Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hei Hei jeg lurer på om det er noen av dere som har reist fra Orlando til Miami uten bil? Hvilken reisemåte evt? Buss kanskje? Hvor lang tid tar det ca? Anonymous poster hash: e4a0c...f56
spirelill Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har ikke kjørt noe annet enn bil, men tipper det tar 4,5- 5 timer. Det går ikke tog, men greyhoundbussene går kanskje. Bare vær klar over at det er det aller laveste sjiktet st befolkningen som tar rutebuss i USA. Anbefaler på det sterkeste å leie bil. Det er ikke vanskelig å kjøre den strekningen med bil. Stor motorvei hele veien. Lykke til og god tur!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har ikke kjørt noe annet enn bil, men tipper det tar 4,5- 5 timer. Det går ikke tog, men greyhoundbussene går kanskje. Bare vær klar over at det er det aller laveste sjiktet st befolkningen som tar rutebuss i USA. Anbefaler på det sterkeste å leie bil. Det er ikke vanskelig å kjøre den strekningen med bil. Stor motorvei hele veien. Lykke til og god tur! Greyhound-bussene brukes av alle samfunnslag! Har selv tatt masse turer med Greyhound, og det undrer kjempefint! Å kjøre bil fra MiamI til Orlando tar ca 4 timer. Det går to ulike ruter, men begge tar omtrent like lang tid. Veiene er kjempefint, og trafikken går veldig greit så fort du kommer ut av Miami by. Egentlig går det veldig fint å komme seg ut av byen også. Hvis man kommer midt i rushen, kan det ta noe tid, da det er mange lyskryss du må igjennom på vei fra flyplassen og ut på hovedveien. Men det er gidt skiltet og veldig oversiktlig. Det finnes også diverse turselskaper som kjører strekningen. Google, så er jeg sikker på at det kommer opp mange alternativer. Men da kan det hende du må belage deg på en overnatting i Miami etter landing, da det skal noe til å få en slik charterbuss til å passe med flytidene. Anonymous poster hash: 3057d...d26
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Tusen takk for svar jenter. Anbefaler dere å overnatte nær sentrum eller Miami Beach? HI Anonymous poster hash: e4a0c...f56
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Det er ikke så dyrt å leie bil der borte. Jeg anbefaler det på det sterkeste! Anonymous poster hash: 5acea...661
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Tusen takk for svar jenter. Anbefaler dere å overnatte nær sentrum eller Miami Beach? HI Anonymous poster hash: e4a0c...f56 Miami beach definitivt!! Og velg south beach nærmest mulig Ritz-carlton hotel. Der begynner nemlig gågaten hvor alt skjer. Hotellene er litt dyrere der men da slipper dere taxi for å komme dit det er shopping og restauranter. På north beach skjer det ingenting, ikke shopping og kun restaurantene på hotellene. Dere ender med å bruke mer på taxi enn det er dyrere å bo på south beach. Det er også for langt å gå. Anonymous poster hash: 0564e...a6e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Forøvrig må dere leie bil. Det går ikke å bruke offentlig transport til Orlando med bagasje mm. Det er ikke som i Europa i det hele tatt. Ofte veldig store avstander fra der bussene stopper til der dere skal osv.. Ikke tenk på det en gang, det er ikke mulig å løse på noen god måte!! Anonymous poster hash: 0564e...a6e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 I USA kjører man bil. Som noen over sier så er det ekstremt tungvint å bruke buss. Bo på south beach slik hun over sier. Like ved Lincoln Road så slipper dere å bruke taxi. Hotellene på stranden er dyre, men det finnes rimeligere alternativer et par kvartaler innenfor stranden. Har dere råd til det ville jeg likevel utvilsomt anbefalt et hotell på stranden. Anonymous poster hash: 0647e...b32
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Det er ikke så dyrt å leie bil der borte. Jeg anbefaler det på det sterkeste! Anonymous poster hash: 5acea...661 Får vurdere det da :-) Hi Anonymous poster hash: e4a0c...f56
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 I USA kjører man bil. Som noen over sier så er det ekstremt tungvint å bruke buss. Bo på south beach slik hun over sier. Like ved Lincoln Road så slipper dere å bruke taxi. Hotellene på stranden er dyre, men det finnes rimeligere alternativer et par kvartaler innenfor stranden. Har dere råd til det ville jeg likevel utvilsomt anbefalt et hotell på stranden. Anonymous poster hash: 0647e...b32 Thanks a million!! Hi Anonymous poster hash: e4a0c...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå