Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er 33 år gammel og har alltid hatt bittesmå pupper og da mener jeg små som i at de ikke en gang fyller den minste cup (blir alltid så provosert når folk med f.eks b-cup sier de har små...de har jo kjempefine! Og de har jo pupper!) Jeg har nok pga dette alltid vært litt ekstra opptatt av pupper..synes det er kjempefint! Fylte bomull i bh på ungdomsskolen og snek meg unna dusjing med medelever..skjemtes såå! De to gangene jeg har vært gravid har jeg vært i lykkerus, da har jeg hatt ca en a-cup og følt meg så utrolig fin og kvinnelig. Aldri ønsket meg store bryster bare små normale. Tenkt i flere år på silikon men på en måte alltid vært "i mot" det også. Ønsker ikke å være et dårlig forbilde for jenta mi f.eks noe jeg føler jeg vil være da det uttrykker at jeg ikke er bra nok uten...men er i tenkeboksen virkelig nå. Det som stopper meg mest er pengene og smerten/risken..Finnes det noen måte å klare å bli kvitt dette komplekset på som jeg har hatt siden jeg var 13 år? Har vanlig god selvtillit ellers og har alltid hatt draget på gutter, er nå i et stabilt forhold som jeg også håper å være i for alltid men jeg klarer ikke legge dette fra meg..verst på sommeren, bikini osv. Så irritert fordi jeg ikke kunne hatt bare vanlige små og ikke unormalt små, flere som har det eller har hatt det slik? Hva valgte dere å gjøre? Føler meg så mindreverdig og lite kvinnelig og irriterer meg at jeg enda har disse følelsene såpass voksen som jeg er og så mye annet i verden som er viktig. Anonymous poster hash: 710f0...a47
Fandens Oldemor Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Fordelen er jo at man kan kle seg i omtrent hva som helst uten at det ser vulgært ut. Og at man slipper unna skikkelige hengepupper. Jeg synes i grunnen det er nett og fint!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Kjøp bh/bikini med innlegg. Er vel ikke så mange som skal se deg naken 😊 Anonymous poster hash: 43022...f77
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Det er mye finere med bittesmå pupper enn ingen pupper! Jeg og søsteren min har veldig forskjellige kropper, hun har nærmest ingen pupper, fyller ikke en A-cup engang, mens jeg har en G-cup. Jeg føler meg som en flodhest med det brystpartiet, ingen ser jo at jeg har lange slanke ben eller at jeg har fin rumpe, det folk ser er puppene mine. Jeg føler meg feit og stor, kløften er vulgær, bluser og skjorter spriker i knappene... Søsteren min er fornøyd hun, sikkert fordi hun sammenligner seg med meg Jeg skulle veldig veldig gjerne hatt hennes pupper..... Anonymous poster hash: 3083c...2ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Det er mye finere med bittesmå pupper enn ingen pupper! Jeg og søsteren min har veldig forskjellige kropper, hun har nærmest ingen pupper, fyller ikke en A-cup engang, mens jeg har en G-cup. Jeg føler meg som en flodhest med det brystpartiet, ingen ser jo at jeg har lange slanke ben eller at jeg har fin rumpe, det folk ser er puppene mine. Jeg føler meg feit og stor, kløften er vulgær, bluser og skjorter spriker i knappene... Søsteren min er fornøyd hun, sikkert fordi hun sammenligner seg med meg Jeg skulle veldig veldig gjerne hatt hennes pupper..... Anonymous poster hash: 3083c...2ac Mye finere med bittesmå enn kjempestore, skulle jeg selvfølgelig skrive... Anonymous poster hash: 3083c...2ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Ja bruker allerede super push bh som er mye mer bh enn pupp..bikini ser bare merkelig ut når det blir for mye padding, vises jo så godt da at det er fake men padder så godt jeg kan her også selvfølgelig. Mye kan jukses til og nei det er ikke mange som ser meg naken unntatt meg og mannen men det vises jo likevel i f.eks utringete klær og badetøy osv. Følte meg vel på en helt annen måte under graviditeten. Tror kanskje ikke folk med pupper helt kan forstå hvordan det er.. kjipt å være flat :/ Enig i at det er praktisk da ved trening osv. Og at det er nett og fint med små pupper, men jeg har jo ikke det en gang (misvisende overskrift burde vel skrevet tilnærmet flat). HI Anonymous poster hash: 710f0...a47
