :/ HiAnonymous poster hash: d7bd0...3d1

Da er vi i alle fall to:p Jeg jobber med barn da så passer inn:p

Hva da med fiskebensflette på hver side? Like teit siden det er to stk eller er det "greit" siden den er mer fancy?

Anonymous poster hash: b76ee...a76

Skrevet

Virkelig? Hvorfor?

Enkelte ting er forbeholdt små barn.

Skrevet

Nei, kjenner ingen voksne med musefletter. Men kjenner flere som bruker fletter som en del av en oppsats og lignende. Musefletter er forbeholdt barn. Ser bare rart ut på voksne

Anonymous poster hash: c41a1...e2f

Skrevet

Musefletter er til barn. Fletter ellers er nydelig👍

Jeg har langt hår og har som regel en flette som går langs siden, får mye skryt for det😊

Men, liker du musefletter, så gå for det😜

Skrevet

Har utrolig tykt hår da så tykke fletter på hver side, hvis det spiller noen rolle. Ikke tynne spaghettistropper som henger å dingler :P Hi

Skrevet

Jeg har fletter. Er 27.

Men ikke to på hver side som Ida i Emil.

Anonymous poster hash: 6ffc8...48e

Skrevet

Virkelig? Hvorfor?

Enkelte ting er forbeholdt små barn.

Latterlig.

Jenter på 10-12 kan ikke ha musefletter liksom.

Anonymous poster hash: 6ffc8...48e

Skrevet

For meg er det dere kaller musefletter en hestehale på hver side av hode. En flette på hver side av hodet er nettopp det - fletter. Selv kan jeg gå med både fletter og lave musefletter. Er 26.

Anonymous poster hash: 31085...679

Skrevet

Musefletter fungerer bare med ganske kort hår. Jeg har hår langt ned på ryggen. Da er skikklige fletter det greieste. Vanligvis har jeg en flette på hver side av hode. Noen ganger har jeg en vanlig flette bak og innimellom gjør jeg noe mer spennende med håret eller bare har det løst.

Anonymous poster hash: 5232b...b7d

Gjest Antarctica
Skrevet

Jajamenn! Går rundt som Pippi Langstrømpe selv hver eneste dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...