Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Er det verdt pengene ? Anonymous poster hash: 0af5e...82d
C&M&H Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ja. Slipper å handle og å sette å Opp meny. Så er absolutt verdt det syns jeg. Men blir litt lei etter en stund. Men har hatt det av og på I et år nå,og fortsetter med det!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Jeg syntes det bare nesten var verdt det da jeg fikk velkomsttilbud til halv pris. Men jeg er uføretrygdet. Sikkert mer verdt det for de som har mer penger og mindre tid enn meg. Og ikke minst spiser mer mat. Her endte nesten halvparten i søpla selv om vi hadde hver rett til middag i to dager. Anonymous poster hash: 6c498...ec1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Lite men god mat. Mengden kjøtt og fisk ble for lite for oss. Anonymous poster hash: d0b07...6a6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Helt klart! Ikke bruker man mer penger heller, for all tullehandling av varer man ikke trenger/bruker forsvinner. Gode råvarer. Variert meny. Enkle oppskrifter å følge. Ekspresspakken gå fint å rekke selv på dager m aktiviteter for barna. Masse mat! Har slltid mer igjen til lunch neste dag! Anonymous poster hash: c0ce2...ebb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Helt klart! Ikke bruker man mer penger heller, for all tullehandling av varer man ikke trenger/bruker forsvinner. Gode råvarer. Variert meny. Enkle oppskrifter å følge. Ekspresspakken gå fint å rekke selv på dager m aktiviteter for barna. Masse mat! Har slltid mer igjen til lunch neste dag! Anonymous poster hash: c0ce2...ebb Masse mat? Ikke vår opplevelse... Nok grønnsaker, ris og poteter. Alt for lite kjøtt, fisk.... Anonymous poster hash: d0b07...6a6
Jenny-penny Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Synes det er store mengder kjøtt og fisk! Vi har aldri klart å spise opp fisken. Litt lite grønnsaker synes heller jeg. Vi har en uke med og en uke uten. Funker perfekt i en travel hverdag, men billig er det ikke.
Yellow Brick Road Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 (endret) Hadde maten vært god, så hadde det absolutt vært verdt det i perioder. Deilig å få maten levert, slippe å tenke på hva vi skal ha til middag og ikke minst slippe å handle. Vi har prøvd både Godt levert og Adams, men opplever at maten er kjedelig, ofte smakløs eller altfor salt og ikke spesielt sunn. Adams leverte altfor lite grønnsaker. 1 blomkålhode fordelt på to middager er ikke mye til en familie på fire. Godt Levert leverte brukbar mengde med grønnsaker, men det ble altfor mye rødt kjøtt og fett. Vi hadde Adams i fire uker og Godt Levert i tre, og de var kanskje totalt fire middager som var gode, noen var ok og de aller fleste enten ikke gode eller smakløse. Endret 2. januar 2016 av Yellow Brick Road
februarprins2013 Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Nei synes ikke det, altfor dyrt,men maten er god altså
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Ville heller valgt godt levert. Vi har prøvd begge. Adams ble dårligere og dårligere på råvarene. Anonymous poster hash: 41395...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå