Gå til innhold

Dere som har diamantring/forlovelsesring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man vant til å gå med den?

Jeg fikk enkjempefin ring med en ganke stor diamant som forlovelsesring. Er vel 0,5 karat. Men jeg synes den er så i veien! Dunker og skraper borti alt mulig, er redd jeg skal ødelegge klær og sofa bl.a. Er det bare fordi det er uvant?

Og man skal vel gå med den hele tiden, ikke sant? Hva gjør man med f.eks håndkrem, bæsjebleier, når man dusjer? Og jeg har tydeligvis varierende fingerstørrelse, jeg hovner litt opp på kvelden. Kan jeg ta den av da? Vil ikke bli sånn som går med ringen i et kjede rundt halsen heller...

Anonymous poster hash: 2d9a0...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir vant til å gå med den, og man slapper litt mer av etter hvert. :)

I begynnelsen tok jeg den av ved bleieskift, matlaging, håndkrem og dusjing, men nå er dn som oftest på. Jg blir og hoven i fingrene på kvelden, men har den som regel på. Pleier å vri på den.

Anonymous poster hash: 9a4e3...e47
Skrevet

Jeg har en enstens diamantring på 1,5 karat. Den er stor, men har aldri vært i veien. Når jeg dusjer, tar på handkrem mm tar jeg den av for å unngå såperester mm som kan gjøre glansen på diamanten dårlig. Utover det sitter den på fingeren hele tiden, inkludert natten.

Anonymous poster hash: a2713...4d6
Skrevet

Bruker den hele tiden, bortsettfra i dusjen/svømmehall/bading.. Den sitter godt, men likevel livredd jeg skal miste den i havet eller lignende..

Anonymous poster hash: 8d386...c7d

Skrevet

Har dere den på om natten også?

HI

Anonymous poster hash: 2d9a0...945

Skrevet

Etter at jeg skrapet babyen i ansiktet ble den lagt i smykkeskrin for spesielle anledninger..

Anonymous poster hash: 293ae...f0c

Skrevet

Jeg har en på 1,6 karat. Jeg tar den av når jeg trener og sover. Det kan være litt problematisk på vinteren for det er vanskelig å ha på hansker med så stor diamant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...