Gå til innhold

Aqua dragons leke til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er det noen som har kjøpt det til sine barn? fungerer d? jeg kjøpte d i dag og har hadd eggene oppi men ser jo ikke noe egg. bare hvitt pulver. hadde ikke oppi alt. må man det? Håper på svar :)

Anonymous poster hash: 0a40f...6e1

Fortsetter under...

Skrevet

ingen?

Skrevet

Gi det litt tid. Vi så det ikke før dagen etter, men de er veldig små og gjennomsiktige. Vi hadde alt oppi. Stod ikkje noe annet i beskrivelsen så...

Anonymous poster hash: cafd3...b6e

Skrevet

ok. ser ikke noe som ligner egg nedi der :P bare noe som ser ut som  bittesmå luftbobler på glasset.

Skrevet

Hvis det ligner sea monkeys som var populære dor noen år siden, så vokser de ganske firt til syns-str :)

Skrevet

Ha alt oppi! Etter 2 dager begynte vi å se noen "støvkorn" som svømte rundt oppi der, etter 2 uker så vi tydelig hale og kropp. Var stor stas for min fireåring :P

Det er ekte dyr, så husk å mate de og bruk den pipetten til å lage oksygen :)

Også viktig å huske på at når de dør ut, så må du kaste vannet utendørs eller la det tørke ut, ikke slå det ut i do/vask ;)

Anonymous poster hash: 622f7...088

Annonse

Skrevet

Så grusomt konsept, ekte levende vesener kjøpt på lekebutikk for å være bruk og kast

Anonymous poster hash: 7ad85...bef

Skrevet

Så grusomt konsept, ekte levende vesener kjøpt på lekebutikk for å være bruk og kast

Er dette noe verre enn å kjøpe fisk på dyrebutikken? Bruk og kast? Man tar jo godt vare på de. Som du sier er det levende vesen!

Skrevet

hvorfor kan de ikke skylles ned i do??

Skrevet

Ha alt oppi! Etter 2 dager begynte vi å se noen "støvkorn" som svømte rundt oppi der, etter 2 uker så vi tydelig hale og kropp. Var stor stas for min fireåring :P

Også viktig å huske på at når de dør ut, så må du kaste vannet utendørs eller la det tørke ut, ikke slå det ut i do/vask ;)

Hvorfor kan de ikke skylles i do hvis evt dør?

Skrevet

:)

Skrevet

Hvorfor kan de ikke skylles i do hvis evt dør?

Fordi det kan ha blitt lagt nye egg av dyrene før de dør, disse er kjipe å få i kloakken da de tilpasser strl etter miljø, og faktisk kan bli ganske store :P (Står i den brosjyren som følger med)

Skrevet

åja..hehe :P   får tømme det ut på gresset da. men hvis de er døde må d vel gå ann kaste i do :P

Annonse

Skrevet

Så grusomt konsept, ekte levende vesener kjøpt på lekebutikk for å være bruk og kastAnonymous poster hash: 7ad85...bef

Er dette noe verre enn å kjøpe fisk på dyrebutikken? Bruk og kast? Man tar jo godt vare på de. Som du sier er det levende vesen!Anonymous poster hash: cafd3...b6e

Forskjellen på å kjøpe fisk i dyrebutikken er at da kjøper man riktig utstyr, rensemiddel, har rett ph verdi i vannet og temperatur osv osv.

En går ikke til dyrebutikken og kjøper en gullfisk en har i et melkeglass. Og en går ikke til lekebutikken for å kjøpe kjæledyr.

Skrevet

Så grusomt konsept, ekte levende vesener kjøpt på lekebutikk for å være bruk og kastAnonymous poster hash: 7ad85...bef

Er dette noe verre enn å kjøpe fisk på dyrebutikken? Bruk og kast? Man tar jo godt vare på de. Som du sier er det levende vesen!Anonymous poster hash: cafd3...b6e
Forskjellen på å kjøpe fisk i dyrebutikken er at da kjøper man riktig utstyr, rensemiddel, har rett ph verdi i vannet og temperatur osv osv.

En går ikke til dyrebutikken og kjøper en gullfisk en har i et melkeglass. Og en går ikke til lekebutikken for å kjøpe kjæledyr.

En gullfisk hadde ikke overlevd i et melkeglass. Heller ikke i foe varmt eller kaldt vann. Det samme gjelder disse. Man skal fortsatt gi dem mat og tilføre oksygen. Hvor er forskjellen?

Skrevet

Vi fikk sånn i gave og har enda ikke åpnet det. Æsj levende kryp, trur den pakken går i søpla gitt 😱😷

Skrevet

Vi tømte i hele pakken. Alle var døde etter ei uke. Tømte de ut i vasken.. Var sikkert ikke så lurt 😱

Anonymous poster hash: 3fadf...143

Skrevet

Har googlet litt. Sikkert mye læring i dette, men huttemeitu såååå ekle ... 😱😱😱

Skrevet

mine har begynt røre seg nå :)

Skrevet

Vi hadde sånne, de er bittesmå reker. Det var stas, det, men jeg tror nok at de havnet i vasken etterpå.

Brrr, ser for meg monster-reker i Oslo-kloakken... Rottene får bare passe seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...