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Det er mye finere med bittesmå pupper enn ingen pupper! Jeg og søsteren min har veldig forskjellige kropper, hun har nærmest ingen pupper, fyller ikke en A-cup engang, mens jeg har en G-cup. Jeg føler meg som en flodhest med det brystpartiet, ingen ser jo at jeg har lange slanke ben eller at jeg har fin rumpe, det folk ser er puppene mine. Jeg føler meg feit og stor, kløften er vulgær, bluser og skjorter spriker i knappene... Søsteren min er fornøyd hun, sikkert fordi hun sammenligner seg med meg Jeg skulle veldig veldig gjerne hatt hennes pupper..... Anonymous poster hash: 3083c...2ac Mye finere med bittesmå enn kjempestore, skulle jeg selvfølgelig skrive... Anonymous poster hash: 3083c...2ac Takk det gir en liten trøst å lese det du skriver..men er søsteren din helt fornøyd? Heldige hun som klarer det! Jeg har også to søstre, vanlig store pupper begge to. man prøver å ikke sammenligne seg med andre men det er vanskelig. Jeg synes det er ekstra vanskelig når jeg rett og slett føler meg unormal. Folk har jo pupper i forskjellige størrelser og fasonger men de aller aller flest HAR pupper. Æsj flaut å være så opptatt av det også. Anonymous poster hash: 710f0...a47
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Det er mye finere med bittesmå pupper enn ingen pupper! Jeg og søsteren min har veldig forskjellige kropper, hun har nærmest ingen pupper, fyller ikke en A-cup engang, mens jeg har en G-cup. Jeg føler meg som en flodhest med det brystpartiet, ingen ser jo at jeg har lange slanke ben eller at jeg har fin rumpe, det folk ser er puppene mine. Jeg føler meg feit og stor, kløften er vulgær, bluser og skjorter spriker i knappene... Søsteren min er fornøyd hun, sikkert fordi hun sammenligner seg med meg Jeg skulle veldig veldig gjerne hatt hennes pupper..... Anonymous poster hash: 3083c...2ac Mye finere med bittesmå enn kjempestore, skulle jeg selvfølgelig skrive... Anonymous poster hash: 3083c...2ac Takk det gir en liten trøst å lese det du skriver..men er søsteren din helt fornøyd? Heldige hun som klarer det! Jeg har også to søstre, vanlig store pupper begge to. man prøver å ikke sammenligne seg med andre men det er vanskelig. Jeg synes det er ekstra vanskelig når jeg rett og slett føler meg unormal. Folk har jo pupper i forskjellige størrelser og fasonger men de aller aller flest HAR pupper. Æsj flaut å være så opptatt av det også. Anonymous poster hash: 710f0...a47 Søsteren min har litt forskjellig størrelse på dem, den ene er nærmest bare en hoven brystknopp mens den andre er litt større, men ingen av dem fyller en A-cup Nei, hun er ikke 100% fornøyd og ønsker seg selvfølgelig den perfekte B-cup hun også. Men som hun sier da, veldig få kvinner er fornøyd med puppene sine, noen henger ned på navelen, noen er for store, noen er for små, noen har to veldig forskjellige, noen har for stor areola, noen har strekkmerker på dem osv osv. Men når man først har pupper som ikke passer inn i den "perfekte formen" så er hun glad hun fikk bittesmå og ikke kjempestore eller veldig laaange (mammaen vår har sånne lange setterører som hun omtrent må rulle sammen før hun putter dem i bh'en). Anonymous poster hash: 3083c...2ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Vi har vel alle noe vi ikke er fornøyde med. Kanskje det ikke trenger å være så viktig å være fornøyd... Hvis vi fokuserer mindre på å være fornøyd med kroppen, og bare la kropp være kropp, så er det ikke så nøye om puppene er små, lange, store, henger eller hva. Veldig få har naturlig perfekte pupper uansett... Faktisk har jeg en venninne som jeg alltid har misunt den flotte kroppen og den sexy utstrålingen. Har ikke før nylig tenkt over at hun faktisk er helt flatbrystet... Så pupper er ikke alt Anonymous poster hash: 6c6d7...988
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Mmmmh, små pupper! Jeg elsker pupper, men foretrekker små. De er lekre, beste jeg vet! Anonymous poster hash: 166e7...8b2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har alltid hatet mine små pupper, men nå som jeg har lagt meg og faktisk FÅTT pupper så.... Nei, jeg savner faktisk de små. Kan ikke kle meg i hva jeg vil og føler at jeg ikke er så søt og nett lenger. Anonymous poster hash: 8aa0e...503
