Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Sønnen min kom hjem en dag fra barnehagen å sa at han hadde så lyst på neglelakk for det hadde flere jenter i barnehagen. Han har snakket masse om dette i ettertid at han også vil ha neglelakk. Helt tilfeldig når vi var på senteret i dag så kom jeg over neglelakk til 10 kr så jeg kjøpte med en selv om jeg var i tvil om jeg skulle la han bruke det. Hva tenker dere? Skal han få gå med neglelakk eller ikke? Hadde han hatt en storesøster så hadde jeg uten tvil fått gå med neglelakk,da hadde jeg bare skyldet på at han har en søster som har fått bruke neglelakk å da hadde han også veldig lyst på det. Men han har ingen søster så kan ikke si det Anonymous poster hash: f8888...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Bor du sammen med pappaen? Kanskje han kan ta saken? Anonymous poster hash: b0b10...596
Helene Harepus Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Gjør det noe om han liker neglelakk?
Sheriff Callie Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Alle her inne vil vel si at du bare skal la han gjøre det 😜 Jeg ville ikke gjort det.
Von Hertelhofen Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 La han få neglelakk, det er bare søtt. Må du ha noe å skylde på da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Selvfølgelig skal han få neglelakk! Jeg har tre gutter og de har alle villet hatt neglelakk og stæsjet rundt den alderen der, både på fingre og tær. Anonymous poster hash: f2757...d17
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Bor du sammen med pappaen? Kanskje han kan ta saken? Anonymous poster hash: b0b10...596 Faren hadde klikket vinkel om han visste jeg at jeg hadde kjøpt neglelakk til småen som jeg vurderte å la småen bruke Men tenkte eventuelt å bruke neglelakk når det er jeg som skal ha han så ikke faren ser det. For meg gjør det overhodet ikke noe om han liker neglelakk nei,jeg syns han bare er skjønn som vil ha det jeg Tenker mer på hvordan andre kommer til å reagere. Anonymous poster hash: f8888...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 La han få neglelakk, det er bare søtt. Må du ha noe å skylde på da? Nei jeg gjør vel egentlig ikke det,bare jeg som er så dum å alltid tenker over hva andre måtte mene. Anonymous poster hash: f8888...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Selvfølgelig skal han få neglelakk! Jeg har tre gutter og de har alle villet hatt neglelakk og stæsjet rundt den alderen der, både på fingre og tær. Anonymous poster hash: f2757...d17 Jeg synes det er søtt med små gutter med neglelakk Anonymous poster hash: f8888...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 Sønnen min fikk på neglelakk flere ganger når han var yngre, hadde en som var ganske nøytral så vistes ikke så godt som feks rosa og han var storfornøyd med det 😄 Anonymous poster hash: 4e840...f4e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Ingen av mine barn fikk bruke neglelakk da de var fire. Det er fullt av giftstoffer. Dessuten er det for meg helt uaktuelt å la en fireåring sminke seg. Hva kjønn har å gjøre med saken skjønner jeg ikke, jeg har en gutt og to jenter og de har samme reglene. Anonymous poster hash: c1ba5...089
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Sønnen min fikk på neglelakk flere ganger når han var yngre, hadde en som var ganske nøytral så vistes ikke så godt som feks rosa og han var storfornøyd med det Anonymous poster hash: 4e840...f4e Her var det dessverre kun rosa han ville ha så da kjøpte vi den. Anonymous poster hash: f8888...fc1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Ingen av mine barn fikk bruke neglelakk da de var fire. Det er fullt av giftstoffer. Dessuten er det for meg helt uaktuelt å la en fireåring sminke seg. Hva kjønn har å gjøre med saken skjønner jeg ikke, jeg har en gutt og to jenter og de har samme reglene. Anonymous poster hash: c1ba5...089 Hadde jeg hatt en datter på 4 år så hadde hun fått lov å bruke neglelakk en gang i blant,men når jeg har en gutt så er jeg mer usikker på om jeg skal la han få lov eller ikke. Men han er jo fortsatt ganske liten så folk reagerer sikkert ikke så mye om han får litt neglelakk. Anonymous poster hash: f8888...fc1
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Eneste gang vi har fått kommentarer på at sønnen på 2.5 har neglelakk var når han skulle måle metning på legevakta. Glemte helt at han hadde... Så ja. Kjør på! Sønnen min har oftere neglelakk enn ikke+
