Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Hei. Håper noen tar seg tid til å svare meg. Jeg skal på et jobbintervju senere i dag, hvor jeg vet at de er opptatt av hvordan en blir når en er stresset. Hvordan oppleves du som person, hvordan blir stemmen din, etc. Jeg takler stress godt, ellers hadde jeg ikke søkt en slik jobb. Men det kan jeg jo ikke si. Men hva kan man si? Jeg er helt blank, har ligget å tenkt på dette sååå mye i natt at jeg er så trøtt!! Så håper noen her kan hjelpe meg.... Anonymous poster hash: 6002a...cce
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 (endret) Du jobber godt under press. Du trives med et høyt tempo. Du tar gjerne imot en utfordring og har god erfaring med å løse dem i stressede situasjoner. Jeg ser heller ikke noe gale i å fortelle at du jobber godt under stress ☺ Du er effektiv selv i hektiske tider. Endret 6. januar 2016 av moota m storebror&lillebror
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Du jobber godt under press. Du trives med et høyt tempo. Du tar gjerne imot en utfordring og har god erfaring med å løse dem i stressede situasjoner. Jeg ser heller ikke noe gale i å fortelle at du jobber godt under stress ☺ Du er effektiv selv i hektiske tider. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 6002a...cce
the amazing spidermamma Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Si at du trives når det koker litt, at du liker at det er et høyt tempo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå