Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hvordan opplevde dere det? Kjente dere den andre mannen godt og hvordan er forholdet i dag? Hadde begge sex med deg eller alle tre med hverandre? Anonymous poster hash: 920c6...f18
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Syns det var fantastisk. Var ikke i fast forhold med noen av dem. Han ene var en knullekompis av meg, og så havnet vi sammen med en av vennene hans. Husker ikke helt hvem som gjorde hva, men guttene tafset ikke så mye på hverandre. De var mer opptatt av meg. Anonymous poster hash: 64927...572
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Mht hvordan forholdet er i dag så er vi gode venner. Min knullekompis er kollega av meg, og han andre er også en god kamerat fortsatt. Vi har etablert oss i faste forhold etterpå, da. Så det blir ingen da capo. Anonymous poster hash: 64927...572
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Vil ikke anbefale trekant om du er i forhold. Anonymous poster hash: a1484...293
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Vil ikke anbefale trekant om du er i forhold. Anonymous poster hash: a1484...293 Snakker du av egne erfaringer eller? Anonymous poster hash: 3bff5...80f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Min erfaring er at det er veldig herlig. Jeg har trekant sammen med min mann, så det blir kanskje litt annerledes enn slik du tenkte det? I alle fall, det fungerer veldig bra om man tenner på det og finner bra partnere. Tror mange menn liker å dele på en kvinne, og de er for oftes veldig opptatt av å gjøre det kvinnen vil, på hennes måte og være en bra sexpartner. Anonymous poster hash: 72d3f...81f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Vil ikke anbefale trekant om du er i forhold. Anonymous poster hash: a1484...293 Snakker du av egne erfaringer eller? Anonymous poster hash: 3bff5...80f Hadde trekant uten forhold og det gikk ikke bra i etterkant. Anonymous poster hash: a1484...293
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Har bare gode erfaringer med det! Vi har hatt med tilfeldige som vi har truffet på by'n/fest og med et vennepar. For oss er det bare sex og gøy, så det er aødri kleint i ettertid. Var på middag hos dette venneparet i dag faktisk, ikke rart i det hele tatt, selv om vi lånte mannen i det paret noen timer på lørdag kveld :-) Anonymous poster hash: fd720...6ad
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Hehe, begge var faktisk tidligere kjærester av meg, begge bifile, så de holdt på med hverandre og(mest med meg, men den ene sugde den andre og begge befølte hverandre noe), veldig spesiell opplevelse. (Skjedde to ganger, andre gangen visste jeg jo en del på forhånd) Den ene ble gift i høst, og den andre var en av forloverne hans. Forloveren har vært min beste venn i mange år, men dessverre har vi ikke så god kontakt i dag. Greie gutter, og veldig glad i dem, og fornøyd med å ha den erfaringen, selvom det ikke frister med gjentakelse (i alle fall med det første) Anonymous poster hash: eb1d8...76a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Bare dumt spørsmål..... Når det er to men, suger dørene mens den andre penetrere? Hva skjer, liksom? Har aldri prøvd, men fantaserer... Anonymous poster hash: 479db...084
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Bare dumt spørsmål..... Når det er to men, suger dørene mens den andre penetrere? Hva skjer, liksom? Har aldri prøvd, men fantaserer... Anonymous poster hash: 479db...084 Det som var hovedgreia når jeg hadde det ihvertfall. Men har alltid drømt om såkalt "sandwich". Men får se hva som skjer Anonymous poster hash: eb1d8...76a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Bare dumt spørsmål..... Når det er to men, suger dørene mens den andre penetrere? Hva skjer, liksom? Har aldri prøvd, men fantaserer... Anonymous poster hash: 479db...084 Det som var hovedgreia når jeg hadde det ihvertfall. Men har alltid drømt om såkalt "sandwich". Men får se hva som skjer Anonymous poster hash: eb1d8...76a Haha, om dørene suger? 😂Man gjør jo det man selv har lyst til. Det er ikke en oppskrift eller instruksjon man følger 😉 Det finnes mange bilder og filmer av det på internettet! Du kan jo søke opp slikt Anonymous poster hash: 72d3f...81f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 Bare dumt spørsmål..... Når det er to men, suger dørene mens den andre penetrere? Hva skjer, liksom? Har aldri prøvd, men fantaserer... Anonymous poster hash: 479db...084 Ja, og det er digg! Men har lyst å prøve DP neste gang. Anonymous poster hash: 3bff5...80f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 Tøffe damer her, jeg hadde ikke klart det. Min mann er bare MIN <3 <3<3@ Anonymous poster hash: 6a5f1...0f4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 veldig deilig med 2 menn,men da suger jeg en,mens den andre puler meg, jeg var ikke i et fast forhold når det skjedde ikke de heller Anonymous poster hash: 25b0c...cb1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Dere som har hatt det; legger dere merke til om hvem som har størst penis? 👃🏽 og virker det som om de ser på det selv? At den ene kan bli litt mer sjenert siden han har mindre? Eller den andre blir mere tøff siden han har størst? Anonymous poster hash: 38adf...d64
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Husker ikke detaljer. Vi bare bolla rundt og slafset og tafset, og så ble det penetrert litt her og der. En var opptatt med puling mens en annen sugde puppene mine osv. Anonymous poster hash: 64927...572
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er ikke så superglad i å suge, så det gjorde jeg ikke mye.. de byttet på å pule meg, slikke meg og kose med meg.. til slutt hadde jeg en i stumpen og en i hønepøne. . Spennende og deilig var det 😊 Anonymous poster hash: 66d3f...65d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #19 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er ikke så superglad i å suge, så det gjorde jeg ikke mye.. de byttet på å pule meg, slikke meg og kose med meg.. til slutt hadde jeg en i stumpen og en i hønepøne. . Spennende og deilig var det 😊 Anonymous poster hash: 66d3f...65d Hahahaha jeg dør! En i stumpen og en i hønepøne 😂 Anonymous poster hash: 0ba02...95a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er ikke så superglad i å suge, så det gjorde jeg ikke mye.. de byttet på å pule meg, slikke meg og kose med meg.. til slutt hadde jeg en i stumpen og en i hønepøne. . Spennende og deilig var det 😊 Anonymous poster hash: 66d3f...65d Hvordan får man det til? Jeg har alltid drømt om å ha sex med flere menn, men jeg vet at det er uaktuelt for samboer. Nevnte det for et par år siden og da spurte han om jeg skulle gå fra han🙄 Anonymous poster hash: 22f18...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå