Gå til innhold

Tips til kaker som kan fryses en/to dager før bursdag?🍰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er både barnebursdag og voksenbursdag. Jeg er nybegynner med kakebaking så jeg kan ikke bake samme dagen. Må ha litt tid på meg tilfelle det går til hel****.

Hvilke kaker kan jeg bake, fryse og ta opp samme dag som er like ferske som da de ble laget?

Anonymous poster hash: 0cf99...fbe

Skrevet

brownies, suksesssterte, mykekjeks. vel kan ikke alle kaker fryses egentlig. vet bare etter bryllupet vårt, så frøys vi alt, unntat bløtkaken. og spiste jevnt og trytt i ettertid, frøys også ostekaka, men der ble gelelokket litt matt farge på, men smakte like godt.

Anonymous poster hash: 8a4ce...252
Skrevet

Kaker holder seg fint 1 - 2 dager før bursdagen, så sant du ikke baker og pynter fløtekake.

Sjokoladekake og sukkerbunn (upyntet fløtekake), Brownies, muffins, lapper og vafler kan lages en stund i forveien og fryses.

Anonymous poster hash: 78783...bdc
Skrevet

Pleier å fryse boller. Er veldig gode om de tines i ovnen rett før bursdag, blir nesten som fersk bakst

Anonymous poster hash: 16323...d32
Skrevet

Gulrotkake kan fryses med glasur og holder seg like saftig og fin når den tines😊

Anonymous poster hash: 7d091...37a

Skrevet

Sjokolade kake!!

Anonymous poster hash: 32549...25f

Skrevet

Pleier å fryse boller. Er veldig gode om de tines i ovnen rett før bursdag, blir nesten som fersk bakst

Anonymous poster hash: 16323...d32

Serverer du bollene tørre? Eller med pålegg?

Skrevet

Søk på dronning maud kake på www.detsoteliv.no

Kjempegod!

Anonymous poster hash: f0a4c...1fa

Skrevet

Til barnebursdag må du jo ha muffins med melisglasur og kakestrøssel på, alltid det det går mest av i selskapene.

Lyse muffins kan du lage i god tid og putte i fryseren, på bursdagen tar du de bare opp og har melis på dem mens de er frosne, så tiner de til selskapet.

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnemuffins

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/prinsessens-sjokolademuffins

Anonymous poster hash: d8a8d...4d0
Skrevet

Gulrotkake kan fryses med glasur og holder seg like saftig og fin når den tines😊

Anonymous poster hash: 7d091...37a

Samme erfaring har jeg:) Utrolig god og saftig selv etter frysing.

Anonymous poster hash: 8e451...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...