Gå til innhold

i-landsproblem, men. Hvorfor har jeg så kraftige armer? Er helt slank ellers

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://thumbs.dreamstime.com/z/young-woman-puple-tank-top-arms-folded-1178806.jpg

Ca sånne som på bildet.. Det er så rart for de står jo ikke "i stil" til beina mine som er veldig tynne. og jeg driver ikke med styrketrening heller så jeg forstår ikke hvordan jeg har fått sånne atletiske armer eller hva jeg skal si..

De fleste slanke damer som ikke driver veldig styrketrening har jo ca sånne armer...

http://www.healthcare-online.org/images/10416235/slim%20arm.jpg

Synes det er så rart. Og det er ikke meningen å høres ut som en fjortis. Jeg skulle bare ønske de var mindre. Punktslanking er jo som kjent ikke mulig. Og jeg ser ingen grunn til å slanke hele kroppen. 

Anonymous poster hash: 36ca6...ae1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingen synes du har digre armer altså..

Anonymous poster hash: c26da...788

Skrevet

Skjønner hva du mener, fordi jeg har slike armer selv. Kommer aldri til å bli så tynne som nederste bildet heller. Jeg har veldig brede skuldre da. Har du det?

Anonymous poster hash: 51256...2ef

Skrevet

Tror ingen synes du har digre armer altså..

Anonymous poster hash: c26da...788

jeg har jo ikke sagt digre. Men kraftige. 

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt med armene i det første bildet? De er helt normalt armer. Ville ikke beskrevet dem som "kraftige".

Armene i det andre bildet ser litt anoreksiske ut. Tror nok det er urealistiske kroppsidealer ute og går.

Skrevet

Skjønner hva du mener, fordi jeg har slike armer selv. Kommer aldri til å bli så tynne som nederste bildet heller. Jeg har veldig brede skuldre da. Har du det?

Anonymous poster hash: 51256...2ef

Vil ikke si det egentlig. Mer gjennomsnittlige.

Skrevet

De nederste armene var jo alt for tynne..:-/

Anonymous poster hash: d1945...a05

Skrevet

Har du spilt fotball? Mange tynne fotballspillere som har litt kraftige armer. Det er sikkert muskler

Anonymous poster hash: 7eee3...46c

Skrevet

Armene på øverste bilde er ikke muskuløse. Det er normale fett armer , med trykk på normale altså. Det er ikke atletiske armer ang du nevnte det.

Anonymous poster hash: bfc4c...e31

Skrevet

http://thumbs.dreamstime.com/z/young-woman-puple-tank-top-arms-folded-1178806.jpg

Ca sånne som på bildet.. Det er så rart for de står jo ikke "i stil" til beina mine som er veldig tynne. og jeg driver ikke med styrketrening heller så jeg forstår ikke hvordan jeg har fått sånne atletiske armer eller hva jeg skal si..

De fleste slanke damer som ikke driver veldig styrketrening har jo ca sånne armer...

http://www.healthcare-online.org/images/10416235/slim%20arm.jpg

Synes det er så rart. Og det er ikke meningen å høres ut som en fjortis. Jeg skulle bare ønske de var mindre. Punktslanking er jo som kjent ikke mulig. Og jeg ser ingen grunn til å slanke hele kroppen. 

De første armene er jo normale, de andre er armene ser ut som de tilhører en syk person. Tror du har et litt forvrengt kroppsbilde

Anonymous poster hash: 3d507...489

Skrevet

Fordi du skal klare å løfte?

Det første bildet er normalt. Det andre bildet er av en som ser anorektisk ut.

Anonymous poster hash: 728db...073

Skrevet

Hvis du føler de er større enn de burde i forhold til andre har du lov å mene det. Det forandrer ikke fakta, du er født med en kropp som lagrer litt ekstra fett på armene. Akkurat sånn som de som får ridebukselår, tror du de bare sitter på ræva og derfor får dem? Nei. Jeg fikk. Trente fotball og håndball og dansing, veldig aktiv, og måtte slutte fordi fettet gjorde vondt.

Jeg kjenner flere som er slanke og har hengepupper. Hvorfor? Fordi de er programmert ved arv at fettet legger seg der først. Umulig å stoppe.

Kjenner også et par som sier "nå har jeg lagt på meg!" Og viser til at bh-størrelsen må økes, men buksa er like stor.

Arv arv arv;)

Fettsuging av armer er vel aldri heldig da, da kan det bli ujevnt. Så du må bare akseptere de ;)

Anonymous poster hash: 7e482...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...