Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #51 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde en som renset huset i desember. Blitt en helt ny energi her etterpå. Det beste er at 3-åringen ikke er redd for å sove på rommet sitt lenger. Sover for første gang alene til neste morgen. Anonymous poster hash: bb1f6...388 Måtte personen i huset ditt, eller kunne han/hun gjøre det fra avstand? HI Anonymous poster hash: 9f8c3...81e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #52 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde en som renset huset i desember. Blitt en helt ny energi her etterpå. Det beste er at 3-åringen ikke er redd for å sove på rommet sitt lenger. Sover for første gang alene til neste morgen. Anonymous poster hash: bb1f6...388 Måtte personen i huset ditt, eller kunne han/hun gjøre det fra avstand? HI Anonymous poster hash: 9f8c3...81e Stoler du på folk som driver fjerntrylling? Anonymous poster hash: 9f877...9fd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #53 Skrevet 8. januar 2016 Har hørt at å legge havsalt i hvert hjørne i hvert rom samt røkelse skal rense. Man må også mentalt, være avslappet og bevist på sin handling, når man gjør dette og være mentalt bevis på at det er en rensnsles msn gjør. Havsalt kan også legge i hvert hjørne i hagen. Anonymous poster hash: a1c97...0ab
Tantrum Skrevet 8. januar 2016 #54 Skrevet 8. januar 2016 Rosenkvarts og salvierøkelse bruker jeg nå. Usikker på om det hjelper. Anonymous poster hash: 9f8c3...81e Jeg lukker døra.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #55 Skrevet 8. januar 2016 When there is something wrong.... In your neighborhood.. Who you gonna call? Anonymous poster hash: 4ede4...125 GHOSTBUSTERS!!!! Anonymous poster hash: d64f0...678
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #56 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har hørt at man kan rense huset ved å legge havsalt i hvert hjørne av huset og røkelse. Man må være bevist i tankene på hva man gjør, avslappet og tenke på hvorfor man gjør det. Havsalt kan også legges i hjørnene i hagen også. Lykke til ! Anonymous poster hash: a1c97...0ab
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #57 Skrevet 8. januar 2016 Jeg lar rett og slett være å tro. Hadde mitt barn sett noe som han mente ikke var fantasi, så hadde jeg tatt kontakt med en psykolog asap. Det kalles vel hallusinasjoner. Anonymous poster hash: 0c04c...589
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #58 Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde en som renset huset i desember. Blitt en helt ny energi her etterpå. Det beste er at 3-åringen ikke er redd for å sove på rommet sitt lenger. Sover for første gang alene til neste morgen. Anonymous poster hash: bb1f6...388 Måtte personen i huset ditt, eller kunne han/hun gjøre det fra avstand? HI Anonymous poster hash: 9f8c3...81e Hun måtte komme til huset ja. Var der i 2 1/2 time. Anonymous poster hash: bb1f6...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå