Gå til innhold

Er Reima tøy sosse klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer? Kjøper noen de dressene bare fordi de er "riktige" lissom?

Anonymous poster hash: 96dca...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, det er kvalitet!

Anonymous poster hash: ea60e...fc8

Skrevet

Nei. Reima er kvalitet, ikke sosseklær!

Anonymous poster hash: 51c08...618

Skrevet

Langt ifra.

Anonymous poster hash: e0bf0...b75

Skrevet

Helt sikkert mange som kjøper det på grunn av merket, og man får jo ofte inntrykk av at det er det eneste som er brukandes på diverse forum. Bra dresser, men har hatt mange andre merker som er like bra.

(Reimatøy og sosseklær, særskrivingsreglene, viktig)

Anonymous poster hash: 49a63...80e

Skrevet

Nei virkelig ikke. Snarere det motsatte.

Anonymous poster hash: 17a26...863

Skrevet

Det har rett pris ift kvalitet. Sossetøy har ikke det ;)

Skrevet

I mine øyne er Reima for saueflokken som ikke klarer å tenke selv. Overpriset på Barnas hus er det også. Aldri vært spesielt imponert over Reima - dressene mangler både riktig passform og finesser. Didriksons f.eks har mange flere tekniske finesser og er mye finere i snittet.

Så nei, absolutt ikke sossekr. Kjedelige klær!

Anonymous poster hash: f09e7...ac5

Skrevet

Reima er kvalitet?? Ha ha.. kjøpte første reimatec i vinter,stor slitasje på knærne. Dressen fra Troll er fortsatt like fin.

Skrevet

I mine øyne er Reima for saueflokken som ikke klarer å tenke selv. Overpriset på Barnas hus er det også. Aldri vært spesielt imponert over Reima - dressene mangler både riktig passform og finesser. Didriksons f.eks har mange flere tekniske finesser og er mye finere i snittet.

Så nei, absolutt ikke sossekr. Kjedelige klær!

Anonymous poster hash: f09e7...ac5

Det kommer vel an på barnet? Vi har prøvd både Reima og Didriksons, og Reima har absolutt best passform for vårt barn. Men enig i at den er overpriset, kjøper alltid til halv pris på salg.

Anonymous poster hash: d343f...d9d

Skrevet

Så nei, absolutt ikke sossekr. Kjedelige klær!Anonymous poster hash: f09e7...ac5

Mitt barn har 3 par votter; 2 fra didrikson og 1 fra reima. Hvilke votter holder hendene varme? KUN de fra Reima, så sier meg sterkt uenig.
Skrevet

Kjøper reimadress til jentene er 3 år cirka fordi der er lette og gode dresser med riktig passord til de små. Etter 3 år har de trengt noe mer slitesterk. Kjøper dress på salg eller pent brukt som regel. Nå f eks går minsta rundt i en arvet reima fra storesøster og en veldig pent brukt reima (ikke antydning til slitt) som jeg kjøpte for en femtilapp, så det er lite soss over det synes jeg.

Skrevet

Reima er kvalitet?? Ha ha.. kjøpte første reimatec i vinter,stor slitasje på knærne. Dressen fra Troll er fortsatt like fin.

Mitt inntrykk er at reima et perfekt for de minste men ikke større som sliter mer på klær. Første reimadress jeg kjøpte var til gutt i første og den ble fort slitt i rompa og på knærne. Da jentungen begynte i bhg 2 år seinere fikk hun reimadress og det var et bra valg
Skrevet

Holdt på å kjøpe en didriksson på salg, men ombestemte meg da jeg merket de "finessene" på armene. Smart tenkt sikkert, men så trangt og varmt for ungen å få armene gjennom. Hatt en Troll dress til eldste, hun fikk helt fnatt av den ulldressen inni når hun skulle ta den av og på . Hos oss har det vært Reima når de var små og Friends, Kaxs eller pop når de ble større som fungert best. Det varierer mye både hvor man bor, hvor mye barnet er ute og barnets kroppsform og aktivitetsnivå hva som er best dress. Man må bare prøve seg fram og finne ut hva som fungerer.

Anonymous poster hash: b14d0...590

Skrevet

Brukte reima når guttungen var liten , kjøpte didrikson ett år og siden har vi brukt det . Aldri våt og alltid varm

Anonymous poster hash: 53b26...bf6

Skrevet

Mitt inntrykk er at reima et perfekt for de minste men ikke større som sliter mer på klær. Første reimadress jeg kjøpte var til gutt i første og den ble fort slitt i rompa og på knærne. Da jentungen begynte i bhg 2 år seinere fikk hun reimadress og det var et bra valg

Samme inntrykk har jeg. Veldig fornøyd med reima tec til de minste Bhg-barna, men bruker kaxs (kapp ahl) når de blir noe større.

Anonymous poster hash: 34457...177

Skrevet

Brukte Reima når de var små, trodde det var det man MÅTTE ha, men de ble jo gjennomslitt på knær og rumpe etter kun kort tid. Oppdaget at Name IT sine dresser var så og si identiske i kvalitet og design, så kjøpte det ett år, nå har yngste Didrikson uten tegn til slitasje og en utrolig fin dress!

Anonymous poster hash: 49a63...80e

Skrevet

Jeg synes ikke det er et et sossemerke, det er klær for folk flest. Det er ikke overpriset eller dyrt, men praktisk og komfortabelt. 

Skrevet

Holdt på å kjøpe en didriksson på salg, men ombestemte meg da jeg merket de "finessene" på armene. Smart tenkt sikkert, men så trangt og varmt for ungen å få armene gjennom. Hatt en Troll dress til eldste, hun fikk helt fnatt av den ulldressen inni når hun skulle ta den av og på . Hos oss har det vært Reima når de var små og Friends, Kaxs eller pop når de ble større som fungert best. Det varierer mye både hvor man bor, hvor mye barnet er ute og barnets kroppsform og aktivitetsnivå hva som er best dress. Man må bare prøve seg fram og finne ut hva som fungerer. Anonymous poster hash: b14d0...590

I fjor kom Troll med en vinterdress uten det ullforet. Troll thinsulate. Beste vi har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...