Gå til innhold

Når clearblue sier gravid 2-3 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er jeg på vei da? Og jeg trodde jeg hadde eggløsning rundt den 20 desember, men kan det stemme da?

Anonymous poster hash: 5f522...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-4 uker på vei er du da. Testen viser hvor mange uker det er siden befruktning, mens et svangerskap måles fra første dag i siste menstruasjon (som som regel er to uker før eggløsning).

20 desember vil si at på søndag er det to uker siden befuktning. Tja, jeg tror det kan stemme. Men egentlig skulle det vel ha stått 1-2 uker på testen. Kanskje det er tvillinger? ;) Testen er jo uansett ikke helt nøyaktig, det vil kun ultralyd vise. 

Gratulerer!

Anonymous poster hash: 78125...2e0
Skrevet

Tvillinger?😱 Nei Gud.. Dette er ikke helt planlagt, så tenker en holder;-) men kan det være at jeg har hatt eggløsning tidligere?

Anonymous poster hash: 5f522...9b1

Skrevet

Den måler mengde hcg. Så kan være hcg er litt mer hos deg. Du er 4-5 uker på vei.

Mulig du hadde eggløsning litt tidligere. Behøver ikke være tvillinger

Anonymous poster hash: 33449...cf1

Skrevet

Akkurat hvor mye hcg man har i urinen er individuelt, den testen forteller hva som er gjennomsnittet. Altså er gjennomsnittskvinnen med så mye hcg som du har så langt på vei som den sier, men du kan være både kortere og lengre på vei. Testen er ikke nøyaktig, den viser bare ca....

Anonymous poster hash: b750e...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...