Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Vårt skal kastes da d er blitt så stygt, tyggis i det og en gul malingsflekk plutselig fra sigermor. Har dere teppe der? Nesten så jeg ikke vil ha det. Har jo lekematte pp stua vi tar frem og hun vil leke her. Jenta på to mnd har lekegrind. Dessuten er d ikke plass å leke ved sofaen m bordet likevel. Vi har varmepumpe på stuen så d er varmt her. Anonymous poster hash: c08a0...ed5
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har et blått korthåret fra Ikea. Kunne ikke tenke meg å ikke ha teppe under stuebordet, synes det ser nakent og kaldt ut. Jeg kjøper forsåvidt billige tepper på Ikea som jeg kan bytte ut nokså hyppig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Vi har teppe under salongbordet/stuebordet ved sofaen, et digert tykt og svært tettvevd ullteppe som tåler "alt" og som er veldig enkelt å støvsuge og flekkfjerne. Lunt og fint. Anonymous poster hash: 70ef5...93e
TPK Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Har et tykt flossteppe i tv-stua, veldig upraktisk. Men det er mørkt, så man ser ikke alt rusket, haha. Det må ristes, funker nesten ikke å støvsuge. Så har vi en stilig rund fillerye ved den andre sofaen, enkelt å holde ren.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Koksgrått ullteppe fra Bohus Anonymous poster hash: 89b02...a30
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Flossteppene åkte ut så snart jeg leste litt om hvilken bakterie- og skittbombe de er om man ikke snur og rister dem svært ofte... Anonymous poster hash: 70ef5...93e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Vi har ikke teppe. Utrolig mye mer praktisk Jeg skjønte aldri hvorfor mamma absolutt skulle ha tepper over alt. Har aldri funnet et teppe jeg liker heller. Anonymous poster hash: 5e017...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå