Gå til innhold

Når kommer den fine babymagen fram??

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 14+4 i dag,og lurte på når jeg kan vente denne fine stramme babymagen min? Jeg hadde en del mage før jeg blei gravid, vært mye oppblåst ,(grunnet medisiner jeg har gått på også IVF) , men nå har jeg anntydning til en god kul under navlen, men fortsatt er magen min sånn fiskebolle aktig , og litt stor rundt midjen (over navlen)

Flere som har hatt/har det slik

Er det vanlig ect ?

Fortsetter under...

Er 14+6 og ser egentlig bare ut som om jeg har spist for mye i julen (har jo det også;-) ) men magen har liksom bare blitt dyttet oppover og er fast under navlen og bløt over. Midjen er nesten borte, så gleder meg til kulen kommer ;-)

Har ikke fått loe særlig babymage. Men mer enn slags mege hvor det ser ut som om jeg har lagt på meg masse og droppet trening. Antar at snart får jeg vell kommentarer siden jeg hadde veldig lav fettprosent før jeg ble gravid da den lå på 7% .i det hele har jeg ikke lagt på meg mer enn ca 2kg. Men jeg føler jeg har lagt på meg 10 hehehe. Håper magen kan strutte snart ☺i forrige svangerskap kom ikke magen til syne før i måned 6-7. Får håpe jeg ikke må vente like lenge denne gangen også ☺

Annonse

Jeg er snart 24 fullgåtte uker og har ikke noe særlig mage enda. Ser bare ut som jeg har forsynt meg godt av ribbe og riskrem i jula :) Er 3. gangs gravid og mye mindre nå enn med de to første ungene ( mye slankere utgangspunkt)

Anonymous poster hash: a8b48...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...