Gå til innhold

Flere som er gravid med nr.4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Makiis: min mann var med på prøvingen så han tok det ganske bra..en liten uke rett etter så var han litt stressa.han kjente vel på det at det faktisk skal komme en liten til! Og lurte på hvordan vi skulle klare det! Men nå er det godt over og han gleder seg! Ser etter ny bil til og med:):) hva med din mann?

Min mann er ganske i sjokk fremdeles.. Snakker bare nå om at det er best at eg bare tar abort..

Ikke har vi bil ikke har vi nok soverom..

Ikke vet han om han klare å ha ei kjerring i hus med mye humørsvinginger og en fødsel til...

Sånn får eg høre hele tiden..

Men men.. Eg trur nok når ting får roet seg litt.. Så går det nok kjempe bra...

Han er flott og omsorgsfull mann....

De blir i sjokk en stund når det ikke er planlagt ja! Men trist for deg som trenger litt ekstra støtte akkurat nå da! Vil du ta abort da?

Vi har bare 3 soverom og det går så fint så..2 for dele det største og 2 for hvert sitt rom om noen år.da flytter vi ut til stua! Men får vi råd til noe større i område vi bor i så gjør vi det etterhvert.vi kunne ha føyttet ut av oslo og fått ett stort hus men trives så godt her...må dere ha bil da?

Vi må nok ha en ny bil.. Vi har bare 5 seter idag..

Eg er totalt imot abort visst fosteret er friskt... Det har eg sagt hele tiden også..

Det kom som ett sjokk på oss begge to I grunn når eg har gått på loette 28 no i ett halvt år.. men som sagt i jula ble det litt mye julemat og eg fikk litt problemer med magen kan en sei og mye stress..

Men tenkte ikke så mye mer over det..

Fikk ikke mensen no i januar og tok 4 graviditets tester som alle var klart positive...

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...