Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 noen som har reist dit i det siste? Finnes det noen tips for å få billigere flybilletter osv? Hva er det beste flyselskapet å bruke? Hvor er det best å fly via? Når er det best å reise for å unngå jet lag (noe av det i hvert fall).. Andre tips? Vi planlegger tur i mars.. Anonymous poster hash: 0429a...4a5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Hvis dere planlegger tur i mars, er dere sent ute....... Søk flybilletter via Momondo. Hvilket flyselskap og hvilken strekning som planer seg avhenger jo helt av hvor i Australia dere skal; nord, sør, øst, vest...... Australia er STORT!! Skal dere bare til en by eller skal dere reise rundt? Skal dere fly innenriks? Vi planla turen vår et år i forveien! Anonymous poster hash: 24526...aa5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Hvis dere planlegger tur i mars, er dere sent ute....... Søk flybilletter via Momondo. Hvilket flyselskap og hvilken strekning som planer seg avhenger jo helt av hvor i Australia dere skal; nord, sør, øst, vest...... Australia er STORT!! Skal dere bare til en by eller skal dere reise rundt? Skal dere fly innenriks? Vi planla turen vår et år i forveien! Anonymous poster hash: 24526...aa5 vi skal fly til Sydney.. og enten hjem fra Brisbane eller Cairns, eventuelt Sydney hvis det blir mye billigere. Skal ikke fly innenriks - vi skal kjøre! Og vi planlegger aldri så lenge som et år i forveien.. lenge til mars enda! Har aldri planlagt en reise så lang tid i forveien hele mitt liv.. Anonymous poster hash: 0429a...4a5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har bodd flere år i Australia! Hvis dere tenker å dra i mars begynner dere få dårlig tid i forhold til booking av flybilletter mtp pris og rute! Bruk Momondo Emiratene er som oftest billigst og raskest hvis du ikke har noe imot kun 1 1/2 time pause mellom strekkene! Noen foretrekker lengre venting ved mellomlanding! Australia er ikke så billig som det engang var, men fantastisk reisemål! Anonymous poster hash: a53eb...11d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Men dere er vel altfor seint ute med dette? Anonymous poster hash: b0a4b...3e6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har bodd der lenge. Verdens beste land. Bodde i Mackay på vestkysten ovenfor Brisbane. Reiste mye i Queensland og Northern Territory. Bare spør om dere skal i disse områdene. Anonymous poster hash: 502bf...350
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Har bodd I Sydney I ett par år og dermed flydd dit en del ganger. Jeg anbefaler å fly enten via Singapore eller Malaysia. Det er kortest rute. En del år siden jeg fløy, men sist gang så søkte jeg på billetter fra de store hubene I Europa Endte opp å fly med quantas fra Frankfurt. Fløy Ryanair fra Norge til Frankfurt. Betalte da 7500 kr tur retur. Bestilte I slutten av januar og reiste i april. Søk på KLM, qantas, Singapore Airlines etc... Anonymous poster hash: 4641a...c8d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Men dere er vel altfor seint ute med dette? Anonymous poster hash: b0a4b...3e6 hvorfor det? Anonymous poster hash: 0429a...4a5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har bodd flere år i Australia! Hvis dere tenker å dra i mars begynner dere få dårlig tid i forhold til booking av flybilletter mtp pris og rute! Bruk Momondo Emiratene er som oftest billigst og raskest hvis du ikke har noe imot kun 1 1/2 time pause mellom strekkene! Noen foretrekker lengre venting ved mellomlanding! Australia er ikke så billig som det engang var, men fantastisk reisemål! Anonymous poster hash: a53eb...11d takk for svar! Har du flydd China air eller china southern air? det er de som har de desidert billigste flybillettene.. Anonymous poster hash: 0429a...4a5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har bodd der lenge. Verdens beste land. Bodde i Mackay på vestkysten ovenfor Brisbane. Reiste mye i Queensland og Northern Territory. Bare spør om dere skal i disse områdene. Anonymous poster hash: 502bf...350 vi tenkte å kjøre fra Sydney opp til Brisbane! Hva bør vi se på veien?Vi reiser med en 3-åring og en 5-åring. Kan du anbefale hoteller eller andre overnattingsmuligheter på veien? Hvor er det billigst og best å leie bil? Anonymous poster hash: 0429a...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå