Gå til innhold

Føler alle får positive graviditetstester så tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet ikke før 3 dager etter ikm (18-19DPO). Ble gravid med IVF og bestemte meg for å vente på blodprøven. 

Har vært gravid to ganger tidligere og brukte kun urintester, og da var de negative til jeg var rundt 5 1/2 uke på vei.

Føler alle tester så tidlig å får positive tester.. :-/

Når fikk dere positive tester?

Jeg er selv 11/12 dpo nå.. Men fikk negativ test i dag morges.. Og mister litt håpet..

Noen produserer hcg tidlig andre seinere.I tilegg kan det ha noe å si hvilken test du bruker.Billig tester sine strips gir svar tidligere enn andre tester.

Annonse

Jeg testet ikke før 3 dager etter ikm (18-19DPO). Ble gravid med IVF og bestemte meg for å vente på blodprøven. 

Har vært gravid to ganger tidligere og brukte kun urintester, og da var de negative til jeg var rundt 5 1/2 uke på vei.

hva slags kjønn fikk du da?

Anonymous poster hash: 7b831...660

hva slags kjønn fikk du da?

Anonymous poster hash: 7b831...660

De to første endte i SA, og er i uke 13 med nr 3, så vet ikke kjønnet ennå.

Jeg kan ikke dette med dpo, men denne gangen var det så vidt man kunne se en veldig svak strek 5 dager etter ikm. Med de andre har jeg fått sterk strek på samme tidspunkt.. Men den har blitt veldig sterk nå da (ja jeg fortsatte å teste :P) nå er jeg 6+4.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...