Gå til innhold

Har dere forsovet dere til å levere barn på skolen før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsov meg idag og jenta som går i første klasse kom 30 minutter for seint til skolen. Jeg er så flau!!!

Anonymous poster hash: f9e0d...ab5

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det har ikke skjedd foreløpig. Eldste går i 5. Klasse.

Anonymous poster hash: 8c8c7...434

Skrevet

Ja ikke gøy. Ringe skole og jobb,flaut.

Anonymous poster hash: 7974e...c84

Skrevet

Nei aldri, har 4 barn på skolen fra 1. til 9. klasse og ingen av dem har noen gang kommer for sent. Jeg har heller aldri kommet for sent på skole eller jobb selv.

Jeg bruker vekkerklokke og er veldig pliktoppfyllende, litt vel mye flink-pike-syndrom innimellom, men for sent kommer jeg aldri.

Anonymous poster hash: e5aa2...c11
Skrevet

Nei, ikke foreløpig (bank i bordet) og eldste går i åttende. Men jeg er a menneske og har i tillegg en ni år gammel 'vekkerklokke' som er, om man kan kalle det, enda mer a menneske enn meg.

Skrevet

Har barn i 4 og 7 klasse, og har aldri forsovet oss i en slik grad at de har kommet for sent.

Jeg har derimot bråvåknet kl åtte ett par ganger og vært panisk!

Da er det påkledning og tannpuss samtidig, og frokosten spises på vei ned på skolen etterfulgt av en v6-tyggis 😂

Matpakkene lages alltid kvelden i forveien.

Anonymous poster hash: 4c401...e6d

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei,aldri. Eldste går i 6.klasse. Har nesten kommet for sent noen ganger når hun starter 8,det er litt for tidlig for oss. Vi jobber begge sånn at vi kan flekse litt på morran

Skrevet

Ja.. 😔

Anonymous poster hash: bc8ec...df5

Skrevet

Nei, har forsovet oss , men har rukket skolen med grei margin.

Skrevet

Ja ☹️ . Skjedd to ganger faktisk, og han går i andre😕. Blir så flau eg og🙄

Anonymous poster hash: 448e7...572

Skrevet

Nei ikke så langt. De gar i 2 og 5 klasse

Anonymous poster hash: aef10...538

Skrevet (endret)

Har berre barnehagebarn, men har forsove oss fleire gongar og ikkje rekt kjernetida 9.30. Må vel slutte å stole på at ungane vekker meg, dei kan fint sove lenge innimellom.

Endret av ★
Skrevet

Ja, flere ganger en periode tidligere dessverre :(.

Vi er utpregede b- mennesker og barnet har aldri våknet av lyden av en vekkerklokke. Og jeg kan klare å sove gjennom lyden av en vekkerklokke eller to dersom jeg pga stress eller bekymringer har sovet dårlig.

Anonymous poster hash: 8e933...66b

Annonse

Skrevet

Over et år siden sist nå heldigvis... :)

Anonymous poster hash: 8e933...66b
Skrevet

Å ja! :\

Er veldig B menneske, tror jeg er langt forbi både B og havnet et godt stykke utti alfabetet... :P

Ungene er dessverre også B

Vi klarer alle å sove gjennom vekkoklokker.

Har selv 3 klokker. En der lyset slår seg på, en som hopper ned av bordet og suser rundt og telefonen.

Ungene har hver sin de også.

Så nå klarer vi stort sett komme oss opp, skal noe til att alle forsover seg samme dagen ;)

Anonymous poster hash: ed2e4...035

Skrevet

Ja, det har hendt at vi har forsovet oss. Det skjer ikke ofte, men det har skjedd...

Anonymous poster hash: 2fe7e...c02
Skrevet

Ja, noen ganger da jeg hadde ny tlf og jeg knotet med alarmen. Typisk var det gjerne de dagene eldste startet kl 08 også, ellers hadde vi likevel rukket det, bor rett ved skolen. Gått fint det siste året heldigvis :) Flaut, men sånt skjer.

Prøver å finne balansen mellom å lære ungene at det er viktig å komme tidsnok, men at det samtidig ikke er helt krise om man likevel forsover seg el. Første gang var eldste så flau/lei seg at hun gråt når hun gikk inn i klasserommet, det var ikke så stas. Læreren roet henne heldigvis ned, så nå går det greit, selv om hun tar det å komme tidsnok på alvor .

Anonymous poster hash: 34afd...99f
Skrevet

Holdt på å skje nå rett før jul, men de rakk heldigvis bussen. Dette er absolutt første gang. Jeg har litt angst for å komme for sent. Har to barn i hhv 6. og 5. trinn.

Anonymous poster hash: 2a2e8...f99

Skrevet

Nei, det har aldri skjedd meg/oss (skolebarn opp til 6. klasse). Synes det er pinlig og respektløst når folk gjør det..

Anonymous poster hash: c20f3...2f0

Skrevet

Nei, det har aldri skjedd meg/oss (skolebarn opp til 6. klasse). Synes det er pinlig og respektløst når folk gjør det..

Respektløst faktisk! Det er faktisk menneskelig å klare forsove seg, kroppene våre er inne en perfekt robot.

Anonymous poster hash: f9ead...031

Skrevet

Holdt på å gjøre det en gang da hun gikk i 2.klasse, men pga vi har så kort vei og fordi jenta samarbeidet og fortet seg så rakk vi det akkurat. Du trenger ikke å være flau for at det skjedde en gang, det kan skje den beste og alle forstår. Bare hvis det gjentar seg flere ganger at det er problem.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort i alle fall en gang. Resulterte i forsentkomming.Og mannen har ihvertfall gjort det. Tror de våknet til andretime.

Der kan skje den beste, særlig når hele familien består av B-mennesker.

Tror ikke noe tenker noe negativt om det, hvis det da ikke er et mønster.

Skrevet

Respektløst faktisk! Det er faktisk menneskelig å klare forsove seg, kroppene våre er inne en perfekt robot.

Anonymous poster hash: f9ead...031

Hvorfor synes du det var et provoserende utsagn?

Ja - respektløst overfor lærer og medelever, det er forstyrrende overfor kanskje 30 mennesker når du og ditt barn kommer inn i klasserommet midt i timen. Avbrudd i et opplegg læren har lagt opp for timen får konsekvenser for en hel klasse. Potensielt er det også respektløst overfor kollegaer på jobb som må ta konsekvensene av at noen kommer for sent. Jeg skjønner at kroppen ikke er noen robot men man har full kontroll over den likevel - ved hjelp av gode vekkerklokker, at man legger seg tidlig nok etc.

Skrevet

Ja det har vi gjort ett par ganger. Ikke flaut, slikt kan skje den beste;-)

Anonymous poster hash: c4132...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...