Gå til innhold

Erfaringer med varmedress fra europris?

Anbefalte innlegg

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet (endret)

Har en kar som ønsker seg kjeledress men han er for lang for de typiske barnedressene, de går opp til 10 år. Så da leter jeg, felleskjøpet, europris og div andre steder. Det er enklest for meg med europris da det er nærmest.

Lurer på om de er gode nok, varm nok, slitesterk, tåler litt regn, store i størrelsen?

Evt hvordan er de hos felleskjøpet, eller så kan jeg bestille en som heter Nord vattert varmedress...

Endret av deterbaremeg:):)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker XS til vanlig men dressene til Europris er enorme i størrelsen så jeg endte på  str 10 år faktisk!

Jeg syns det er ganske varm å har aldri blitt våt gjennom enda.

Men om det regner så har heller brukt regntøy da.

Syns absolutt den var verdt prisen! :)

Anonymous poster hash: 8d954...475
Skrevet

Jeg bruker XS til vanlig men dressene til Europris er enorme i størrelsen så jeg endte på  str 10 år faktisk!

Jeg syns det er ganske varm å har aldri blitt våt gjennom enda.

Men om det regner så har heller brukt regntøy da.

Syns absolutt den var verdt prisen! :)

Anonymous poster hash: 8d954...475

Det er jo klart, men væromskiftingene er ganske brå her, så ikke alltid så lett å vurdere for ett barn som skal ordne seg selv for å gå til skolen. Dessuten er det lettvint med hel dress og dermed blir den nok førstevalget uansett  :eeeh:  får ta han med så han får prøvd den da. Takk for svar :blomst:

Skrevet

Jeg har en i str S, passer meg så vidt som har gått opp vekt og bruker L ellers. Men den er ca 15 år gammel. Er ikke kjempe mye brukt men er ennå like fin som ny og vanntett i snøen :) Fra Europris.

Anonymous poster hash: 482fd...66a

Skrevet

Nei den er 10 år gammel :)

Skrevet

store i størrelsen skjønner jeg, han må nok pent bli med og prøve. Tørr ikke bestille da, for gidder ikke styre og sende tilbake... Andre forslag til en OK dress uten at den koster skjorta. Ser ikke for meg at den blir såååå mye brukt...

Skrevet

Har du sett på Kapphal? Jeg vet ikke høyeste str der men syns at de er store i str.

Skrevet

Bruker Europris dress på jobb, god og varm.

Men skal han bruke den i litt fuktig vær ville jeg heller gått for Stormberg sin.

Skrevet

Kappahl har jeg vært i butikken og kikket, dessverre har jeg nå lest noe dårlige kritikker på den stormbergdressen. Noe gamle riktignok, men likevel...

Forslag til noen som har bukser som er høye i livet da? Slike som går litt oppover. Han har en stormberg, men den går bare opp til livet bak og litt oppover foran. Da får han snø inni og det er det vi vil unngå... (Ikke at det er noe snø å snakke om her nå da :frustrert:  :legrine: )

Skrevet

Hva med denne? kanskje litt dyr

http://www.stormberg.com/no/ute-vattert-dress-hoved-1.html#21047

Anonymous poster hash: 41ea5...0ba

Og jeg har lett på stormberg sine sider, ikke så veldig god skjønner jeg :sjarmor:  Takk for tips, den må sjekkes ut :Nikke:  Spørs om vi får ta turen dit i morgen :Nikke:.

Jeg måtte lete litt jeg og, tenkte ikke på å søke etter vattert dress akkurat

Skrevet

Kappahl har jeg vært i butikken og kikket, dessverre har jeg nå lest noe dårlige kritikker på den stormbergdressen. Noe gamle riktignok, men likevel...

Forslag til noen som har bukser som er høye i livet da? Slike som går litt oppover. Han har en stormberg, men den går bare opp til livet bak og litt oppover foran. Da får han snø inni og det er det vi vil unngå... (Ikke at det er noe snø å snakke om her nå da :frustrert:  :legrine: )

Hva med noen av de kjeledressnen her da

http://www.univern.no/nor/Arbeidsklaer/Vinter-og-allvaersklaer/Vinterkjeledresser/ProTec-vinter-barnekjeledress-6740-417

http://www.univern.no/nor/Arbeidsklaer/Vinter-og-allvaersklaer/Vinterkjeledresser/ProTec-vinter-barnekjeledress-6740-01

http://www.univern.no/nor/Arbeidsklaer/Vinter-og-allvaersklaer/Vinterkjeledresser/Lofoten-vinterkjeledress-6440-01

http://www.univern.no/nor/Arbeidsklaer/Vinter-og-allvaersklaer/Vinterkjeledresser/Lofoten-vinterkjeledress-6440-04

Skrevet

Har du sett på Kapphal? Jeg vet ikke høyeste str der men syns at de er store i str.

😂😂😂 KappHal? Har lagt merke til at dere nordmenn virkelig ikke kan si det navnet riktig. KappAhl heter det!

Anonymous poster hash: 38189...070

Skrevet

Univern sine dresser er utrolig bra.

Kjøper de på steder der de selger arbeidsklær.

Vi har arvet en som er på 6. sesongen nå og er fortsatt helt vanntett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...