Gå til innhold

Gravid tross negative tester???

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet spiralen for ca 3 mnd siden. Da fikk jeg mensen med en gang og ca 14 dager etter det. Nå har det snart gått 2 mnd siden siste mens og jeg har ekstremt hovne og forstørrede bryster.

Man skulle tro at jeg var gravid? Jeg har tatt to tester men begge var negative. Dette var tester kjøpt på Rema, men det skulle vel ikke ha noe å si? Type RSFU test.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144254437-gravid-tross-negative-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg og lurer på om eg kan vere gravid selv om testene er negative. I utgangspunktet stoler eg på tester, men nå er det snart 60 dager siden sist mens. Så begynner å lure.. har ikke hatt stabil syklus siden eg slutta på pillen i mars. Men ikke så lang syklus om dette!

Annonse

Jeg har ikke aning. Nå er det jo 18 november siden sist mens, så må være et stykke på vei?

Jeg trodde det var spiralen som gjorde at mensen uteble siden jeg fikk negative tester, men da var ikke testene gode nok da tenker jeg.

Er de testene man får kjøpt selv pålitelig? mtp på hvor langt man er på vei? de med display?

CB uke gir en indikasjon av HCG , sikker uker på vei får du av legen. Gratulerer så mye!! Kanskje du skal sende en Mail til RFSU å klage på upålitelig tester. Det er jo veldig dårlig at de ikke funker særlig om du har vært gravid siden november😳

Blir legetime i morgen. 

Uff nå ble jeg litt uggen. <har drukket alkohol siden flere graviditetstester var negative. 

:/

masse forum som handler om det samme da og de fleste sier det går greit, og at det er bortkastet å bekymre seg, men får jo en ekkel følelse forde om.

Annonse

Ikke sikkert du er så langt på vei vettu😊 Ikke ta sorger på forskudd, bortkastet energi. Det går helt sikkert bra. Hvor langt var du på vei i følge cb digital? Er mulig spiralen har utsatt eggløsningen din kraftig, derfor ingen mens på over to måneder, og at du har hatt eggløsning for 2/3 uker siden.

Anonymous poster hash: 39ce3...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...