Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Har fått en sånn babypakke fra Rema 1000 til vår kommende sønn. Er litt skeptisk til slike "billig-produkter", og lurer derfor på hvilke erfaringer dere har med disse produktene? Noe av det som var med var bleier, våtservietter, ammeinnlegg, badesåpe og tørre stellekluter. Anonymous poster hash: be228...c36
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Jeg har ikke brukt disse produktene selv. Men generelt kan jeg si at slike produkter som oftest er like bra som de vanlige/ordinære. Ofte er de faktisk produsert av de store kjente også og bare selges under et annet navn. Anonymous poster hash: 7f85b...8f4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Min fikk utslett av både de tørre og våte stelleklutene. Anonymous poster hash: 406f7...afa
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Min fikk utslett av både de tørre og våte stelleklutene. Anonymous poster hash: 406f7...afa Det er akkurat det jeg er redd for. Jeg er selv utdannet hudpleier og vet at det ofte er en grunn til at ting er billige... Derfor skeptisk, men greit å høre andres erfaringer! HI Anonymous poster hash: be228...c36
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Vi elsker i alle fall bleiene!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Brukt alle produktene, de er helt greie de. Anonymous poster hash: c4145...e8d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Sålangt bare de tørre klutene som har vært greie nok syns jeg. Våtserviettene har vi ikke begynt å bruke enda Bleiene har dårlig passform for min baby, så de er reserve i stellevesken, blir sikkert kastet når de ikke passer lenger Ammeinnleggene blir harde når de tørker, dvs ikke noe særlige å bruke om natten om man da ikke ammer ofte og kan skifte noen ganger. Badesåpen blir brukt til de eldre barna mine, bruker ikke såpe til baby. Anonymous poster hash: 6972e...2a7
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Hvorfor kaste bleier? Send de heller med en hjelpesending til f.eks ukraina. Anonymous poster hash: d26b1...22e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Min fikk utslett av både de tørre og våte stelleklutene. Anonymous poster hash: 406f7...afa Det er akkurat det jeg er redd for. Jeg er selv utdannet hudpleier og vet at det ofte er en grunn til at ting er billige... Derfor skeptisk, men greit å høre andres erfaringer! HI Anonymous poster hash: be228...c36 Om du har lest tester på våtservietter er faktisk de billigste de som ikke har de mulig farlige kjemikaliene i seg. Anonymous poster hash: 7781b...4cd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Ammeinnleggene er veldig gode. Tynne og myke, så du merker ikke at du har de i. Men lekker du MYE, så kan det gå igjennom. Men heller de en de tykke til Libero. Våtserviettene (ikke i Levvel, men de lyseblå på rema) ble jo best i test på tv2? Bleiene er supre!!! Jeg var veldig skeptisk når jeg venter første, men fant fort ut av at de billige var like gode som de dyre, og da velger jeg det billigste. Tørrserviettene synes jeg også er gode Anonymous poster hash: e8cb0...d3f
Flettfrid og lilleprins Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Shampoen er dårlig. Vi liker tørrklutene og bleiene.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 Liker produktene kjempegodt. Storebror har brukt rema bleiene i 3 år og er de som passer han best. Ellers har jeg ikke hørt noe negativt om våtserviettene. Bruker veldig lite våtservietter på lillesøster, men har aldri fått noe utslett de gangene vi har brukt rema sine våtservietter Anonymous poster hash: ff2ea...f75
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Kun prøvd dusjsåpen, den fikk både jeg og mannen svært tørr hud av. Sprakk opp og blødde tilslutt. Anonymous poster hash: 46d4f...555
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Min fikk utslett av både de tørre og våte stelleklutene. Anonymous poster hash: 406f7...afa Det er akkurat det jeg er redd for. Jeg er selv utdannet hudpleier og vet at det ofte er en grunn til at ting er billige... Derfor skeptisk, men greit å høre andres erfaringer! HI Anonymous poster hash: be228...c36 Om du har lest tester på våtservietter er faktisk de billigste de som ikke har de mulig farlige kjemikaliene i seg. Anonymous poster hash: 7781b...4cd Mini fikk også utslett av våtserviettene. Har ikke prøvd noen av de andre produktene fra serien pga det. Anonymous poster hash: f0c29...6ea
Salla Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Vi liker bleiene i hvertfall. Ellers bare kjøpt sinksalve fra den serien, men den er ikke prøvd enda.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Slike "billibprodukter" som er Svanemerket og Astma-og allergimerket er mye bedre for barnet enn alle de "gamle" merkene fulle av drittstoffer og parfyme. Mitt råd er å gå etter de som har slike merker. De er milde og best for barnet. Anonymous poster hash: 59cdc...b82
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Bleiene til Rema1000 og tørr-serviettene er ihvertfall helt supre! Bruker helst bare det til jenta mi på 5 mnd, både fordi det er billig, men også veldig god kvalitet Anonymous poster hash: 7bde5...30a
IreneUtålmodig Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 Elsker de Våtserviettene, ikke for bløte eller tørre + ingen parfyme lukt. Bleiene var bedre før, men bruker nr 3 nå som er bra igjen. Liker badesåpen men bruker den mest til Håndvask. Stelleklutene er kjekke som nødløsning.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #20 Skrevet 7. januar 2016 Du vet at det er frivillig å hente slike esker? Om du er så skeptisk skjønner jeg ikke hvorfor du hentet esken, Anonymous poster hash: f6b5e...bd6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #21 Skrevet 7. januar 2016 Du vet at det er frivillig å hente slike esker? Om du er så skeptisk skjønner jeg ikke hvorfor du hentet esken, Anonymous poster hash: f6b5e...bd6 Hahaha, dummeste kommentaren heg har sett! 😂 Skeptisk betyr ikke at jeg ikke vil bruke tingene. Er SKEPTISK, og ønsker å høre andres erfaringer før jeg bruker det på babyen min. Og som jeg leser her så er det svært delte meninger. 😉 HI Anonymous poster hash: be228...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå