Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Skal handle i en nettbutikk men de krever nettbank-brikke (har ikke). De har også klarna faktura men hvordan er det? Liker å betale for varen først slik at det ikke blir noe tull. Liker egentlig ikke slike betalingselskaper av ren prinsipp. De lever jo av at folk ikke betaler, men jeg har tenkt å betale med det samme fakturaen kommer. Noen som har noe positivt eller negativt å si om dem? Anonymous poster hash: 89cd9...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Ikke noe tull med klarna! De er en stor og seriøs aktør, jeg har aldri hatt noen problemer med dem. Bare bestill og betal når du får pakken, så er det ingen problem. Anonymous poster hash: 9580e...d6f
TPK Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Det er en vanlig faktura, ingen problem. Men de tar en kredittsjekk på deg samtidig, så du får et sånt brev i posten om det også, separat.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Ikke noe tull med klarna nei. Får regning, pr Mail tror jeg. Den kan du betale alt eller delbetale. Anonymous poster hash: 87033...131
Hjertefru Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Klarna er ingenting å være redd for. Seriøs betalingstjeneste.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Noen som vet hvordan det blir når jeg har fått regning fra Klarna for vare jeg enda etter flere mnd ikke har fått fra useriøs nettbutikk ? Anonymous poster hash: 46046...d08
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Ok, takk Har nemlig fått problemer med slike selskaper selv o jeg betalte lenge før fristen. De brukte 6mnd på å slette kravet og sa de skulle gjøre det hver gang jeg ringte inn. Måtte sende dem kviteringen hver gang, utrolig slitsomt Tusen takk for kjapt svar da bestiler jeg med klarna betaling. Anonymous poster hash: 89cd9...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Du trenger ikke bli kredittkunde selv om du betaler med klarna. Du får regningen på mail og bestemmer da om du vil betale hele med en gang eller dele den opp. Jeg har alltid betalt hele regningen med en gang, men om du betaler bare en del av regningen blir du kredittkunde og de kredittsjekker deg og får ny regning neste måned på restbeløpet og igjen kan du velge om du vil betale alt eller bare et minstebeløp. Anonymous poster hash: 802f4...dc0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Noen som vet hvordan det blir når jeg har fått regning fra Klarna for vare jeg enda etter flere mnd ikke har fått fra useriøs nettbutikk ? Anonymous poster hash: 46046...d08 Du må vel bestride kravet. Ta kontakt med klarna (eller nettbutikken?), håper det ordner seg for deg da. Anonymous poster hash: 89cd9...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Klarna er ryddog og greit hvis du betaler med en gang. Ellers kan det visst bli svindyrt i renter. Anonymous poster hash: 606e7...00f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Noen som vet hvordan det blir når jeg har fått regning fra Klarna for vare jeg enda etter flere mnd ikke har fått fra useriøs nettbutikk ? Anonymous poster hash: 46046...d08 Du må vel bestride kravet. Ta kontakt med klarna (eller nettbutikken?), håper det ordner seg for deg da. Anonymous poster hash: 89cd9...fe7 Har tatt kontakt med nettbutikken men enda ikke fått svar. Har sjekket de litt på nett i ettertid og virker ikke så seriøse. Angrer på at jeg bestilte noe der. Skulle sjekket de først. Hjelper det noe å ta kontakt med klarna å si at jeg ikke har fått varen. Vil de tro det? Anonymous poster hash: 46046...d08
februarprins2013 Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 veldig bra erfaringer med dem de sier til og med fra når regningen er betalt,veldig kjekt
Blomstogbier Skrevet 4. januar 2016 #14 Skrevet 4. januar 2016 veldig bra erfaringer med dem de sier til og med fra når regningen er betalt,veldig kjekt og så har de oversikt over alle fakturaene på din side. Hi, jeg synes klarna er genialt, liker ikke å betale for varer før jeg ser dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå