Gå til innhold

Har lagt på meg 7 kilo i jula :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nei det vet jeg ikke om det er. Har vel grei forbrenning da for har ikke trent ved siden av. Er det virkelig vanlig å gå opp kilo hver jul?

Anonymous poster hash: a9e34...024

Det er vel ganske så vanlig at folk legger på seg en kilo eller to over jul og nyttår ja. Vet du ikke det? Men det kan man fort kvitte seg med i januar.

Anonymous poster hash: 3bd3d...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du være temmelig overvektig i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 0074e...643

Skrevet

Hvordan definerer man "jula" i denne tråden da? 7 kg på en uke, ja, den er drøy! Men noen tenker kanskje hele desember eller "førjulstida"? For da kunne jeg fint klart å gå opp endel kilo selv! Kanskje ikke 7, men lett 3-4 kg...

Anonymous poster hash: 32657...1c0

Skrevet

Mente du meg som ikke la på meg over jula eller hi ang overvektig?

Anonymous poster hash: a9e34...024

Skrevet

Startet med knekkebrød å null snop fra i dag, så nå er kampen om å bli kvitt det som kom på i julen, pluss litt til igang 💪🏻💪🏻

Skal ned ivertfall 10 kg, med julens ehh kg blir d vel nærer 15kg😂 Godt å være i gang igjen

Anonymous poster hash: eda17...4c1

Skrevet

Kutt ned på karbohydrater og drikk mye vann. Er nok en del væske i de kiloene. Opp av sofaen og gå deg en tur.

Anonymous poster hash: fd021...9c2

Skrevet

Det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår som teller, men hva man spiser mellom nyttår og jul. Jula er en ukes tid, og det er ikke tale om at du har lagt på deg 7 kg på en uke. Regner du jula i hele desember har du fremdeles en spiseforstyrrelse vil jeg påstå, men regner du jula fra oktober kan jeg gå med på at det lar seg gjøre å gå opp 7 kg med moderat overspising.

Jeg har spist alt jeg har hatt lyst på i jula, og har gått ned ca en halv kg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...