Gå til innhold

Hvor får man kjøpt thermodress til voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller varmedress.. Sånn blå og svart som barnehageansatte bruker.. ? :)

Anonymous poster hash: 4b4de...856

Skrevet

Felleskjøpet

Anonymous poster hash: c6fca...4de

Skrevet

Ingen voksne bruker det

Anonymous poster hash: 6f78c...c8b

Skrevet

Ingen voksne bruker det

Anonymous poster hash: 6f78c...c8b

Mange voksne bruker det

Anonymous poster hash: ad343...2dc

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 4b4de...856

Skrevet

Har du kjennskap til kvaliteten på disse? Er jo stor forskjell på prisen. Da tenker jeg først og fremst kvaliteten på å holde på varmen

Anonymous poster hash: 0d2a6...775

Skrevet

Har du kjennskap til kvaliteten på disse? Er jo stor forskjell på prisen. Da tenker jeg først og fremst kvaliteten på å holde på varmen

Har ingen kjennskap til noen av de nei.

Selv har jeg denne i blå fra Wild Fox Wear :  https://static.netthandelen.no/Media/1/0/190_190/A78D7007C635491A598CD779EFD2C619_101920_0.jpg. Men jeg kunne ikke finne ut hvor den selges. Dressen min er veldig varm, og har aldri fryst i den. Den er noen år nå, men den er like fin

Skrevet

Nå er jeg usikker på om det er samme dressen, men svigermor kjøpte en gjennom coop for 2 år siden. Hun jobber i bhg. Hun har aldri vært så kald som den vinteren!

Anonymous poster hash: 53942...177

Skrevet

Har ingen kjennskap til noen av de nei.

Selv har jeg denne i blå fra Wild Fox Wear :  https://static.netthandelen.no/Media/1/0/190_190/A78D7007C635491A598CD779EFD2C619_101920_0.jpg. Men jeg kunne ikke finne ut hvor den selges. Dressen min er veldig varm, og har aldri fryst i den. Den er noen år nå, men den er like fin

Jeg har ikke kjennskap til dressene fra Univern heller. Men jeg har vinterbukse og vinterjakke derfra og de er veldig gode, varme og tåler mye uten å bli våt. Om det samme gjelder for dressene vet jeg ikke, men hører bare positivt om tøy fra Univern

http://www.univern.no/nor/Arbeidsklaer/Vinter-og-allvaersklaer/Vinterkjeledresser/ProTec-vinterkjeledress-for-damer-8650-49

Skrevet

Europris har! Gode og varme!

Anonymous poster hash: feb05...92f
Skrevet

Europris har! Gode og varme!

Anonymous poster hash: feb05...92f

Naboen måtte bytte 3 ganger fordi den revnet i sømmene ved første gangs bruk. Da gadd han ikke mer og kjøpte en annen plass.

Anonymous poster hash: 53942...177

Skrevet

Stormberg sin er veldig god. Du finner den på Stormberg.no, ligger mange omtaler der som du kan lese.

Anonymous poster hash: 24888...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...