Gå til innhold

Intimbarbering - igjen... Hva forventer voksne norske menn å finne når de tar av trusa?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg ville gått for voks på salong, latt det være igjen en liten trekant foran.

Vokser du 1-2 dager før, er det bra nok. Men finn noen som driver med hardvoks, eller australsk voks. Den er fantastisk! Ingen nupper, kviser eller inngridde hår. Veldig mild mot huden.

Anonymous poster hash: d7980...f1f

Syns det er helt absurd at en skal bruke tusenvis av timer og tid en ikke ha for å fjerne noe så naturlig som hår for å ha noe så naturlig som sex...

Anonymous poster hash: 8fe8a...e9d

Vi gjør mye som ikke er naturlig... Farger håret, barberer armhuler og ben, napper bryn, osv.. Absurd det også?

Jeg fjerner ikke håret for mannens skyld, men fordi jeg synes det øker følsomheten å være hårløs nedentil. Jeg liker det.

Det koster ikke tusenvis av kroner heller... Så spørs det jo litt hva man ønsker å bruke pengene på. Hvis det er noe som får en til å føle seg bra, så hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: d7980...f1f

Fortsetter under...

Bare ikke ta brasilian rett før. Beregn en uke med riktig stygg og ulekker kvisefitte før du er klar for sex

Anonymous poster hash: 82c9b...e5c

'Kvisefitte' - styggeste ordet jeg har hørt til nå, det slår 'biffgardiner' på målstreken. Gratulerer.

Anonymous poster hash: 1f0c5...cbf

Bare ikke ta brasilian rett før. Beregn en uke med riktig stygg og ulekker kvisefitte før du er klar for sexAnonymous poster hash: 82c9b...e5c

'Kvisefitte' - styggeste ordet jeg har hørt til nå, det slår 'biffgardiner' på målstreken. Gratulerer. Anonymous poster hash: 1f0c5...cbf

Hva med rumpesaft?

Anonymous poster hash: 55284...389

Bare ikke ta brasilian rett før. Beregn en uke med riktig stygg og ulekker kvisefitte før du er klar for sexAnonymous poster hash: 82c9b...e5c

'Kvisefitte' - styggeste ordet jeg har hørt til nå, det slår 'biffgardiner' på målstreken. Gratulerer. Anonymous poster hash: 1f0c5...cbf
om du vil ha en visuell digresjon i tillegg så google string-emil....

Anonymous poster hash: caea8...466

om du vil ha en visuell digresjon i tillegg så google string-emil....Anonymous poster hash: caea8...466

Og blue waffle

Annonse

Min mann er 34, han foretrekker at jeg har det sånn som jeg vil...

Anonymous poster hash: 457af...060

Min er 45 år og er som din :)

Jeg liker glatt under og på bikinilinjen og hår på venusberget.

Anonymous poster hash: a130a...398

Og så kom jeg på en grunn til for at jeg får holde meg til mannen til tross små mangler og funksjonsfeil. Blir jeg singel nå som 41 åring med to små tette barn, 20 kilo overvektig med begynnende skjeggvekst og rynkete, og i tillegg full busk hadde jeg jo vært en taper i mannfolkspillet....

Min mann er nokså uerfaren bortsett fra 10 år med meg så tviler på at han har hatt sex med noen glattbarbert eller vokset men sier uansett at han foretrekker full busk, men skjønner jo at han er unntaket. Jeg barberer bikinilinjen og stusser men etter kløe og smerter de få gangene jeg har barbert.

Anonymous poster hash: bab7c...bca

Hahaha - kjenner mange menn i 40-årene og ingen av dem liker helt glattbarberte. Det blir som å ha sex med et barn. Kanskje gutter i 20-30 årene liker det, men ikke 40 -åringer!

Gjør det som du synes er greit. Klipp litt og trim litt enkelt. Helt topp det.

Anonymous poster hash: 70c91...530

"Det blir som å ha sex med et barn"???? Seriøst??? Har de prøvd det siden de vet det? Så sex har ikke med gjensidig nytelse og kåthet for hverande? En kvinne blir ikke et barn selv om hun er glattbarbert. Jeg er alltid glattbarber, er 37 selv, mannen er 50 år og ønsker det helt glatt..

Alle jeg har hatt seksuell kontakt med (ble noen få etter at forholdet til barnas far ble over etter 13 år) og alle foretrakk glatt. Alle var over 40 år.

Har du ligget med alle disse 40-åringene du pratet om eller er dette et tema i venneflokken?

