Gå til innhold

Hvilken vogn som vogn nummer to til baby 6 mnd (må ha både sitte- og liggestilling)??

Anbefalte innlegg

Har Stokke Trailz nå, men valgte å ikke kjøpe sittedelen da jeg syns den virker litt rar og lite smart (den har ikke det jeg vil kalle full liggestilling, selv om noen vil være uenig). Derfor må vi nå snart kjøpe en ny vogn som lille baby både kan ligge og sitte i. Helst en vi kan bruke resten av tiden hun sitter i vogn. Men hvilken??????? Syns det er en fordel om den blir relativt liten når man slår den sammen, kommer ikke på noen kriterier ellers.

HJELP!

På forhånd, takk :smilyblomst:

Fortsetter under...

Vi har Tfk nå, og hadde også det forrige gang. Vi byttet til sportsdel ved 6 mnd sist, og det funket fint. Nå har vi en annen type bag(multi x), som barnet kan bruke som sportsdel fra 6mnd til ca 12 mnd. Da kan barnet være vendt mot deg, noe jeg personlig synes er en fordel så lenge barnet er såpass lite. Lykke til m vognvalg!

Vi har Tfk nå, og hadde også det forrige gang. Vi byttet til sportsdel ved 6 mnd sist, og det funket fint. Nå har vi en annen type bag(multi x), som barnet kan bruke som sportsdel fra 6mnd til ca 12 mnd. Da kan barnet være vendt mot deg, noe jeg personlig synes er en fordel så lenge barnet er såpass lite. Lykke til m vognvalg!

Har samme vogn, og forrige gang gikk vi over til sportsdel allerede når han var fem mnd pga at han ikke fikk plass i bagen. Denne gangen bruker vi bagen fortsatt, menn vil jo babyen opp og se, og det begynner å bli litt liten plass. Vurderer å skaffe den multi xen fordi det er så kjipt å vende han fra meg når han er så liten. Men ser at den er jo ikke noe særlig større enn den andre bagen, hvordan funker den i forhold til plass?

Jeg ville gått for en vogn som du kan ha barnet vendt mot deg når du bruker sportsdelen, det er et must for min del ihvertfall! Spesielt viktig det første halvåret, fra ca 6 mnd- 1 år ca, slik at baby kan søke trygghet og bekreftelse i mammas ansikt mens man triller. Mange inntrykk å fordøye der ute i den store vide verden, for en liten plutt på under året! Selv har jeg Emmaljunga city Cross som jeg er storfornøyd med :)

Har samme vogn, og forrige gang gikk vi over til sportsdel allerede når han var fem mnd pga at han ikke fikk plass i bagen. Denne gangen bruker vi bagen fortsatt, menn vil jo babyen opp og se, og det begynner å bli litt liten plass. Vurderer å skaffe den multi xen fordi det er så kjipt å vende han fra meg når han er så liten. Men ser at den er jo ikke noe særlig større enn den andre bagen, hvordan funker den i forhold til plass?

Tfk er Tfk for å si det sånn...😊jeg ble litt skuffet over hvor liten bagen er.. Tipper han har ca 10 cm å gå på før han fyller den helt ut. Han er litt over 70 cm nå..

Tfk er Tfk for å si det sånn...😊jeg ble litt skuffet over hvor liten bagen er.. Tipper han har ca 10 cm å gå på før han fyller den helt ut. Han er litt over 70 cm nå..
Ja det er akkurat det. Orker ikke bruke penger på det hvis den bare kan brukes et par mnd. Får klemme han ned i hard bagen ei stund til. Hvis han er våken når vi er ute må jeg bygge opp ryggen med div, nekter å ligge! 😁

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...