Gå til innhold

Føler alle får positive graviditetstester så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle tester så tidlig å får positive tester.. :-/

Når fikk dere positive tester?

Jeg er selv 11/12 dpo nå.. Men fikk negativ test i dag morges.. Og mister litt håpet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt 4 dager før ikm på kveldsurin ☺️

Skrevet

Fikk positiv 7 dpo, men tror det er ytterst tidlig, produserer nok bare mye hcg 😊

Skrevet

En uke etter ikm.. testa negativ på ikm dagen og 2 dager etter ikm så ga opp å teste. 7-8 dager senere hadde eg positiv. Var ikkje planlagt.

Skrevet

Jeg testet ikke før 3 dager etter ikm (18-19DPO). Ble gravid med IVF og bestemte meg for å vente på blodprøven. 

Har vært gravid to ganger tidligere og brukte kun urintester, og da var de negative til jeg var rundt 5 1/2 uke på vei.

Skrevet

Føler alle tester så tidlig å får positive tester.. :-/

Når fikk dere positive tester?

Jeg er selv 11/12 dpo nå.. Men fikk negativ test i dag morges.. Og mister litt håpet..

Noen produserer hcg tidlig andre seinere.I tilegg kan det ha noe å si hvilken test du bruker.Billig tester sine strips gir svar tidligere enn andre tester.

Skrevet

Jeg testet ikke før 3 dager etter ikm (18-19DPO). Ble gravid med IVF og bestemte meg for å vente på blodprøven. 

Har vært gravid to ganger tidligere og brukte kun urintester, og da var de negative til jeg var rundt 5 1/2 uke på vei.

hva slags kjønn fikk du da?

Anonymous poster hash: 7b831...660

Skrevet

hva slags kjønn fikk du da?

Anonymous poster hash: 7b831...660

De to første endte i SA, og er i uke 13 med nr 3, så vet ikke kjønnet ennå.

Skrevet

11 dpo 🍀 (den var kritthvit 10 dpo). Mange som får hvite tester 10-13 dpo< , men er gravide! Lykke til

Skrevet

1 dag før ikm positiv. Var negativ tre dager før det

Skrevet

Jeg kan ikke dette med dpo, men denne gangen var det så vidt man kunne se en veldig svak strek 5 dager etter ikm. Med de andre har jeg fått sterk strek på samme tidspunkt.. Men den har blitt veldig sterk nå da (ja jeg fortsatte å teste :P) nå er jeg 6+4.

Skrevet

1 dad før ikm.

Negativ flere ganger før det; begynte å teste 8 dpo.

Anonymous poster hash: 1c965...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...