Gå til innhold

Lysfat er visst ut, hva er in? Hva pynter du stuebordet med? (gjerne bilde☺)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og ser på det fine stuebordet mitt nå og for øyeblikket er det "pyntet" med en liten nisse, lego-batman-fyr, tom julebrusflaske, en halvspist pepperkake, en ihjeltygd inntørket tyggis og en knust julekule. Kanskje på tide å få ræva opp fra sofaen og rydde etter ungene 😱🙊

Anonymous poster hash: 9ccd1...e50

Guttungens sokker, kontroller, sølt stearin, halvfulle brusglass og gubbens diabetes-gadgets er pynt her akkurat nå  :D  Men jeg synes det er veldig fint med lysfat. Hadde det nå i jula, med adventslysa og et par figurer på et trefat.

Pynt med det du liker, det er ikke interiørbloggerne som kommer på besøk og dømmer hva du har og ikke har på bordet :)

Anonymous poster hash: 32370...275

Annonse

Jeg har lysfat! Løper, lysfat oppå med to sølv lysestaker, en liten champagne kjøler med blomst oppi, et sølv reinsdyr, et mindre reinstyr, en lite hvit tre og to krystall telysestaker :-) hehe åja, fatet er stort!

To dinosaurer, en bok, playststionkontroll, en halv pakke nonstop, to pakker smurf og en krukke med godis.

Til vanlig: en liten løper og en grønn potteplante i tv stua, i "penstua" et kurvbrett med lys, krukke og div pynt.

3 fjernkontroller, 1 Playstationkontroll, fargeblyanter, noen Kindereggfigurer, et tomt vannglass og noen andre småting som ikke skal være der. Jeg foretrekker bordet uten noe på egentlig, men det er sjelden og kortvarig. Jeg har lysfatet på skjenken i gangen ;)

Anonymous poster hash: 361d9...501

Har dekorert bordet med en potteplante og et av de små lyshusa fra kähler på et lite brett av messing og glass. Har selvfølgelig gjort alt jeg kan for å skjule at det er fra kähler, for det er visst fy-fy for tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...