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har to gutter på fem og de synes også neglelakk er stas. Men de har både storesøster og lillesøster å skylde på 😂 Vi har inngått kompromiss om at de får det på beina og det synes de er helt greit. Anonymous poster hash: 25608...b3c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 Ingen av mine barn fikk bruke neglelakk da de var fire. Det er fullt av giftstoffer. Dessuten er det for meg helt uaktuelt å la en fireåring sminke seg. Hva kjønn har å gjøre med saken skjønner jeg ikke, jeg har en gutt og to jenter og de har samme reglene. Anonymous poster hash: c1ba5...089 Å hildrande du... Du hørtes ut som en skikkelig solstråle ☀ Anonymous poster hash: 25608...b3c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Min har neglelakk i eninga, selv nå når han går i 1. klasse. Kjør på! Jeg sier nei til å lakke tærne om vinteren da, men det er ren latskap fra min side. Han ville ha badedrakt en sommer også, og hvorfor ikke? Pappaen forsøkte å protestere, men jeg sa at han kunne drite i å presse utdaterte, unyttige kjønnsrollemønstre på mine barn. De må få være som de er, la oss kvitte oss med det siste grumset av "rosa er for jenter" og "gutter gråter ikke" som ligger på lur rundt omkring. Anonymous poster hash: cde4e...564
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 Ingen av mine barn fikk bruke neglelakk da de var fire. Det er fullt av giftstoffer. Dessuten er det for meg helt uaktuelt å la en fireåring sminke seg. Hva kjønn har å gjøre med saken skjønner jeg ikke, jeg har en gutt og to jenter og de har samme reglene. Anonymous poster hash: c1ba5...089 Å hildrande du... Du hørtes ut som en skikkelig solstråle ☀ Anonymous poster hash: 25608...b3c Selv om mine verdier og holdninger på dette området ikke er som dine trenger du ikke slenge om deg med hersketeknikkene dine. Anonymous poster hash: c1ba5...089
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 Ingen av mine barn fikk bruke neglelakk da de var fire. Det er fullt av giftstoffer. Dessuten er det for meg helt uaktuelt å la en fireåring sminke seg. Hva kjønn har å gjøre med saken skjønner jeg ikke, jeg har en gutt og to jenter og de har samme reglene. Anonymous poster hash: c1ba5...089 Å hildrande du... Du hørtes ut som en skikkelig solstråle ☀ Anonymous poster hash: 25608...b3c Selv om mine verdier og holdninger på dette området ikke er som dine trenger du ikke slenge om deg med hersketeknikkene dine. Anonymous poster hash: c1ba5...089 Hersketeknikkene mine faktisk...😂😂😂 Sa bare at du virka som en solstråle jeg. Tolk det som du vil 😉 Anonymous poster hash: 25608...b3c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #20 Skrevet 31. desember 2015 Nei, han kan ikke ha neglelakk! Han er gutt! Anonymous poster hash: bec8d...bec
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #21 Skrevet 31. desember 2015 La gutten få neglakk om han vil, skader da ingen med litt negllakk. Her kommer sjeldent tantebarna ut av huset uten negllakk når de er på besøk, til faren store irritasjon. Men nå har det vist seg at han har måtte lære seg å ta på negllakk hjemme også, for gutta i ene klassen til sønnen bruker alle negllakk. De skal ha negllakk, og på skolen lager de mønster med tusj oppå på hverandre. Så de tropper opp på fotballtrening, ishookey osv med fargesprakende negllakk oå seg og ingen kikker rart på de lengre. Tror min svoger har hatt det også. Anonymous poster hash: 611ab...015
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #22 Skrevet 31. desember 2015 Nei, han kan ikke ha neglelakk! Han er gutt!Anonymous poster hash: bec8d...bec Og så? Har ikke gutter negler? Selvsagt kan han ha neglelakk HI. Gutten til min bror går i 4klasse og har ofte neglelakk. Han syns det ser fint ut og føler seg vel med neglelakk. Jeg ser ikke problemet. Heller en rakrygget gutt som går på tvers av det som er normen enn en kuet gutt som skjuler sine preferanser. Anonymous poster hash: af3fe...115
mamma_bergen Skrevet 31. desember 2015 #23 Skrevet 31. desember 2015 Jeg lakket neglene til min datter og min kusine som er på min datter sin alder, og da kom broren til min kusine, altså min fetter som da var ca 9 år og ville også ha. Så han fikk han Vår morfar som var der da holdt på å gå i bakken, jeg måtte jo være tullerusk som tok neglelakk på en gutt! Gutten var storfornøyd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #24 Skrevet 31. desember 2015 Jeg hadde latt min sønn få en gang iblant. Å si at et barn ikke får neglelakk fordi han er gutt er veldig trist. Det mange gutter som bruker neglelakk i voksen alder. Det er ikke bare for jenter! Det er vel disse barna som blir møtt med motstand av foreldrene hvis de Gud forby skulle ha en annen legning enn heterofil. Anonymous poster hash: 78320...ec2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #25 Skrevet 31. desember 2015 Om han vil ha det, la han ha det Om du hadde hatt en datter på 4 år, hadde hun fått neglelakk om hun spurte? Om svaret ditt er ja, burde også han lille her få Min sønn elsket neglelakk, elsket fargene, han sa det var sjørøvere lakk Sønnen din er bare fire, han forstår ikke at "verden" mener dette er for jenter, han forstår ikke at andre synes dette er rart, han forstår ikke helt forskjellen på gutt og jente, altså, en fantastisk og fri alder uten fordommer. La han være der litt til Anonymous poster hash: 98370...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå