Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Evnt hvordan hadde dere den i høst? Pyntet dere den, eller sto den som den var i vase? Usikker på hva jeg skal gjøre med greiene nå, de tar stor plass. Anonymous poster hash: 01306...0be
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Vi hadde den i en vase hele tiden. Pyntet den til jul og påske. Anonymous poster hash: c794a...b8a
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Mine står i en diger vase i en krok av stua, og så pynter jeg den litt etter årstidene. Nå på vinteren har jeg istapper av glass og sølvhjerter.
liniss - mamma til tre små Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Har mine uten noe på akkurat nå, i en stor sølv urne :-) pynter den til jul å påske. Evt innimellom med ting. Men glad i den helt enkel.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Jeg har min hengende fra taket. Den henger der hele året. Får ulik pynt etter høytider.. Godt fornøyd.. Anonymous poster hash: ec7ec...962
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Den henger stort sett uten pynt på.. Anonymous poster hash: ec7ec...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå