Gå til innhold

Hvordan er gangen i et fryseforsøk på Hausken?

Anbefalte innlegg

Hei kjære dere.

Så er altså tiden inne for å tenke på nr 2.

Vi var så heldige at vi fikk vår førstefødte i aug i fjor. Det tok lang (!) tid, og jeg har sånn smått begynt å drømme om en stor familie.

På Hausken snakket de om at en måtte være "ammefri", og at en måtte ha hatt 2-3 normale sykluser.

Vi har aldri hatt egg på frys før, men det har vi nå.

Er det noen som vil si litt om gangen i et fryseforsøk?

Jeg er helt blank her.

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: a288c...62d

Fortsetter under...

Hei.

Gratulerer så mye som mamma til en Hausken baby 😊.

Hvordan frys gjøres er nok veldig forskjellig ut i fra hva og hvem problemet ligger hos. Hos oss var mannen problemet. Jeg hadde regelmessige sykluser på 28 dager omtrent på minuttet. Hos oss ble det ingen medisiner overhodet. Jeg satte inn i det man kaller naturlig syklus. Jeg testet med eggløsningstester og ringte inn ved positiv test. To dager etterpå ble det innsett av ett embryo jeg hadde på frys, dette resulterte i en nydelig liten gutt. Har man ikke regelmessig syklus er nok ikke dette noe for dere. Noen vil også trenge medisiner i forkant for å styre syklusen kunstig har jeg hørt. Send de en Mail å hør hva som kan bli aktuelt for dere. Har du mulighet til naturlig syklus vil jeg anbefale det. Utrolig deilig for kropp og sinn å ikke stresse i forhold til medisiner og evt bivirkninger.

Lykke til.

Anonymous poster hash: d5fb7...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...