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har også speilegg, dvs det ser ut som jeg er litt hoven rundt brystvortene... Jeg er 31 år og har alltid hatt veldig komplekser, alltid brukt ekstra polstra bh'er (bombshell), drømt om brystforstørring osv. I tillegg er jeg overvektig så det passer ikke til kroppen min. Men nå har jeg endelig akseptert puppene mine. Jeg har fått to barn og ammet begge to, de klarte den jobben selv om der ikke er "noe". Veldig glad for at jeg etter amming ikke har fått flate, slappe, hengepupper som mange med pupper får. Praktisk med små, ingenting som er i veien når jeg er aktiv, heller ingen problemer med svetting under/mellom puppene som jeg har hørt noen venninner har. Jeg er frisk og har en kropp som fungerer, hvem bryr seg om hva som er under klærne egentlig? Jeg har ikke tenkt å vise puppene til andre enn mannen min, så da spiller det ingen rolle. Jeg er også en person med litt uflaks, så hvis jeg hadde tatt en brystforstørring så er det garantert at det hadde kommet komplikasjoner i etterkant. Innkapsling, stygge arr, smerter og ubehag som ikke hadde gått bort...noe hadde det helt sikkert vært. Tenker nå at det finnes så mye annet her i verden å fokusere på og de små/ikkeeksisterende puppene egentlig er et så lite problem at det er bare å let it go:-) Vi er bra nok som vi er! Anonymous poster hash: 05314...aa3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Plusset er at du aldri får hengepupper Og areola er liten og nett(å suge på også). Du slipper dissing når du må løpe, du slipper at noe er i veien når du skal gjøre noe med armene. Du slipper diger kløft, typ 5-10 cm, er ikke pent.. Og du kommer ALLTID til å ha de søte små puppene, aldri endring til du går i grava. Du kommer aldri til å kjenne på tyngden på skuldrene. Du slipper lutet holdning. Rak i ryggen og frem med brystet! Det er faktisk ikke noe positivt med store bryster fra min side, eneste må være at du ikke har pulepupper, men trengs virkelig det? Anonymous poster hash: 52211...f6f
LangTykkHard Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Plusset er at du aldri får hengepupper Og areola er liten og nett(å suge på også). Du slipper dissing når du må løpe, du slipper at noe er i veien når du skal gjøre noe med armene. Du slipper diger kløft, typ 5-10 cm, er ikke pent.. Og du kommer ALLTID til å ha de søte små puppene, aldri endring til du går i grava. Du kommer aldri til å kjenne på tyngden på skuldrene. Du slipper lutet holdning. Rak i ryggen og frem med brystet! Det er faktisk ikke noe positivt med store bryster fra min side, eneste må være at du ikke har pulepupper, men trengs virkelig det? Anonymous poster hash: 52211...f6f De mannfolka som treng pulepupper får vel velge seg det, eller prøve det ut i ungdomstiden...Nei, vær fornøyd med de puppene du har og alle fordelene dine. Og når du er fornøyd, får nå bare typen din også være det !
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Det er så utrolig sexy med tilnærmet flat brystkasse på damer! Den peneste fasongen på damer, for meg, er små/"ingen" bryster og hofter og rumpe som er litt formfull. Ikke at det hjelper på din følelse om deg selv altså, jeg vil bare si det jeg ville aldri utsatt meg selv for den risikoen det er å operere i hvert fall. Med små bryster er det vel ikke så mye hud heller? Kan fort se sprengt ut om du fyller på med silikon. Jeg tror dette med komplekser går an å snu på ved å ikke fokusere på det. Ta seg selv i de negative tankene hver gang og kontre med noe annet. Velge å fokusere på andre ting - som at kroppen fungerer til å bevege seg, få barn, ha sex osv. Men det er klart lettere sagt enn gjort. Anonymous poster hash: 4f4aa...165
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 Jeg har 70J og hadde byttet med deg anytime. Jeg har hengepupper og konstant vondt i nakken, kan aldri ta en løpetur, og bruker tusenvis av kroner i året på støttende bher. Anonymous poster hash: 8dee0...07b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 Jeg hadde også "speilegg", dvs null pupp og bare brystvorte. Dessverre var brystvorteområdet mitt litt stort, så jeg syntes ikke det så noe pent ut. Hadde jeg hatt små brystvorter også tror jeg faktisk at jeg hadde klart å bli litt mer fornøyd. Men på meg så det liksom ut som om puppene hadde PRØVD å vokse, men gitt opp prosjektet. De så på en måte uferdige ut hele tiden. Endte med at jeg la inn den minste størrelsen med silikon. Har vært veldig fornøyd med det, altså. Følte meg utrolig mye mer kvinnelig med en gang, sto og beundret meg selv i speilet, fylte endelig ut kjoler osv. Har fått veldig mange komplimenter for puppene. Jeg kommer aldri til å fjerne silikonen nå, men det hender jo jeg lurer litt på hvordan jeg ville sett ut "naturlig" i dag. (Er 16 år siden jeg opererte.) Anonymous poster hash: 3e98b...2f2
amandine Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 Nyt at du ikke får stiv nakke, søkk i skuldrene og trange bluser. Nyt at du ikke trenger pansret bh når du trener, nyt at du kan hoppe og løpe uten å bruke en arm til å holde puppene... Nyt at du aldri blir svett under,og mye alt det fine undertøyet di kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå