Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #1 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen her som har gode eller dårlige erfaringer med disse koppene? Syns det er litt dyrt og kjøpe bare for å prøve! Men må jo si jeg er veldig nyskjerrig Takk for eventuelle svar! Anonymous poster hash: 712a0...500
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #2 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen her som har gode eller dårlige erfaringer med disse koppene? Syns det er litt dyrt og kjøpe bare for å prøve! Men må jo si jeg er veldig nyskjerrig Takk for eventuelle svar! Anonymous poster hash: 712a0...500 Jeg har brukt det i noen år og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 957fc...368
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker bare det, veldig fornøyd. Kjøpt på apoteket på Nordby, ikke spesielt dyr. Har sikkert spart det inn nå ifht bind og tamponger. Merker ingenting til den, tømmes ved behov i starten og senere 2 ganger i døgnet. Ingen lukt og søl. Litt vanskelig å få den på plass og ut i starten, men det lærer man seg fort. Anonymous poster hash: cf56e...28b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker bare det, veldig fornøyd. Kjøpt på apoteket på Nordby, ikke spesielt dyr. Har sikkert spart det inn nå ifht bind og tamponger. Merker ingenting til den, tømmes ved behov i starten og senere 2 ganger i døgnet. Ingen lukt og søl. Litt vanskelig å få den på plass og ut i starten, men det lærer man seg fort. Anonymous poster hash: cf56e...28b Hva heter den? Står den i hyllene? Anonymous poster hash: e0bc2...d38
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Jeg har vært veldig plaget med menssmerter når jeg har brukt tampong, er redd det skal bli samme greia med denne? Eller vil ikke denn merkes på samme måte? Sover dere med den? HI Anonymous poster hash: 712a0...500
Gjest Muji81 Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker bare det, veldig fornøyd. Kjøpt på apoteket på Nordby, ikke spesielt dyr. Har sikkert spart det inn nå ifht bind og tamponger. Merker ingenting til den, tømmes ved behov i starten og senere 2 ganger i døgnet. Ingen lukt og søl. Litt vanskelig å få den på plass og ut i starten, men det lærer man seg fort. Anonymous poster hash: cf56e...28b Som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg bestilte ny etter 10 år. Ladycup.no veldig fornøyd. Jeg sover med min. Måtte bruke tamponger i jula = helvete. Tørre og fæle. Med menskopp er det ikke fare for farlig bakterievekst
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 Betalte vel 299 for to stykker. Hehe, har ikke brukt de enda De føles mye er behagelig enn jeg trodde ut ifra bilde. Kjøpte de på nett så jeg kjente ikke på dem før kjøp. De er myke og gode. Anonymous poster hash: 99fe5...5ed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker bare det, veldig fornøyd. Kjøpt på apoteket på Nordby, ikke spesielt dyr. Har sikkert spart det inn nå ifht bind og tamponger. Merker ingenting til den, tømmes ved behov i starten og senere 2 ganger i døgnet. Ingen lukt og søl. Litt vanskelig å få den på plass og ut i starten, men det lærer man seg fort. Anonymous poster hash: cf56e...28b Hva heter den? Står den i hyllene? Anonymous poster hash: e0bc2...d38 Jeg tror det er ladycup jeg kjøpte der, stod i hylla sammen med bind osv.Eneste jeg har å utsette på den er at "tappen" på den er litt lang, men det er bare å klippe den litt. Anonymous poster hash: cf56e...28b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Jeg blør heftig mye, og den holder på det den skal. Men uansett så.må jeg bruke truseinnlegg. Det renner jo i det øyeblikket jeg tar den ut for å tømme og sette på plass igjen.. så blodgris blir det uansett Anonymous poster hash: 4fd1a...727
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen her som har gode eller dårlige erfaringer med disse koppene? Syns det er litt dyrt og kjøpe bare for å prøve! Men må jo si jeg er veldig nyskjerrig Takk for eventuelle svar! Anonymous poster hash: 712a0...500 Ladycup og Mooncup er ikke det samme (to ulike merker), men begge er menskopper. Har brukt kopp i mange år, både Mooncup og Ladycup, og jeg er superfornøyd. Lett å bruke (når du først har lært teknikken), ingen lekkasje, mensen er fortere overstått. Sammenhengen menskopp/tampong og menssmerter ser jeg ikke helt, siden menssmertene er kramper i livmoren. Likevel er min erfaring at jeg har mindre vondt når jeg bruker kopp. Aner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: f55fe...f7b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen her som har gode eller dårlige erfaringer med disse koppene? Syns det er litt dyrt og kjøpe bare for å prøve! Men må jo si jeg er veldig nyskjerrig Takk for eventuelle svar! Anonymous poster hash: 712a0...500 Ladycup og Mooncup er ikke det samme (to ulike merker), men begge er menskopper. Har brukt kopp i mange år, både Mooncup og Ladycup, og jeg er superfornøyd. Lett å bruke (når du først har lært teknikken), ingen lekkasje, mensen er fortere overstått. Sammenhengen menskopp/tampong og menssmerter ser jeg ikke helt, siden menssmertene er kramper i livmoren. Likevel er min erfaring at jeg har mindre vondt når jeg bruker kopp. Aner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: f55fe...f7b Jeg får kjempevondt av tampong, så klarer bare bruke bind. Er derfor redd det skal bli samme med menskoppen. vet ikke om det er for at det presser ekstra på med tampong (?) HI Anonymous poster hash: 712a0...500
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #12 Skrevet 4. januar 2016 Dritfornøyd! Knot første to sykluser, men nå går det på autopilot. Kjøpte på apoteket på Nordby første gang, og fornøyd med den, men hadde glemt den hjemme en gang jeg fikk mensen, og måtte kjøpe Mooncup på apoteket her, synes den var mye bedre. Mye mykere silikon. Hender jeg blør igjennom, men det er fordi jeg ikke merker noe, og glemmer å tømme den. Men, det gjorde jeg jo med bind og tampong også. Sover med den. Anonymous poster hash: 3ea39...d19
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Er det noen her som har gode eller dårlige erfaringer med disse koppene? Syns det er litt dyrt og kjøpe bare for å prøve! Men må jo si jeg er veldig nyskjerrig Takk for eventuelle svar! Anonymous poster hash: 712a0...500 Ladycup og Mooncup er ikke det samme (to ulike merker), men begge er menskopper. Har brukt kopp i mange år, både Mooncup og Ladycup, og jeg er superfornøyd. Lett å bruke (når du først har lært teknikken), ingen lekkasje, mensen er fortere overstått. Sammenhengen menskopp/tampong og menssmerter ser jeg ikke helt, siden menssmertene er kramper i livmoren. Likevel er min erfaring at jeg har mindre vondt når jeg bruker kopp. Aner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: f55fe...f7b Jeg får kjempevondt av tampong, så klarer bare bruke bind. Er derfor redd det skal bli samme med menskoppen. vet ikke om det er for at det presser ekstra på med tampong (?) HI Anonymous poster hash: 712a0...500 Har hørt andre si dette også, men klarer ikke å se for meg hva årsaken kan være. Kan det være at du dytter tampongen så langt inn at den berører livmorhalsen, og at det kan føre til kramper? Uansett er som sagt min erfaring at jeg får mindre vondt av kopp. Og mindre sopp. Hadde ofte sopp da jeg brukte tampong, tror det var fordi den trakk til seg all fuktighet i skjeden og gjorde meg knusktørr. Har nesten aldri sopp nå lenger. Anonymous poster hash: f55fe...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå