Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Men de dukket ikke opp. Skulle komme mellom 15-20.. skikkelig surt!! Noen andre som har opplevd at de ikke har dukket opp,og fikk dere evt kompensasjon? Anonymous poster hash: c4079...5d1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ring de på mandag å si at du hever kjøper så kommer de nok med et tilbud, gjerne legg litt på å si at du tok ut feriedag for å få varene levert så skal du nok klare å få en kompensasjon. Anonymous poster hash: 26963...6ff
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Haha ..sant. hele lørdags ettermiddagen/kvelden gikk jo bort nå så var ganske irriterende. Dumt å ha levering når kundeservice er stengt!! Anonymous poster hash: c4079...5d1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Jepp, har opplevd det både med Ikea og Elkjøp... Utrolig frustrerende! Og plutselig ringer de og sier at de er der, når de egentlig skal si ifra 30-60 min før de kommer! Anonymous poster hash: 43c17...8e0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Vel dette skjedde oss for noen år siden, ga beskjed at jeg hadde tatt ut feriedag for å vente på leveringen så fikk kompensasjon på 3500 for at de ikke kom når de skulle + 20% på bestillingen som jeg fikk utbetalt i gavekort. Hadde da bestilt varer for 73.000 kroner Anonymous poster hash: 26963...6ff
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Har aldri opplevd det og jeg har bestilt mye fra IKEA. De har alltid kommet som avtalt. Men når vi fikk pallen oppdaget jeg at det manglet del 3 til ei seng, det endte opp med at IKEA sendte oppover del nr 3 og samtidig sendte opp ei helt ny seng. Usikker på om de gjorde det med vilje, eller om det var dårlig kommunikasjon da vi pratet med dem og forklarte problemet til to personer. Fikk iallefall to senger. Anonymous poster hash: 4e8db...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Er vel bare å vente til mandag og se hva dem sier.. ikke hørt et pip fra dem så det er ganske dårlig. Satser på å å få tilbake fraktpris hvertfall Anonymous poster hash: c4079...5d1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Har aldri opplevd det og jeg har bestilt mye fra IKEA. De har alltid kommet som avtalt. Men når vi fikk pallen oppdaget jeg at det manglet del 3 til ei seng, det endte opp med at IKEA sendte oppover del nr 3 og samtidig sendte opp ei helt ny seng. Usikker på om de gjorde det med vilje, eller om det var dårlig kommunikasjon da vi pratet med dem og forklarte problemet til to personer. Fikk iallefall to senger. Anonymous poster hash: 4e8db...7d9 Ville de ikke ha igjen ekstrasengen, da? Anonymous poster hash: 892e5...b7b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Har aldri opplevd det og jeg har bestilt mye fra IKEA. De har alltid kommet som avtalt. Men når vi fikk pallen oppdaget jeg at det manglet del 3 til ei seng, det endte opp med at IKEA sendte oppover del nr 3 og samtidig sendte opp ei helt ny seng. Usikker på om de gjorde det med vilje, eller om det var dårlig kommunikasjon da vi pratet med dem og forklarte problemet til to personer. Fikk iallefall to senger. Anonymous poster hash: 4e8db...7d9 Ville de ikke ha igjen ekstrasengen, da? Anonymous poster hash: 892e5...b7b Nei, vi fikk bare beskjed om at det var ordnet, fikk del 3, og dagen etterpå blir vi oppringt av transportselskapet de bruker om at de hadde mer til oss. Så da om de med ei ny seng, både del 1, 2 og 3. Mulig glipp fra IKEA. Anonymous poster hash: 4e8db...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Ja, det har skjedd. Men det var postens feil. De kjørte alt til en lasteplass der det stod over en uke og "ingen" vet hva som var skjedd. Anonymous poster hash: 4af73...f14
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Nei men har opplevd litt tull med IKEA jeg også. Jeg bestillte noen hyller fra IKEA sin hjemmeside men angret 2 dager senare ettersom en vennine heller kunne kjøre meg ut der,da slapp jeg også å vente på varene ettersom det var ca 1 ukes ventetid på varene i nettbutikken. Så jeg ringte kundeservice flere dager før varen kom på lageret å avbestillte varene. Jeg fikk også pengene mine tilbake så regnet med at alt var i orden. Plutselig får jeg hentelapp med varer fra IKEA! Varene hadde blitt sendt likevel selv om jeg hadde avbestillt OG fått igjen pengene mine. Jeg sendte en sint mail om at det var uakuelt at jeg skal betale frakten tilbake når det er de som har rotet det til. Fikk heldigvis beskjed om at jeg ikke trengte å betale noe. Anonymous poster hash: 43b90...164
aanonym Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Nei men har opplevd litt tull med IKEA jeg også. Jeg bestillte noen hyller fra IKEA sin hjemmeside men angret 2 dager senare ettersom en vennine heller kunne kjøre meg ut der,da slapp jeg også å vente på varene ettersom det var ca 1 ukes ventetid på varene i nettbutikken. Så jeg ringte kundeservice flere dager før varen kom på lageret å avbestillte varene. Jeg fikk også pengene mine tilbake så regnet med at alt var i orden. Plutselig får jeg hentelapp med varer fra IKEA! Varene hadde blitt sendt likevel selv om jeg hadde avbestillt OG fått igjen pengene mine. Jeg sendte en sint mail om at det var uakuelt at jeg skal betale frakten tilbake når det er de som har rotet det til. Fikk heldigvis beskjed om at jeg ikke trengte å betale noe. Anonymous poster hash: 43b90...164 Bare nysgjerrig: hvorfor sendte du en SINT mail? Tror du ikke det ville ha virket like bra med en hyggelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå