Nygift85 Skrevet 7. januar 2016 #1 Del Skrevet 7. januar 2016 Vi var på ul i dag! Var så sinnsykt nervøs, men fikk se den nydeligste lille babyen! 😍 Rart at man kan bli så forelska så fort! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva og Mathilde Skrevet 8. januar 2016 #2 Del Skrevet 8. januar 2016 Så hyggelig, hvor var du? Jeg var også i går, fikk se en sprellende jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettigull Skrevet 8. januar 2016 #3 Del Skrevet 8. januar 2016 Så koselig. Heldig dere er☺. Må fortsatt vente 4 uker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nygift85 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2016 Gjøvik sykehus. ☺ Du da Ylva og Mathilde? Sååååååå kos da. ☺ Gratulerer med jente! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 9. januar 2016 #5 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Vi skal avgårde i dag, 14+6, kanskje vi får se kjønn! Blir spennende ❤ Endret 9. januar 2016 av LilleGullkornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 16. januar 2016 #6 Del Skrevet 16. januar 2016 Da har jeg vært på UL, 13+2! Jordmora mente jeg var 13+5, men sa at jeg skulle bare følge mensterminen min fram til OUL. Var for tidlig å se noe kjønn.. Men er ikke så lenge til OUL så satser på at vi får se da Lille gull viste seg fra sin beste side i dag, så fikk mange fine bilder med meg hjem. Var så spesielt og helt fantastisk og se. Det var jo faktisk en liten baby som var i magen min. En liten baby som sprellet og sparket, vinke til mamma kunne h*n også gjøre <3 Nå har det gått litt mer opp for meg at jeg faktisk har en liten baby i magen <3 Var så rart å se at en baby på 7,5 cm sparket i magen min, men jeg kjenner ingen verdens ting! Gleder meg til å begynne å kjenne bevegelse <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Kanin Skrevet 16. januar 2016 #7 Del Skrevet 16. januar 2016 Så hyggelig, hvor var du? Jeg var også i går, fikk se en sprellende jente! ååå fikk du se kjønnet? Så spennende Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva og Mathilde Skrevet 20. januar 2016 #8 Del Skrevet 20. januar 2016 Så hyggelig, hvor var du? Jeg var også i går, fikk se en sprellende jente! ååå fikk du se kjønnet? Så spennende Gratulerer Ja, det er jo såklart ikke 100%, men han gikk sakte opp fra undersiden, så tverrsnitt av lårbena, og så kom sete og ingen tut. Han er veldig erfaren, så tror det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå