Frk Kanin Skrevet 2. januar 2016 #1 Del Skrevet 2. januar 2016 Hei jenter Hvordan går det med dere her inne? Nå har vel de fleste snart rundet de magiske 12 uker og gått over i 2.trimester Jeg synes det er så spennende og magen har vokst bittelitt. Kjenner at buksen strammer noe. Er det noen som allerede har begynt å bruke mammaklær? Lykke til videre alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 2. januar 2016 #2 Del Skrevet 2. januar 2016 13+5 i dag, skal på ul om en uke. Kanskje vi får se kjønn, hvem vet Skal forforøvrig på hotell en natt med samboer for å feire bursdagen hans, så hadde toppet dagen å få se kjønnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Kanin Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2016 Så spennende. Er det tidlig ul dere skal på da? Hadde jo vært kjempegøy å fått vite kjønn på bursdagen Jeg skal ikke på oul før i slutten av februar. Er da i uke 20. Synes det er lenge å vente. Gleder meg til å vite om det er gutt eller jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 2. januar 2016 #4 Del Skrevet 2. januar 2016 Ja, det blir tidlig ul. Tenkte selv det var lenge å vente til oul, men fikk time overraskende tidlig. Men valgte å ikke avbestille timen vi har neste uke fordet om Har oul 18+0, 1. Februar. Blir jo bare snaue 3 uker mellom, men det får være Vi har bestilt privat nå, men har fått sett hos lege både i uke 9 og 11. Han hadde ikke akkurat beste apparatet, men var morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tihil Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg er kommet i til uke 15, 14+2. Buksene strammer på kvelden og etter jeg har spist, så jeg har kjøpt bukse med strikk i livet 🙈 Hadde ikke trodd jeg skulle det så tidlig, men det er så digg å ikke føle at alt klemmer! Ser at det er litt mage når jeg går i stramme klær, men egentlig ikke så mye når jeg er naken. Gleder meg veldig til å få vite kjønn i februar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 3. januar 2016 #6 Del Skrevet 3. januar 2016 På torsdag når jeg grensen 😊 skal på tidlig ul den 16 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettigull Skrevet 3. januar 2016 #7 Del Skrevet 3. januar 2016 Er 13-3 og ser ikke særlig gravid ut når jeg er naken ,men straks jeg tar en genser på meg så vises det en liten kul .genseren trenger ikke å være trang en gang. Føles ut som ett århundre til ultralyd da, har ikke fått time før 11 februar.gleder meg veldig til å se den lille da ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nygift85 Skrevet 3. januar 2016 #8 Del Skrevet 3. januar 2016 Runder 12 uker neste lørdag. ☺ Tidlig ul på torsdag. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva og Mathilde Skrevet 5. januar 2016 #9 Del Skrevet 5. januar 2016 12 uker i morgen, tidlig UL på torsdag. Grugleder meg VELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerna mi<3 Skrevet 6. januar 2016 #10 Del Skrevet 6. januar 2016 er et sted mellom 14 og 15 uker, har ikke helt oversikten:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 7. januar 2016 #11 Del Skrevet 7. januar 2016 Da har jeg endelig krysset grensen!!! Åh, ny julaften 😁 for en god følelse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nygift85 Skrevet 7. januar 2016 #12 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg ble satt frem 2 dager på ul i dag, så er 12+0. ❤❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordisk Skrevet 10. januar 2016 #13 Del Skrevet 10. januar 2016 Er 12+0 i dag. Har allerede sett liv to ganger, så vet at alt er i orden. OUL 22. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairytales Skrevet 12. januar 2016 #14 Del Skrevet 12. januar 2016 Er 12+3 og var på ul i dag og så den lille Den lå og koset seg og hadde en finger i munnen og lå og suttet på den sa gynekologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til lillingen Skrevet 13. januar 2016 #15 Del Skrevet 13. januar 2016 Er 12+0 i dag, og gleda meg til det skulle stå 2 trimester på appen min. Er vel for lenge sia sist jeg var gravid, har visst glemt hvordan disse ukene fungerer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 13. januar 2016 #16 Del Skrevet 13. januar 2016 Mamma til lillingen: måtte le litt for meg selv når jeg leste det du skrev. Tenkte det samme selv 😊 i dag er jeg 13 uker, og nå står det andre trimester her! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til lillingen Skrevet 16. januar 2016 #17 Del Skrevet 16. januar 2016 Mamma til lillingen: måtte le litt for meg selv når jeg leste det du skrev. Tenkte det samme selv 😊 i dag er jeg 13 uker, og nå står det andre trimester her! 😃 Gratulerer 😊 jeg må pent vente til onsdagen 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Kanin Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 16. januar 2016 Trur ikke jeg henger helt med her... Trudde vi gikk over i andre trimester 12+0? Er det 13+0? Jaja, er 14+noe så da er jeg uansett gått over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til lillingen Skrevet 17. januar 2016 #19 Del Skrevet 17. januar 2016 Trur ikke jeg henger helt med her... Trudde vi gikk over i andre trimester 12+0? Er det 13+0? Jaja, er 14+noe så da er jeg uansett gått over Sist jeg var gravid for 6 år siden, var det 12+0 uker. Men ifølge det o store Internett, finnes det ikke en standard på dette. Men vi er nå alle på god vei til 2 tri! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popelko Skrevet 20. januar 2016 #20 Del Skrevet 20. januar 2016 Er nå 16+2, og klarer ikke bruke vanlige bukser. Brukt mammabukser siden ca uke 12. Fått skikkelig babykul 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 20. januar 2016 #21 Del Skrevet 20. januar 2016 Er nå 16+2, og klarer ikke bruke vanlige bukser. Brukt mammabukser siden ca uke 12. Fått skikkelig babykul 😊 Misunner deg! Jeg er også 16+2 i dag, og har null babykul. Håper den kommer snart! Tipper det ikke er ditt første barn med tanke på den tidlige kulen Men er fortsatt misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popelko Skrevet 20. januar 2016 #22 Del Skrevet 20. januar 2016 Er nå 16+2, og klarer ikke bruke vanlige bukser. Brukt mammabukser siden ca uke 12. Fått skikkelig babykul 😊Misunner deg! Jeg er også 16+2 i dag, og har null babykul. Håper den kommer snart! Tipper det ikke er ditt første barn med tanke på den tidlige kulen Men er fortsatt misunnelig Nei, dette blir vårt tredje😊 Så er vel ganske normalt at magen kommer tidlig. Med første var det ikke antydning til noe før uke 18-19 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå