Gå til innhold

IKM UKE 5 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy Froggi! Du får si fra hvordan det gikk med den vordende far. :)

Anonymous poster hash: db985...d46

Han smilte mye og sa at han regna med det siden jeg hadde hatt en del "bivirkninger" av pergo :) Han tar det dog med ro frem til det er sikkert med tanke på sa'en sist gang. Når den sikre perioden kommer så skal det feires sa han :)
Så gøy! Gratulerer😊

Jeg skal begynne på pergo fra neste mnd, er veldig spent! Håper det betyr klaff for oss også😄 Brukt pergo lenge?

Tatt en syklus med pergo (enkel) uten at det hjalp. Tok nå dobbel uten tr først og da satt jammen meg skuddet. Sengekos anhver dag fra 3 dager etter pergokuren var ferdig og frem til testene viste el og til de ble svake igjen. Fungerte til slutt :)

Legen på sykehuset ga beskjed om at man først skal ha enkel kur, deretter 2 x doble og til slutt en trippel før eventuell ivf.

Håper det går rett vei for dere!

Aha, spennende😊

Fikk beskjed om det samme.. Enkelkur neste syklus, også henvises vi til ivf hvis det ikke har klaffet etter 2 dobbelkurer etter det. Satse på det klaffer før det!

*håperhåper* 😊

IKM på søndag. Null symptomer. Men var hos gyn i dag og tok innvendig UL. Alt så fint ut, og det var jo en lettelse. :) Skal også ta en blodprøve for å sjekke hormonnivå i neste syklus (for regner med at det blir en neste syklus). Gyn mente vi høyst sannsynlig ville bli gravide av oss selv snart. Så får vi håpe det stemmer... Dette er 6pp. 

Annonse

Gratulerer Froggi83! :) hvordan reagerte mannen på den fine gaven? 😊

Her er håpet ute denne måneden og..

Han ble veldig glad :)

Bamsen og testen står nå på kontoret hans. Vi bare venter og ser nå- krysser fingrene og håper på det beste!

Synd at det ikke gikk for deg denne gangen.

Håper de det ikke gikk for denne gangen får et bedre resultat neste måned!

Jeg har deltatt på flere uke-tråder siden september da jeg tok ut spiralen, men denne har jeg bare smugkikka på. På torsdag var jeg en dag over ikm og prøvde en clearblue digitaltest. Den viste Gravid 1-2 uker. Tok en ny i dag tidlig, da jeg hadde en liggende. Den viste det samme etter kortere tid enn den på onsdag 😊

Ønsker alle sammen lykke til! Håper det klaffer for alle sammen ganske snart!

Hei jenter! Prøver meg i denne tråden jeg! :-) Er så spent nå, har hatt svakt positive strimmeltester i to dager nå. En med ettermiddagsurin og en med morgenurin. Begge gangene kom streken før fristen var ute, men de er fortsatt veeldig svake. Kan det være skyggestreker? Blir skyggestrekene sterkere av å ligge en stund? Tusen takk for alle svar!

Annonse

Hei jenter! Prøver meg i denne tråden jeg! :-) Er så spent nå, har hatt svakt positive strimmeltester i to dager nå. En med ettermiddagsurin og en med morgenurin. Begge gangene kom streken før fristen var ute, men de er fortsatt veeldig svake. Kan det være skyggestreker? Blir skyggestrekene sterkere av å ligge en stund? Tusen takk for alle svar!

Hvis du har svake strimmeltester bør du ta en Clearblue digital for sikkerhetsskyld. Hvis strekene er like tykke som kontrollstreken og over flere dager så er det vanligvis ingen tvil om at du er gravid, men ville dobbeltsjekket med en annen test med morgenurin :)

Gratulerer!

Nå er jeg på dag 32 i syklusen 😱 Syklusen har nok blitt noe forskjøvet pga pergotime jeg tok denne pp. Men rart at den er såå forskjøvet :/ Tok g-test fredag ettermiddag tror jeg, denne var blendahvit. Tester på ny i morgen, men har iiiingen tro på at det har klaffet. Det klaffer aldri. Vi skal ta pause fra prøvingen etter denne PP også ... Vi får se :)

Hvis du har svake strimmeltester bør du ta en Clearblue digital for sikkerhetsskyld. Hvis strekene er like tykke som kontrollstreken og over flere dager så er det vanligvis ingen tvil om at du er gravid, men ville dobbeltsjekket med en annen test med morgenurin :)

Gratulerer!

Tok clearblue digital test neste dag og den var super positiv!! 😁🎉

Gratulerer!

Tok clearblue digital test neste dag og den var super positiv!! 😁🎉
Gratulerer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...