Anonymous poster hash: 2aa2d...027

De kjærestene jeg har hatt ville ha busk, trives selv med trimmet busk. En som var yngre en meg greide ikke glattbarber og sa det stakk når det begynte å gro, og syntes ikke det var pent med glatt. Jeg spurte min mann da vi var nyforelsket og han vil ha busk.

Trur det er veldig forskjellig hva menn liker, selv foretrekker jeg at mannen har trimmet sin busk.

Anonymous poster hash: f1e8d...2fe

om du vil ha en visuell digresjon i tillegg så google string-emil....Anonymous poster hash: caea8...466
Og blue waffle

Anonymous poster hash: 23254...bfc

post-42-774_thumb.jpeg

Annonse

Jeg har en trekant foran, rundt kjønnslepper/rumpe og bikinilinje tar jeg

Anonymous poster hash: a04b1...b60

Hvordan fjerner du det?

Anonymous poster hash: df3d6...558

Min mann driter regelrett i dette temaet.

Hans eneste innspill er at jeg må gjøre det som betyr mest sex for han... (Sagt med en liten snert)

Går virkelig alle menn rundt med en kravspesifikasjon?

Anonymous poster hash: 846cc...917

Jeg var og litt stressa for det her da jeg ble singel for noen år siden - spesielt etter å ha lest alt mulig rart her inne, om at "alle" foretrakk glattbarbert og sånt. Men jeg har altså ikke møtt en eneste motforestilling mot mitt friserte, men hårete underliv. Personlig synes jeg hårløst ikke er noe fint (altså, folk må drive med akkurat hva de vil for meg, men selv vil jeg ikke ha det). Dessuten synes jeg det er mye mykere med hår enn skjeggstubber, som det tross alt blir temmelig fort.

Tanken min er ihvertfall at det skal se ryddig, men voksent ut. Og det har jeg fått komplimenter for. Jeg barberer på sidene, og stusser litt på resten. Jeg er er ikke så flink til å barbere bakover der, og synes voksing er for dyrt, men har fått min andel oralsex allikevel, for å si det sånn... (Jeg er 40, om det har noe å si. Sexpartnerne har vært mellom 29 og 45)

Anonymous poster hash: 07693...b13

Kjære vene, nå ble jeg stressa....

Har en date om noen dager, som jeg tror kommer til å ende med sex. Jeg barberer/klipper litt, men ikke alt. Kommer han til å nekte hvis han ser litt hår, liksom?????

Anonymous poster hash: 220d7...997

Har en date om noen dager, som jeg tror kommer til å ende med sex. Jeg barberer/klipper litt, men ikke alt. Kommer han til å nekte hvis han ser litt hår, liksom?????

I så fall er det jo greit å finne det ut tidlig så du slipper å bruke mer tid på han.

Jeg hadde i alle fall ikke vært interessert i å være sammen ned en mann som nekter sex fordi han ser hår??

Anonymous poster hash: 37036...6ca

I så fall er det jo greit å finne det ut tidlig så du slipper å bruke mer tid på han.

Jeg hadde i alle fall ikke vært interessert i å være sammen ned en mann som nekter sex fordi han ser hår??

Anonymous poster hash: 37036...6ca

Smart sagt 😊

Ble litt stressa selv av denne tråden, men er samtidig trygg på meg selv. Foretrekker trimmet, fordi håret gror for fort til at jeg kan være helt glatt. Det er greit å være glatt de første timene, men så begynner stkkingen... Voksing er uaktuelt.

Jeg er egentlig overrasket over hvor mange menn som det påstås foretrekker helt glatt (-diskusjonen er jevnlig oppe i flere forum).

Jeg foretrekker forresten menn som er trimmet også.

Anonymous poster hash: 78c1b...94f

Dette stresser meg fint lite. Menn forventer forskjellige ting, men de som passer for MEG er ikke opptatt av at det skal være på en bestemt måte. Hårløs mus på voksne damer er stygt, synes jeg, og da har jeg naturligvis ikke glattbarbert. Jeg stusser (ekkelt med langt hår under menstruasjon) og tar bikinikanten (siden jeg svømmer ukentlig og ikke vil skremme andre badegjester). Om en mann hadde syntes dette var ekkelt hadde jeg flirt og latt ham gå. Jeg trenger en mann som lar MEG bestemme over håret på mitt kjønnsorgan.

Jeg har kjæreste nå da, og han er veldig fornøyd med busken min. På svømmingen ser jeg også at damer på min alder (30-40-årene) har busk. Jeg er ganske sikker på at mannen deres også er fornøyd😉

HI: Ha den frisyren du er komfortabel med. Selvtillit er attraktivt 😀

Anonymous poster hash: ac403...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...