Gå til innhold

Viltgryte med oksekjøtt, hva ville dere hatt som tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får gjester i kveld å tar gjerne imot tips til hva som passer til denne middagen😊

Anonymous poster hash: 0a593...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke helt jeg forstod hva hovedretten er. Viltgryte med oksekjøtt? Både vilt og storfe?

Anonymous poster hash: dce69...3ef
Skrevet

Rosenkål, gulrøtter.. Potetmos\ris, salat, godt brød\baguett. Fløtesaus, tyttebær.

Anonymous poster hash: c6b72...8e1
Skrevet

Glemte å skrive at det blir viltgryte med oksekjøtt fordi 2 av gjestene ikke spiser viltkjøtt.. De synes det blir for stram smak.

Skrevet

Da er det vel oksegryte? Jeg ville uansett hatt potetstappe, tyttebærsyltetøy, gulrøtter, erter og rosenkål.

Skrevet

Glemte å skrive at det blir viltgryte med oksekjøtt fordi 2 av gjestene ikke spiser viltkjøtt.. De synes det blir for stram smak.

Skjønte det fortsatt ikke. Er det egentlig en oksegryte du skal servere? Der viltkjøttet er byttet ut med storfe? Skriver ikke for å kverulere, men fordi det er litt forskjell på smaken på okse og vilt, og derfor kan ulikt tilbehør passe.

Anonymous poster hash: dce69...3ef

Skrevet

Har oksekjøtt i viltgryten istedenfor viltkjøtt.

Skrevet

Viltkjøtt har da ikke stram smak? Eller? Bruker ofte reinsdyrskav i gryte og synes det smaker "lite" og har en mild og god smak.

Aner ikke hva som passer med oksegryte, men vil tippe potetmos, tyttebær og feks rosenkål eller brokkoli.

Anonymous poster hash: 823ec...57c

Skrevet

Jeg ville lagd en potet- og sellerirotmos, kokt gulrøtter og aspargesbønner, stekt champignon og hatt tyttebærsyltetøy inntil. 

Skrevet

Takk for tipsene😊

Skrevet

Det er vel viltkjøttet som gjør det til en viltgryte, så da er er det oksegryte. Eller tenker du toropose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...